Takk takk, planen er en kjapp tur opp til Mutianyu, jobber med å finne en privat sjåfør som kan stå klar med skilt på arrival og kjøre oss rett opp til den kinesiske mur. Det beste hadde vært om man kunne finne en sjåfør med lisens til å kjøre helt opp til muren slik at man slapp å vente på shuttlebussen nedi dalen. Tips om slike tjenester mottas gjerne
Noen som har fått til å bruke Star Alliance Award-verktøyet til SAS med CT? CTen dukker opp øverst, og er krysset av, men jeg får ikke lov å trykke "fortsett", siden systemet tror at jeg skal betale full poengsum...
Flyselskap: ANA - LH Klasse: First / Bis Avreise fra: LHR Destinasjon: HND Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw Antal poeng brukt: 195.000 Skatter & avgifter (per person): ca 3.150NOK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: September Booket: September Der satt den! Dette er bare utkast nr 1. Måtte bare sikre meg ANA F for 2 pax NH212 - Er ikke det med de SPLITTER nye setene? (Uansett bra greier) Nå gjelder det å finne barnevakt og ikke minst en spennende retur. (Booket i all hast i transitt på OSL)
Det var deg som snappet den, ja Gratulerer Hadde den på varsel i Awardfares og den forsvant like fort som den dukket opp.
Ja, jeg sjekket på ExpertFlyer og får opp ny konfig på alle avgangene etter 10. sept. Litt merkelig da jeg trodde det var annenhver dag med ny konfig. De som vil kan sikkert finne ut om de har mottatt enda et fly med ny konfig.
En kamerat fant og booket en super tur til oss som ville gitt 3 nye land, men desverre må turen kanselleres på grunn av timingen... Poster likevel ruta for inspirasjon. Flyselskap: Swiss, South African, Ethiopian Airlines Klasse: Business Avreise fra: Oslo Lufthavn (OSL) Destinasjon: Victoria Falls Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw Antal poeng brukt: 165.000 Skatter & avgifter (per person): Uvisst Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Mai 2020 Booket: August 2019 Flyvninger: OSL-ZRH / Swiss C (Bombardier CS100) ZRH-JNB / Swiss C (A330) (nattflight) JNB-LVI / South African C (A320) Passering av grensen fra Zambia til Zimbawe til fots. 1 overnating i Victoria Falls, 26 timer. VFA-JHB / South African (A330) 1 Overnatting Crowne plaza Johannesburg Airport, 23 timer. JNB-ADD / Ethiopian (A350) ADD-OSL / Ethiopian C (B787) (nattflight)
Jeg ringte Tallinn for å gjøre endring på flight OSL-IST. Så fikk Tallinn problem med utstedelse av den nye billetten. Konsekvensen er at EVA-flightene ble kansellert av EVA. Tallinn har klart å "redde" TPE-VIE, men DPS-TPE er borte for godt og Tallinn finner ingen gode alternativer mellom DPS-TPE som jeg er fornøyd med, så jeg aksepterte en midlertidig booking OSL-TPE via ZRH og SIN. Jeg skal tenke litt før jeg bestemmer meg om jeg skal slå meg til ro med OSL-ZRH-SIN-TPE eller ikke. Men jeg har lenge levd med tanken om å teste ut lounge på IST, TK sin 789, nesten 20 timer på Bali før Hello Kitty-fly testes ut. Så det er en litt av nedtur å se den planen kanskje går i vasken.
Tror jeg har funnet en løsning nå. Tar kontakt med Tallinn i lunsj-pausen. Kanskje ting ikke ser for mørkt ut likevel.