Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    93
    Enkelte ganger skulle man tro du jobbet i Dagbladet med de sensasjonalistiske kommentarene dine...:p Det er ikke verre enn å lese vilkårene så ser du hvorfor:

SuperVC10, Nordlands and holmen like this.
  2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg jobber for Onion News ;)

3. rookietrader

rookietrader Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,086
    Bonuspoeng:
    93
    Var nettopp innom min lokale Spar-butikk, Spar Sanderud (Hamar).

Denne kampanjen kjente de ikke til i det hele tatt. De silte ut frukt som ikke var god nok de... så dette var de ikke med på.

Så forøvrig masse brune bananer, pærer og dårlige fersken som burde kvalifisert men lot det ligge.

Hvordan er det egentlig meningen man skal gå frem her? Må man diskutere med kassepersonalet om den aktuelle frukten kvalifiserer som "ikke helt perfekt"? Skjønner tanken bak kampanjen men ikke hvordan dette skal fungere i praksis

Last edited: 02. okt 2025
    Nuvolari liker dette
  4. WingmanWizard

WingmanWizard Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    43
    Tror nok helst de skal ha gjort det i forkant. Tror ikke de vil ha mange diskusjoner på det, blir jo fort en litt pruting situasjon hvor mange ser ting litt forskjellig.

5. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    93
    Meg bekjent er de fleste (kanskje alle?) Spar franchisebutikker, så de styrer vel litt selv på akkurat det uten så alt for mye pes fra sentralt. Er kanskje billigere for de å kaste det?

6. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,311
    Bonuspoeng:
    93
    Ny uke, nye trumf muligheter.

Mens sommeren definitivt er over, Amy akkurat er ferdig med å herje, slår Meny til med en burgerkampanje der man skulle tro vi var midt i grillsommeren:
    Screenshot_20251005_080453_MENY.jpg

Spar er litt mer aktuell (eller ikke) med 30% trumf 'godt til middag' på norsk husmannskost:
    Screenshot_20251005_081018_Adobe Acrobat.jpg

Mens dere som har Gigaboks i nærområde kan drite og tjene trumfbonus på å tørke dere, men først er det viktig å ta vinterklargjøringen og rydde litt i boden/garasjen:
    Screenshot_20251005_080918_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20251005_080852_Samsung Internet.jpg

7. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har prøvd dette, er det nærmest Katrin, aka sandpapir, eller snakker vi lambi-territorie?

8. vanillacoke

vanillacoke Medlem

Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    18
    Ganske nært Lambi faktisk

9. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,563
    Bonuspoeng:
    93
    Sandpapir er det ikke. Den er langt fra de billigste merkene. Kanskje ikke helt lambi, men synes ikke den er gæren altså. For 299,- med 60 tilbake i trumf er det vel uansett verdt å teste…

synes dog ikke oppbevaringsboksene er topp da de ikke har lokk som klemmes på plass. Men de fungerer fint til oppbevaring av skruer/verktøy ol. De lave boksene med hjul er fine til barnerommet og leker under senga!

DJasko liker dette
  10. JonathanI

JonathanI Medlem

Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    53
    Jeg har ikke spist annet enn burgere i et år nå. Ser ut til at det blir burgere et år til...

Last edited: 05. okt 2025
    MariusJS, EndreD, jgroneng and 13 others like this.
  11. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Flere som opplever at de ikke får trumfpoeng fra Joker nå?

Jeg meldte meg inn i Joker Glad forrige uke for å benytte denne kampanjen. Handlet for en drøy tusenlapp på lørdag hos Joker Strømmen på lørdag noe som skulle gitt i overkant av 250 Trumf. På kvitteringen står Trumf registrert men ingenting er dukket opp på konto....ennå.

12. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    93
    Det skal gå ganske automatisk, har aldri tatt mer enn noen minutter for meg. Tror jeg hadde henvendt meg til trumf kundeservice for å purre.

13. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg prøvde med Jokers kundeservice men det var bare å glemme. De fikk alle opplysninger i første mail men kommer tilbake og spør om kundenummer, om jeg har betalt med kort eller klokke osv. Alt dette kunne de se i første henvendelse.

Seriøst: Prøver Joker bevisst å trenere / unnlate å betale ut Trumf i forbindelse med kampanjer? Da burde de ikke komme med slike tilbud i utgangspunktet.

Nå er henvendelse til Trumf kundeservice sendt. Dette er jo "bare" 250 kr men vi snakker prinsipper her. OG 3375 EB poeng.... ;)

14. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    909
    Bonuspoeng:
    93
    Det er uansett ikke et "bare" når noen forsøker å beholde dine penger...

Last edited: 08. okt 2025
  15. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Nei, dette drar jeg til forbrukerrådet om jeg må. Prinsipp er prinsipp. Dette burde være dokumentasjon god nok:
    3.jpg

16. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,402
    Bonuspoeng:
    93
    Håper at du ikke har felles Trumf-medlemsskap med en bedre halvdel. Hvis du har det, teller ofte disse kampanjene (etter noen tydelige, men godt gjemte vilkår) per felles medlemsskap og ikke per personlige trumfkonto. Gikk på en MenyMer-smell der med min kone :p

17. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Ingen felleskonto her.

btm liker dette
  18. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,552
    Bonuspoeng:
    183
    Advarsel... Ser ut til at jeg kan ha gått på en real burger smell under Meny MER kampanjen nå, så pass på...

Var på en for meg ukjent Meny med dårlig tid så fant frem til kjøleskap med Meny MER kampanje, her lastet jeg opp med lakseburgere, dressing, og burgere for fryseren med håp om 50% uttelling. Angusburgerne jeg plukket med meg ga imidlertid kun 1% og klage til Trumf ble avslått da disse vistnok var et produkt fra ferskvaredisken (selv om de lå i et kjøleskap dedikert til Meny MER kampanjen).

Siden jeg fylte opp fryseren bra blir det litt surt om ikke anke til den stedlige butikksjef gir mer velvilje en klagemålet til de sentrale trumfmakter. Så pass på les angivelse på hyllekantene med lys og lykte om du er på bonusjakt!

19. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    932
    Bonuspoeng:
    93
    Tips.
    Last ned Meny appen.
    Der kan man bla og søke på allt de har,og se hva som er merket med trumf bonus,osv.

20. Thimble5020

Thimble5020 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    13
    Kjøpte Angusburger selv og sjekket i Trumf-appen. Jeg fikk poeng, så jeg antar at du har kjøpt de løse og ikke de pakkede? Mine kom i 2-pakning merket med Meny-logo. Altså ikke de løse som vanligvis ligger i ferskvaredisken, men samme burger.
    IMG_1259.jpeg

Maggie and Kjetil L like this.

Del denne siden