Har tro på at hvis man sier fra så kan man kanskje i det lange løp bidra til bedre kommunkasjon fra selskapene. Jeg skal ikke trenge følge med på Gjerrigknark om Kiwi gjør negative endringer på Trumf. Burde heller ikke være slik at man må følge med på insideflyer,finalcall m.m for å få vite om deevaluering av Eurobonus
Dæven søkke, vant i sunnhetslotteriet for andre gang jeg gitt. Skulle ønsket jeg handlet for mer enn 900 og noe denne gangen, men det ble til over 12000 EB poeng. For vel booke noe Star alliance snart... eller ikke.
Vant i uke 2, og trodde jeg skulle dominere den lokale kiwi butikken, siden det var "så lett".... har ikke vunnet siden....
Har vunnet en gang. Over 2kNOK, ble en haug med poeng av det. Klager ikke om jeg vinner igjen. Klager forresten heller ikke når jeg ikke vinner igjen.
Hva betyr dette når man sjekker kvitteringer på trumf.no?? "Tast pant utgående salg av emb 6 stk • 0% Trumf-Bonus12,00 kr"
Apropos.. er det noen som har en annen løsning enn å be ansatt scanne Trumf kode? Ikke helt covid vennlig..
Scanneren sitter på innsiden av kassen. Strekker du deg rundt da? Eller mente du å scanne det blå medlemskortet i betalingsterminalen?
Der hvor skanneren er lett tilgjengelig bruker jeg å beepe strekkoden selv mellom 2 varer. Men noen plasser står skanneren for langt unna...
Skal gå å dra stripen i terminalen. Har fått det til flere ganger men hender det tar litt tid å få det registrer eller ikke går. Så skjønner ikke helt hva som skjer
Jeg kom akkurat fra en kiwi-butikk hvor jeg scannet selv. Leseren var redd rundt hjørnet på plexiglasset. Veldig praktisk.
Post corona har jeg scannet trumfkortet i scanneren i 100% av tilfellene selv. I de få tilfellene jeg har tilbudt vedkommende i kassen selv å scanne kortet har personen sett rart på meg å lurt på hva i all verden jeg tenker på «scan selv eller vink farvel de trumfpoenga».