Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,492
    Bonuspoeng:
    113
    Det betviler jeg. Jeg har tidligere dobbelskannet nedprisede varer, enten som feilskanning eller fordi jeg hadde flere eksemplarer. At folk med vilje betaler samme vare to ganger (eller 200 ganger), er nok ingenting de har på skjermen ennå. Jeg regner også med at de ikke blir skadelidende av slikt (de betaler vel uansett mindre enn 1 krone til SAS for 13,5 poeng).

trygveat liker dette
  2. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Man skal vel ikke utelukke at de som går hardest inn kan ende med stengt trumf konto heller...

3. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,492
    Bonuspoeng:
    113
    Eller en etterforskning for hvitvasking … Jeg tenker på folk som opptjener 2 CT-er, nok poeng til å bruke dem og instant-diamant ved å taste inn et … la oss si, veldig høyt antall "Fortsatt god frukt og grønt"-poser som betales med AMEX. Er egentlig @Kaffen her :D;)?

Kaffen liker dette
  4. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ideen og fristelsen, men har en halv mill poeng nå, så må tære litt før jeg bryr meg om den muligheten der, men ser den absolutt ;)

themichael liker dette
  5. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,492
    Bonuspoeng:
    113
    Mye poeng for noen som har slått av alle poengoverføringer...jeg tror vi må virkelig ta en prat i loungen en gang når du kommer tilbake fra Gdansk turen. Kanskje jeg kan lære noe av deg ;):)?

jgroneng and SAJblue like this.
  6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,395
    Bonuspoeng:
    163
    Handlet på Eurospar i dag hvor jeg kjøpte en halv honningmelon som var tydelig nedpriset pga holdbarhet. Fikk ikke 100 % på den….

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,538
    Bonuspoeng:
    293
    Eurospar er ikke det samme som Spar?

8. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Begge er vel (stort sett iaf) franchise innenfor norgesgruppen, men hadde vel ikke overrasket meg om det kun gjelder på "Spar"

Tilbudsavisene er dog de samme for begge to
    upload_2025-10-1_9-17-55.png

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,538
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, da tok jeg feil. My bad

10. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,402
    Bonuspoeng:
    93
    Det er lenge siden jeg har vært på SPAR, men på min Meny er det et skille mellom nedprising på holdbarhet, og de spesifikke fruktposene til 9,90. Hvis honningmelonen kostet deg 9,90 har du nok en sak, men hvis den ikke gjorde det er jeg redd det ikke gir full bonus. På min Meny står det også nedsatt holdbarhet og rabatter på en rekke varer, men det er sannsynligvis bare disse forhåndspakkede posene med div frukt (til 9,90) som omfavnes av dette tilbudet.

Ololsen liker dette
  11. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,395
    Bonuspoeng:
    163
    Det er nok som @btm skriver over kun posene til 9,90 dette gjelder

12. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    93
    Screenshot_20251001_140254_Chrome.jpg Om det har vært like høyt tidligere har det gått meg hus forbi, og jeg regner med alle her inne er medlemmer allerede - men kanskje en bedre halvdel eller noen avkom kan skaffe dere litt ekstra bonus? Smell til på mandag så får man vel enda 5% ekstra i tillegg.

13. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    100 prosent trumfbonus på Spar er falsk alarm, ikke gå på den o_O

Screenshot_20251001_145613.jpg

Denne her var det!

20251001_145307.jpg

paron and themichael like this.
  14. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,505
    Bonuspoeng:
    93
    Samme skjedde her også, men ingen fare, de kompenserer når du tar kontakt på chatten.

15. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,017
    Bonuspoeng:
    183
    I pressemeldinga står det følgjande:
    Tiltaket er nå rullet ut i alle SPAR- og EUROSPAR-butikker, og gjelder på frukt og grønnsaker som ikke er pakket og ikke har strekkode.

Druer er vel både pakka og har strekkode.

WingmanWizard liker dette
  16. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, men da får frukten bare ligge der å mugle, jeg dropper den kampanjen der. Gjør det enkelt, sett på en strekode som gir 100% trumfbonus, så snakker vi, ellers dropper jeg det.

17. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,402
    Bonuspoeng:
    93
    Den er tydelig merket med en annen pris enn 9,90 og er ikke i en pose. Jeg er ikke overrasket over at du ikke fikk full bonus på den. Det er i hvert fall ikke meningen at du skal få det heller. Ikke utenkelig at du kan få noe hvis du klager, men det vil være på ren nåde fra SPAR/Trumf i så fall.

Stianoh and livinspeed like this.
  18. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,395
    Bonuspoeng:
    163
    Du kan gå inn på kvitteringen i Spar appen og trykke reklamer på den aktuelle varen. Gikk ikke 30 min engang før jeg fikk trumf poengene på den melonen.

19. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Tjo, det er ingen grunn for meg å fly til GDN lengre, er LTG, så er fri til å ikke tenke så mye på flypoeng lengre i henhold til å tjene inn gullkortet noe mer. Flyr mer billige turer med KLM, Air France og Vietnam Airlines i Asia. På SAS flyr jeg mest billige billetter men er ikke mer enn 20 kanskje 30 legs i året på SAS Eco innenfor Europa. Flyr jeg Biz er det med poeng, eller hvilket som helst selskap som selger billetten billig uavhenig av allianse :cool:

Last edited: 01. okt 2025
  20. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Men siden spar gir 100 prosent trumfbonus på sukkerholdig frukt, så kan jeg jo ordne meg billig base til å lage sats til å lage hjemmebrendt, så aldri så galt at det ikke er godt for noe da :rolleyes::p

Last edited: 01. okt 2025
    MariusJS, themichael and btm like this.

Del denne siden