Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. TrondF

TrondF Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk mail idag om 750kr velkomstbonus hos talkmore meldte meg inn med engang på kvitteringer står det at de blir utbetalt etter 2 faktura virker som en god deal

2. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Om jeg skjønner deg rett har du hentet ut en kontant startpakke og så forsøkt å portere det direkte over? Det går ikke da alle telefonnummer i Norge må være koblet mot et personnummer. Dersom du setter SIM-kortet i en telefon og foretar en samtale vil du bli ledet til å registrere personalia før du får ringe. Når det er gjort er nummeret koblet til deg som person og du kan portere til hvem som helst så snart registreringen er oppdatert i sentrale systemer.

FlyMCO liker dette
  3. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
    Thanks.
    Det ser ut til å funke.
    Fikk overført et telenor kort til talkmore 28 nov.
    Så får vi håpe 750kr kommer inn på trumf etter 2-3 mnd.

livinspeed, SayWhat and Shyneno like this.
  4. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Bare en liten påminnelse om at dette tilbudet går ut i dag. Jeg holdt på å glemme det selv, men har nå bytta til(bake) til Talkmore og satser på 750,- blanke Trumfkronasjer inn på konto om en stund.

afirm, veeegard and Emma like this.
  5. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk utbetalt ViaTrumf-delen dagen etter bestilling, så det virker som de er på ballen her. Gjenstår å se om 2 mnd om resten kommer også? :)

Travellingalf liker dette
  6. xry

xry Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Noen som har klart å få overtrekk på Trumf-kontoen før eller? :p

Etter å ha gjort litt research virker det som ViaTrumf må ha hatt en feil i systemet som har betalt ut 3x i stedet for 1x, så har det selvfølgelig blitt overført til SAS med engang, så nå straffes jeg hardt her :D

Attached Files:

• rofl.jpg
      rofl.jpg
      File size:
      13.1 KB
      Visninger:
      58
    eventyrer liker dette
  7. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,386
    Bonuspoeng:
    183
    Står visst også i gjeld til Johannson&co etter et par ekstra rause viatrumf overføringer.

2E8C3B14-46E8-4BDF-BC9E-C2BCD3E44684.jpeg

8. xry

xry Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Snakket med Trumf-kundeservice, men de ville ta lite eierskap til problemet i og med jeg ikke har gått på noe direkte tap (ser jo deres side i dette også), men irriterende å skulle være i minus nå en stund fordi de selv har gjort en feil.

Jeg sa at jeg garantert ikke var den eneste, og at jeg synes det var dårlig at de ikke har sendt ut noe informasjon til de som var påvirket av DERES feil. Kundebehandleren var enig og skulle ta det videre i systemet, men tviler på det dukker opp noe.

Hadde vært hyggelig om de hadde innfridd gjelden, men har selvfølgelig forståelse for at de sikkert ikke blir å gjøre det. Får håpe de ikke tar rente på beløpet :p

9. pongi13

pongi13 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    upload_2021-12-3_13-0-31.png

Er det slik at jeg har fått 763,95 trumfkroner for mye eller er det bare en bug?
    Håper de har like bra betingelser som studielånet mitt, så kanskje jeg kan utsette betalingen 35 måneder til.

Shyneno liker dette
  10. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har også et minustegn der. Så sikkert en bug.

pongi13 liker dette
  11. TElg78

Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    På min Viatrumf står det 7 bestillinger fra Nordic Choice som "bekreftet" som var avbestilte opphold... sikkert ingen sjanse at de overføres, men jeg måtte lete hva det gjalt... litt småirriterende at systemet ikke fungerer 100 %

tobeornot999 liker dette
  12. xry

xry Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Du har fått 763,95 kroner for mye + det du eventuelt hadde i pluss-saldo. Som jeg skrev, så har de postert trippel-bonus fra ViaTrumf i en eller annen nylig tidsperiode, og nå korrigert det som gjør at man har minus.

pongi13 liker dette
  13. pongi13

pongi13 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    Ok, takk for oppdatering. Kanskje greit å være observant på at opptjente poeng i dette tidspunkt blir summert riktig :)

14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Er det mulig å skaffe seg en trumfkonto nummer to? Spør for en venn :D

15. pongi13

pongi13 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    Godt at noen tenker likt som meg! Og ja, det går ;)

TElg78 and Shyneno like this.
  16. TElg78

Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    Det er koblet til telefonnummer. Hvis du ikke ha flere nummer, så blir det vanskelig, tror jeg

17. pongi13

pongi13 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    Flere nummer er jeg sikker på at mange har i forumet men heldigvis er det fullt mulig å slette sin konto. Da er linken opp til ditt telefonnummer eliminert.

18. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    En snartur innom Kiwi før julebord med venner; 3 sixpack, ett nett FP klementiner og en FP fiskegrateng senere - nærmere 600 trumf rikere i julelotteriet :D

eventyrer, Wiolenze, Upsaker and 8 others like this.
  19. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Gavekort hos Norgesgruppen (Kiw, Meny osv) - fungerer de som hos Coop hvor kortet skannes og beløpet trekkes (enten hele summen eller verdien som gjenstår)?
    Eller som et sentergavekort hvor beløpet må legges inn av kassapersonen ("Jeg har førtiåttekroner og nitten øre igjen på dette kortet og hundreognittisyv kroner og ti øre igjen på dette...")

20. flynofly

flynofly Nytt Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg booket 7 opphold på Choice i samme sesjon fra Viatrumf og ser at kun 2 av dem dukker opp undre "Mine kjøp" etterpå.

Må man dele det opp på en eller annen måte (f.eks inn og ut av Viatrumf) eller har noen erfaring med at det ordner seg i etterkant likevel?

Del denne siden