Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,710
    Bonuspoeng:
    293
    De blir normalt ikke bekreftet før etter oppholdet, så akkurat den har jeg ikke vært borti

2. Mad3

Mad3 Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Oppholdet var i juli så venter i spenning ja

3. testflyver

testflyver Medlem

Likes mottatt:
    199
    Bonuspoeng:
    43
    Hm, jeg har faktisk 5 hotels-bestillinger som har status bekreftet 0-2 dager etter bestillingsdato

4. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    Dato for sist endret status pleier ikke stemme for Hotels-bestillinger.

5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,336
    Bonuspoeng:
    293
    Hva bruker folket Trumf til i disse dager?

Etter at Choice/Strawberry falt ut av listen, er det vel egentlig bare SAS igjen?

Hos dem er bonus points ikke enkle å brenne opp fordi det er få seter å finne.

Kaffen liker dette
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,538
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker dem på SAS (og SkyTeam), og booker reiser stadig vekk. Massevis av billetter å finne, hvis man er litt fleksibel. Frem til sommeren neste år har jeg (og kona) booket turer til MIA, LAX, ORDx2, SEA, BKK (med retur fra HAN), TOS og BCN. Hittil i år har jeg vært på YYZ, EWR m/retur fra SEA, LAX, BKK/TPE, ICN. Alt i biz.

Calling, Chrisljo, Rapolo and 7 others like this.
  7. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,726
    Bonuspoeng:
    293
    De står på konto hos Trumf, sikkert ikke det lureste. Men trenger de ikke som EB nå. Dessuten så er det en del Avios som også skal benyttes.

8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,336
    Bonuspoeng:
    293
    Der er vi i samme båt.

På begge punkter.

Selv om det ikke føles som en god ide å ta pengene ut i cash heller, som ville vært alternativet for min del.

9. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Cach is the King, og vær medlem av Qatar for å fiske etter gode deals med dem :cool:

tobeornot999 liker dette
  10. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,830
    Bonuspoeng:
    183
    Fast overføring til SAS. Har brukt dem på intet mindre enn 11 SkyTeam-bookinger, and counting. Mitt beste tips er å smi mens jernet er varmt, samt ikke være så låst på hvor man reiser.

Om du vil bruke Trumf på hotell kan du også ha fast overføring til EB og bruke dem hos Scandic. Du kan booke direkte via EuroBonus eller overføre poengene til Scandic og booke der. Mulig det er noen sweet spots når det gjelder booking via EB vs Scandic, men det kan tas i Scandic-tråden.

tobeornot999, petrate, DJasko and 2 others like this.
  11. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,001
    Bonuspoeng:
    113
    Fast overføring her også. Har tatt ut 16 long haul biz billetter (Florida, Bali, NY, St Maartin, Hong Kong) i SkyTeam så langt. Dersom man legger til grunn at en long haul biz bill i snitt koster 31.000kr betyr det billetter for over 500.000kr på 12mnd.

Calling, EndreD, AirMags and 4 others like this.
  12. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her, men nå er vi godt over 20k så jeg vurderer å føre over alt ved (forhåpentligvis) neste 13,5p/trumf kampanje og krysse det som krysses kan for to fly premium-seter til Tokyo...

jgroneng liker dette
  13. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,488
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har begynt å spare litt på Eurobonus. Det blir ikke store sum i poeng, men det skal holde til noen turer i Norge og Norden for langhelger/helger. Jeg klarer ikke å spare store sum, så jeg bruker penger for å dra på langtur (Japan neste år).

Alltid noe å finne nasjonalt. Jeg sliter bare med fravær av SAS på MOL.... noen muligheter fra AES, men parkering gjør det lite lønnsomt. Kanskje fra Kristiansund - men også der - komme seg ditt (enklere), samme problem med parkering. Buss kan man, men hvis man er uheldig står man der. Stå en søndag på AES og skulle til Molde - ingen buss... Heller ikke buss å komme ditt.

Kunne spare TRUMF poeng og bruke de som kontanter, men det er litt mindre gøy :D

tobeornot999 liker dette
  14. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,771
    Bonuspoeng:
    183
    Parkering på AES er jo veldig billig i forhold til resten av landet? 439 per uke for drop-in på P7 er det vel nå (ikke mulig å sjekke på Avinor sin nye ødelagte nettside). Det var da billigere enn taxi for meg, selv om jeg bodde bare 12min unna, så bilen min stod der mer enn den stod hjemme i hele 2023 og 2024.

Hilsen en som har flyttet og nå må betale 1004,- for en uke på BOO P2 :eek:

Ang. trumf har jeg på fast overføring til eurobonus, selv om poengbeholdningen er ganske stor fra før er det greit å ha nok til et par langreieser til for å være forberedt om muligheten skulle by seg til å gjøre noen gode bookinger.

15. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Er mer gøy å få EBP og se saldoen øke der.
    Skulle gjerne sett at EBP hadde en lengre utløpsdato. Da kunne folk flest spart opp EBP i 2-3 år og dra på langtur med.
    Hvis man ikke finner bonusreiser dit man vil reise så trenger man jo nesten 300000 EBP for en Asiatur

16. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    5 års gyldighet er da ganske raust?

Jorge liker dette
  17. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Trudde det var 3 år.
    5 år er da bra. Mer enn nok tid for de fleste å samle opp EBP.
    Jeg har fått 120000EBP på halvanna år.

18. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,726
    Bonuspoeng:
    293
    tobeornot999 and Preference like this.
  19. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,395
    Bonuspoeng:
    163
    Er det slutt på type 30 % ekstra trumf på utvalgte produkter hos SPAR?

20. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,001
    Bonuspoeng:
    113
    I hvert fall tatt en pause denne uken.

Del denne siden