Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,936
    Likes mottatt:
    29,302
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noe andre som opplever problemer med registrering av Meny Mer trumf?

    Gjorde et storinnkjøp av vaskemidler i går og ser dessverre av saldo at kun 1% er utbetalt, så 29% i manko, og det liker en jo ikke! Har sendt en forespørsel, men kunne jo vært kjekt å høre om dette var noe som rammet flere?
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,384
    Likes mottatt:
    8,789
    Bonuspoeng:
    183
    Enig det, men 50% trumf er så uvanlig og så bra at man nesten må hoppe på uansett.

    Pengene kan stå på trumf kontoen din evt tas ut i kontanter om det skule bli for ille.

    Selv venter jeg i alle fall litt med å bestemme hva etterhvert stor trumf saldo skal brukes til.

    Kanslje Strawberry heller enn SAS, når det blir mulig å veksle videre fra Strawberry til Spenn til Cashpoints hos Norwegian. Dersom kursen er OK (og den er jo lett å ettergå, krone for krone).

    CP har nytte og er enkle å bruke, i motsetning til EBP.
     
    Insomnia4u and Shyneno like this.
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,242
    Likes mottatt:
    7,616
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Jeg sendte inn reklamasjon på meny.no som fortsatt er til behandling. Det er et eget valg "manglende tilbud" under "Betaling" når man velger årsak
     
  4. Igor

    Igor Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Da denne er opp ra 500.-

    Få 750 kr i velkomstbonus

    Trumf-bonus på strøm fra Fjordkraft:

    Visste du at du kan spare 1 % Trumf-bonus på det du betaler for strømmen - hver måned? Akkurat nå får du 750 kroner i velkomstbonus hvis du ikke har vært kunde hos Fjordkraft de siste 12 månedene. Kampanjen varer ut 6. oktober 2024.
     
    Emma and Maggie like this.
  5. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,242
    Likes mottatt:
    7,616
    Bonuspoeng:
    293
    Forrige kampanje var på 1000 kroner, så hvis man ikke trenger Trumf akkurat nå så kan man vente og se om neste blir bedre :)
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,264
    Likes mottatt:
    36,932
    Bonuspoeng:
    293
    Vær klar over at påslagene er ganske høye på avtalen, så går du inn i vintersesongen med normalt forbruk kan det blir dyre trumfkroner.

    Selv har jeg fått forhandlet ned påslaget 2 ganger ved å ta kontakt med Fjordkraft direkte om 3 leieforhold. Men siste gang nå i våres ville de ikke, til tross for flere re kontakter.
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,603
    Likes mottatt:
    63,612
    Bonuspoeng:
    293
    Regnet på det samme selv.
    Og kom frem til at denne avtalen slo svært dårlig ut for oss. Bruker mye strøm, så det er stor forskjell på 0 øre og 5,9 øre påslag. 69 kr i måneden utgjør ikke SÅ mye i januar, men på sommeren er det veldig mye. I dag har vi -5 øre påslag, og 0,- i måneden ekstra. Så jeg må finne en avtale som er bedre enn Fjordkraft når jeg snart skal bytte.
     
  8. SundalBonus

    SundalBonus Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Dette er et veldig godt poeng! Strømavtalen er svært dårlig, med påslag på 6,9øre/kWt og 69kr/mnd. Med bindingstid på seks måneder betaler man kr. 414,- bare i fastpris. Legg til gjennomsnittlig forbruk på 15.000kWt i året (hvorav mesteparten forbrukes i de kommende seks månedene) blir det fort 500-700kr i påslag. Da betaler man mye for kr. 750 trumfkroner.
     
  9. Igor

    Igor Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Mitt forbruk ligger på ca.300-400kwh per måned bor i leilighet med sentral oppvarming.
    Må betale 20.- ekstra i månedsavgift i 6 måneder, påslag er mer mén bare på 0,03 øre x 6 måneder x 300kwh =54 kr
    For mitt del 174kr mer kostnader for 6 måneder for 750 trumfkr er en god deal+ plus noen kroner i trumf bonus på 1%
     
    Spielhaug, Emma, SundalBonus and 3 others like this.
  10. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Fortsatt billigere enn å kjøpe Trumf til 1,4x.
     
    Rapolo and Igor like this.
  11. SundalBonus

    SundalBonus Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Det kommer selvsagt an på strømforbruket ditt. Bor du i en gammel enebolig med høyt forbruk blir det dyre trumfkroner. Men selvsagt, man må ta en vurdering ut i fra egen situasjon og evt hvilken strømavtale man har i dag. For noen vil det sikkert "lønne seg", for andre ikke.
     
  12. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    1,254
    Bonuspoeng:
    93
    Mangler helt registrering av to kjøp på lørdag, hvor mye var MER produkter. Kjøp på Kiwi og Joker etter det er registrert. Og så viser appen alle kjøp i September dobbelto_O
     
  13. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bruker under 100kWt i måneden, så det tenker jeg ikke på engang. Men hvis man driver å kjøpe trumfkroner til 1,4x, så må man bruke over 2400kWt i måneden for å få høyere pris per EBpoeng (hvis man har fast overføring) på fjordkraft velkomstbonus.
     
  14. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,264
    Likes mottatt:
    36,932
    Bonuspoeng:
    293
    Bra;) da har du regnet på det. Selv har jeg tjent på avtalene, fordi de i noen grad har vært timet til sommerperioden.
    Hvis man kjøper trumf/Eller om man har lavt strømforbruk/eller hvis en timer tilbudet til sommeren.

    De fleste av oss har induviduelle faktorer som bestemmer hva som utgjør et godt tilbud.

    Det viktige her er at hver og en ikke hopper på et tilbud men gjør en vurdering av tilbudet ut fra egne behov/forbruk/opptjening.
     
  15. Igor

    Igor Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Kalkulator alltid først frem :)
    Uten dette er det enklere å kjøpe billetter for peng.
     
    SundalBonus liker dette
  16. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,936
    Likes mottatt:
    29,302
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk dette svaret fra Trumf nå, så følg med på hva som skjer og sørg for å sende inn henvendelse om det ikke stemmer:

    "takk for din henvendelse.

    Det stemmer, vi har dessverre hatt en feil med registrering av MENY Mer bonus for enkelte produkter.

    Dette er nå fikset og bonusen vil komme inn riktig på din profil i løpet av få dager :)

    Ønsker deg en fin dag!"
     
    jgroneng liker dette
  17. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,172
    Likes mottatt:
    7,865
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg handlet på mandag, sendte henvendelse på tirsdag, fikk svaret sitert ovenfor i går onsdag og trumf-bonusen var korrigert og kom i dag torsdag.
     
    Sonictravel liker dette
  18. WingmanWizard

    WingmanWizard Medlem

    Innlegg:
    121
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    43
    Må man gi beskjed eller blir dette rettet automatisk?
     
  19. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    794
    Likes mottatt:
    1,928
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som kjenner til hvordan denne BankAxept tilleggsbonusen fungerer? Skulle vel være 2% ekstra i oktober, men kan ikke se dette registrert eller overført noe sted.
     
  20. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,264
    Likes mottatt:
    36,932
    Bonuspoeng:
    293
    et står litt info på trumf.no 2% + 2% ekstra fra bankaksept i oktober er lovet ja. sånn jeg skjønner det trenger du bare registrere riktig bank aksept kort fra godkjent bank i trumf appen. Også bruke trumf pay når du handler på norgesgruppen.
     
    Cumulus liker dette

Del denne siden