Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,984
    Likes mottatt:
    10,861
    Bonuspoeng:
    183
    Grooo, jgroneng, Emma and 2 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
  3. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    253
    Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93
    Ser nå at mine siste hos Lego og Choice ikke ligger inne :/
    Har brukt ViaTrumf i mange år, og aldri opplevd at ting ikke har dukket opp, så jeg har blitt sløv på å følge med. Det straffer seg jo åpenbart :(
     
  4. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    258
    Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Flere av mine kjøpt har heller ikke blitt registrert i det siste. Ang Choice så fikk jeg beskjed om at det var forsinkelser hos dem og at jeg skulle ta kontakt igjen om 4 uker dersom ikke transaksjonen var kommet inn før det.
     
    Grooo and Jeanette like this.
  5. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,211
    Likes mottatt:
    5,044
    Bonuspoeng:
    183
    Lurer på hvor lang tid det tar før hotels.com legger seg ned på nivået til expedia og booking.com...
     
  6. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg og sliter nå med at kjøpene blir registrert riktig, selv om jeg starter med fersk browser og inkognito og går "strake" vegen...

    Og vedr expedia...det er kjedelig den opptjeningen der nå.
     
    Jeanette liker dette
  7. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    352
    Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Om fruen i huset (eller deg selv) har behov for diverse serum kan det lønne seg å stikke innom Apotek1 innen 6 juli med 20% på Cosmica-produkter utenom solkrem og aftersun:
    [​IMG]
     
    jgroneng and haifinn like this.
  8. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Det litt kjipe er at det ofte er "3for2" og "2for1" kampanjer på produktserier som Cosmica hos Apotek1 og andre kjeder. Boots har for eksempel kampanje nå. Da blir det fort dyre Trumf-poeng.
    Vi trenger flere 50%-kampanjer som Apotek1 hadde på deodoranter i starten! :p
     
    livinspeed, Shyneno and Emma like this.
  9. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Kanskje litt dumt spørsmål, men er det lov å ha flere trumf kontoer som er registrert på samme persjon?

    Klarte ikke å finne tydelig info om dette
     
  10. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,798
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke, men hva er i så fall poenget med det???
     
  11. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Portere flere nummere med «viatrumf»?
     
    Storbaba liker dette
  12. MariusJS

    MariusJS Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    Det gjelder jo kun en gang per kunde hos mobiloperatøren pr halvår, så hva prøver du egentlig på?
     
  13. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Du svarte på det selv. Flere trumf kontoer = flere kundeforhold = flere muligheter å flytte nummere per halvår…
     
  14. Marlau

    Marlau Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Mobiloperatørene bruker vell eier sitt personnummer som unik nøkkel, så det vil nok ikke fungere.

    Det ser ut som du antar at 6mnd regelen er det ViaTrumf som «holder». Så vidt jeg vet er det butikken/operatøren som sjekker dette, ikke ViaTrumf.
     
  15. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Trums egne sider:

    ViaTrumf
    Når du bruker din Trumf innlogging ved handel i ViaTrumf sine nettbutikker, registreres din medlemsidentifikator på transaksjonen. Trumf mottar kopi av transaksjonene med informasjon om beløp, dato og nettbutikk, men ikke informasjon om produkter.

    —-

    Det vil si at ingen sensetiv info om meg blir registrert, kun medlems nr.
     
  16. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,343
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er BA sitt svar på vårt Viatrumf-program, og du kan fint bruke det. Det står at du må oppgi britisk adresse. Du kan registrere kontoen din på en brittisk adresse uten å bo der, ettersom det ikke er noen som sjekker det punktet, eller i hværtfall sånn var det får da jeg åpnet konto for noen år siden.

    Har ikke brukt det så alt for mye, men har noen avios, så med Amex Gold Reward Points og denne sammen, så kan du få til en del i det programmet. For mer så bør du sjekke denne siden :)
     
    FlyMCO liker dette
  17. MariusJS

    MariusJS Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    Slik jeg skjønner det så er det uansett operatørene som godkjenner trumf utbetaling, de sitter jo selvsagt på personnummeret ditt, samt tlf nr og kan se om du har vært kunde de siste 6 mnd
     
    trygveat liker dette
  18. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    3,9% hos Apple, i tillegg så gir de nyeste modellene nå Trumf :)
     
    Vaskehanske, Upsaker, petrate and 2 others like this.
  19. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    352
    Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Usikker på om det er tatt opp her før, men vi begynner jo å nærme oss 400k elbiler her i landet. Coop har avtale med MER med 8% ladebonus - ville det ikke vært et triks dersom flere her inne besitter duracellbiler (eller bare er snille) å sende inn henvendelser til trumf om å inngå samarbeid med en ladeleverandør? Jo mer jo bedre, og gruppen trumfmedlemmer og elbileiere vokser stadig. Jeg hadde verdsatt 3-5% mye mer enn de 8% Coop-bonus de gangene jeg hurtiglader.
     
  20. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    911
    Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93

    Alternativt tipse Coop om at deres bonus ville vært mye mer attraktiv om den kunne konverteres til noe gøy, snarere enn bare å hentes ut som kjedelige kontanter.

    Konkurranse mellom Coop og Trumf om "hvem gir mest EB per krone" hadde definitivt ikke skadet :)
     
    Gullars, MrBister, livinspeed and 6 others like this.

Del denne siden