Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Der var det oppdatert på trumfen:

    upload_2020-3-21_11-55-35.png
     
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,642
    Likes mottatt:
    7,619
    Bonuspoeng:
    183

    Off topic, men hva skjer med de store P'ene, har vært slik lenge
     
    markus liker dette
  3. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    43
    Skjermbilde 2020-03-25 kl. 17.04.01.jpeg

    Ok innsats så langt i år, men begynner å bli litt lei gulrøtter. Noen som virkelig har dratt inn mye Trumf her?
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Vil jo si at nesten 10000 Trumf kroner på 3 måneder er rimelig bra! Må vel være mye annet enn bare frukt og grønt på kiwi det der?
     
  5. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Nytt kodeord for å få 50 øre rabatt/liter hos Shell: "50snarveien" (sendes til 2155). Tilbudet varer ut juni.
     
    Nardus, Avixlo, nicolai and 2 others like this.
  6. Rikke

    Rikke Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    På gjerrigknark.no står det at trippeltriumf på torsdag 16. April er avlyst hos alle unntatt SPAR. Noen andre som har hørt det?
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke helt ny artikkel men reklamerer da for trippel Trumf: https://kiwi.no/Artikler/Trippel-Trumf-torsdag/
     
    trygveat liker dette
  8. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for det, @Misterix . Jeg tok en skjermdump av artikkelen og kommer til å handle på Kiwi på normalt vis på torsdag. I verste fall sender jeg skjermdumpen og ber om å få justert opp. Spørsmålet er om jeg kan bruke dette som et argument også vis-a-vis Meny. Jeg vil tro det, siden Trippel-Trumf-Torsdag er et innarbeidet konsept som alltid gjelder alle kjedene.

    Etter hva jeg har klart å finne ut er det (som @Rikke var inne på) bare Spar som har det i nyhetsbrevet sitt denne uken, det står ikke nevnt hos verken Kiwi, Meny, Jabcobs eller Joker.

    Jeg tipper noen i Norgesgruppen fikk det for seg at det å avlyse Trippel-Trumf ville være en måte å hindre hamstring på, men at ikke alle ledd fikk e-posten...
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det skal i følge Trumf sine sider legges ut info både på Trumf.no og Trumf sin Facebook side når det nærmer seg TT så kan jo følge med der også ;)
     
  10. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,218
    Likes mottatt:
    17,298
    Bonuspoeng:
    293
    Tvilsomt, siden Meny sender slik epost:

    Skjermbilde 2020-04-15 kl. 15.04.43.png
     
  11. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,956
    Likes mottatt:
    5,760
    Bonuspoeng:
    183
    https://gjerrigknark.com/Sparetips/...len-til-kommende-torsdag-det-er-Trippel-Trumf er oppdatert med informasjon om at månedens Trippel-Trumf er flyttet til juli:

    Kiwi uttaler til Gjerrigknark.com: "Trippel-Trumf er vanligvis felles for alle kjedene i NorgesGruppen, men p.g.a. dagens situasjon ifm koronavirus, valgte vi å utsette denne til juli. Spar hadde imidlertid allerede trykket kundeavis med dette budskapet, så de har dette alene denne gangen. I juli er det ikke Trippel-Trumf vanligvis, men blant annet på grunn av at så mange skal feriere i Norge i år, flyttet vi den dit."
     
  12. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Liker ikke. Har aldri observert trengsel i butikkene på trippeltrumf-dager. Virker som at Corona brukes som påskudd for å la være å gi kundene rabatter. Samme med Coop som avblåste påske-priskrigen. Corona-argumentet er syltynt.
     
  13. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,642
    Likes mottatt:
    7,619
    Bonuspoeng:
    183
    Er det annonsert direkte fra Norgesgruppen / kiwi at det ikke blir trippeltrumf i morgen?

    Hvis ikke handler jeg som normalt og sender en klage i etterkant om jeg ikke får trippel bonus.

    Står her https://kiwi.no/Artikler/Trippel-Trumf-torsdag/ at det er trippel trumf i morgen
     
    EndreD and Spielhaug like this.
  14. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har samme plan som deg, @Lars J
     
  15. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Husk å late som dere sklir på noe vått inne i butikken for å kunne saksøke de også!
     
    JanVidar83, Muts, markus and 2 others like this.
  16. chipcampden

    chipcampden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    517
    Bonuspoeng:
    93
    Kom til å tenke på Odd Børretzens sang Måkene etter å ha lest et par av innleggene her. "Skal ha, skal ha".

    Dagens lille debattinnlegg fra grumpy old man.
     
    ejoa, FlyTax, markus and 2 others like this.
  17. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,258
    Likes mottatt:
    22,024
    Bonuspoeng:
    183
    Selv om Norgesgruppen har avlyst trippel trumf er det ikke sikkert systemene som er satt er endret. Fasiten kommer på første kvittering :)
     
  18. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,642
    Likes mottatt:
    7,619
    Bonuspoeng:
    183
    Det handler vel mer om prinsipp enn noe annet.

    Det hadde tatt de maksimalt ett par minutter og skrive på overnevnte offisielle side at Trippel Trumf 16. April ikke blir noe av.


    Hadde SAS MC eller Amex gått ut i en av sine offisielle kanaler (Web,epost) og sagt det var doble poeng 16. April for og deretter internt avlyst arrangementet uten og gi noen beskjed i de samme offisielle kanaler ville de fleste reagert om de ikke fikk doble poeng
     
    EndreD liker dette
  19. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte jeg skulle hive meg på bølgen med Trumf for mobil abo trenden så bestilte en pakke hos OneCall i går for 0,- kroner måneden men med nytt SIM-kort for 199,- kroner som gir 180,- Trumf kroner tilbake. Noen som sitter med fasiten om hvordan jeg da skal gjøre dette videre?

    Trenger jeg å aktivere SIM eller holder det med å betale fakturaen når den kommer og hvor lenge må jeg beholde abo før jeg kan avbestille igjen?
     
  20. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Uten tvil dårlig kommunisert. Men her ser du jo (ref tidligere poster i tråden) at Kiwi uttaler til blant annet Gjerrigknarken at det ikke blir TrippelTrumf. Allikevel skal du kreve trumf av Kiwi pga de ikke har kommunisert dette godt. Ikke ulovlig det altså, men gud hjelpes jeg hadde aldri giddet gjøre noe slikt selv.
     
    ejoa and drsyk like this.

Del denne siden