Flyselskap: LH og ANA og SQ
Klasse: First og Biz
Avreise fra: OSL (skal få lagt på TRD når SAS slipper bonusbilletter hvis jeg ikke får på SIN-HKG
Destinasjon: SIN/HKG
Enveis, T/R, Open Jaw: Enveis pr nå (Blir Open Jaw)
Antal poeng brukt: 67500 inntil videre
Skatter & avgifter (per person): ca 1140,- kr
Antall reisende: 1 voksen
Reisen finner sted i: Oktober 2020
Booket: November 2019
OSL-FRA / LH Biz
FRA-HND / ANA F
NRT-SIN / SQ Biz
SIN-HKG (Skal forsøke å få lagt til den senere. Eller så blir det cash - les begrunnelse i kommentar hvorfor det ikke ble NRT-HKG.
Kommentar:
Ettersom
@Tore sa at neste boblefest blir den 30 okt i Hong Kong og jeg sitter inne med 3 CT billetter som løper ut 31 Desember 2020 så tenkte jeg det var på tide med en egotrip
Hadde lyst til å fly SQ F eller LH F til HKG og heller fly ANA hjem ifra HND men Michael hos Tallinn fant ingenting med SQ F enda det var ett år frem i tid (LH F slippes jo kun 14 dager før..) Så tok ANA sin first class nå, så får jeg enten se om jeg klarer å finne noe SQ F hjemover eller så tar jeg ANA sin hjem og heller håper at SQ slipper noe nærmere avgang.
Reiser ut den 29 oktober sånn at jeg er klar for party
Så ja, retur er ikke bestilt enda. Har planer om Vietnam noen dager etter søndags brunchen før det bærer hjem
Endring: Endring allerede første dagen
Etter å ha googlet litt om den Biz klassen mellom NRT og HKG så imponerte ikke det meg noe særlig. Så jeg endret om til NRT-SIN med SQ i A380 istedet. Det skal i følge mainlymiles byttes om til nye Biz configen fra 1 januar men seat map viser ikke det enda. Uansett det gjør ikke noe, den ser 10 ganger bedre ut enn det ANA kunne levere
Har heller aldri flydd A380 før så det blir stas
4t transfer mellom NRT og HND bør vel gå fint også..
Skal forsøke å få lagt på SIN-HKG senere, men hvis ikke betaler jeg den i cash, gjør ingenting. Enten må jeg betale TRD-OSL i cash hvis jeg får lagt på SIN-HKG eller så blir det omvendt
Vis alt...