Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Nemlig, da det står det at beløpet allerede er delvis refundert og ikke kan flyttes med GBIT. Dette gjelder endel andre nettbutikker også.
     
  2. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som vet om tidsbegrensede tilbud hos Meny teller fra dagen man bestiller eller får levert?
     
    petrate liker dette
  3. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Dagen du bestiller. Så anbefaler levering frem i tid hvis det er populære varer. Jeg endte opp med halvfull levering da jeg skulle ha pizzakveld, ingen av de pizzamelene eller tomatboksene som var årsaken til innkjøpet var på lager.
     
    Ddan and petrate like this.
  4. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Men pass på: jeg bestilte for levering i dag og har fått dagens pris, ikke tilbudsprisen ved bestilling. Så svinekam til 49 kr pr kg har plutselige blitt til 95 kr pr kg. Så nå må jeg krangle litt Meny for å rydde opp - kjedelig å bruke tid på slikt. Siden Meny ikke spesifiserer priser ved bekreftelse av bestilling er det også vanskelig å sammenligne det man har bestilt og det man betaler for. Vurderer å melde inn dette til Forbrukerombudet. Husk å ta bilde av bestillingen ved kjøp så har du dokumentasjon.
     
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    De har noen tilbud som er begrenset inntil en hvis dato, fks kjørte de Prior egg til 10 kroner esken t.o.m onsdag. Meny lurer ikke meg, så jeg kjøpte 10stk av de i går og skal hente hovedorderen akkurat over 1K senere i dag med både trippel og trines matblogg trumf og uten plukktillegg :D
     
  6. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Tar de Amex hvis man velger pick up point i butikk? F.eks Meny skøyen? :)
     
  7. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Mitt nye elite kort er tydeligvis sendt med brevdue har ikke mottatt det, så måtte betale med mc i går. Håper det ligger i postkassen før Kiwi besøket senere i dag.
    Om du skulle valgt henting i butikk i dag, måtte bestillingen være inne senest i går.
    Er det kun Meny skøyen som ikke tilbyr henting før klokkken 15, eller gjelder dette samtlige Meny?
     
  8. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke sjekket. Så at det var for kort frist for å få med TT i dag, men tenkte egentlig mest på om man får betalt med amex på pick up point siden de ikke tar det ved netthandel.
     
  9. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Meny tar kun Visa og MasterCard ved bestilling på nett.
     
  10. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for svar. Da utgikk den muligheten :) Synes det er så rart at Meny ikke tar amex i nettbutikk når alle (?) Norges-gruppens fysiske butikker tar det. Hadde handlet langt mer på Meny om jeg kunne benyttet nettbutikken.
     
    Maggie liker dette
  11. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Kan virke som om mulige hentetidspunkt er avhengig av om de plukker selv i butikken eller om det er et rent pick up point. F.eks. kan man velge blant tidspunkt gjennom hele dagen på Bjølsen og Vollebekk, mens Ringnes Park kun har "etter 15".
     
    Maggie liker dette
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Det er riktig at pick up points jeg har sjekket har andre hentetider. Samt at alkohol i bestillingen kan begrense tidspunkt for henting noe.
     
    trygveat liker dette
  13. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    ChrisTW, EndreD, Avixlo and 3 others like this.
  14. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med dobbeldipping på Esso og Shell? Iflg trumf kundeservice virker det ikke på Esso med trumfkort og SAS MC.
     
  15. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,366
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Shell - ja. Du kan bruke Trumfkort og betale med det kredittkortet du ønsker. Jeg bruker DNB MC som gir 3% ekstra rabatt.

    Esso - nei. Trumfkort kan ikke brukes i kombinasjon med kredittkort, kun bankaxept.
     
    Maggie liker dette
  16. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,366
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Tro det eller ei, dette er den nye kampanjebonusen :(

    Fra ViaTrumf nyhetsbrev:
    Opptil 4,6 % Trumf-bonus hos Expedia
    Økt Trumf-bonus gjelder t.o.m. 01.05
     
    FlyMCO liker dette
  17. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    ---
    For håpe det er midlertidig.
    Tror det er Via-Trumf som justerer.
    Flere av de store internasjonale cash-back sidene har ikke redusert noe på Expedia.
    Ligger forsatt ofte på opptil 11%.
     
    freddyen liker dette
  18. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,666
    Likes mottatt:
    6,656
    Bonuspoeng:
    183
    :mad:
     
  19. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan fungerer det med Expedia sitt eget program med en cashback opp mot 11% får kunder i andre land begge deler?
     
    FlyMCO liker dette
  20. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Vel.man må bruke den lokale Expedia som er tilsluttet programmet.
    Du kan ikke blande Expedia s.
    Hvert land har sitt eget bonus points og kan ikke mixes,ikke som jeg vet i alle fall.

    Jeg bruker noen ganger (når trumf ikke har de,feks Hilton) TopCashback.

    Bruker du Expedia på topcachback dot com,så må du bestille på Expedia dot com.

    Bruker du topcachback dot co dot uk så må du bestille på Expedia dot co uk.

    På samme måte som man ikke kan bruke Expedia dot com,men må bestille på Expedia dot no når man bruker Via Trumf for å få Trumf.

    Topcashback dot co dot uk funker fint og man kan cashe ut i bla BA- AVIOS men jeg vet ikke hvor bra deal det er i forhold til cash,eller paypal eller gavekort i mange UK butikker,amazon dot uk bla.

    Før man signet opp er det greit og bruke referral programmet.
    ----
    "To receive your Tell-a-Friend bonus, the person you have referred must sign up to TopCashback"
    "To receive your Tell-a-Friend bonus, the person you have referred must sign up to TopCashback from
    "your link and earn £10 payable cashback or more."
    "your link and earn 5£ to the sign up friend."
    ---
    Min sign up link.
    https://www.topcashback.co.uk/ref/member196200372757
     
    Last edited: 27. april 2021

Del denne siden