Dessverre er det for kort connection time i FRA til at Tallinn tillater det siste LH-flyet til OSL (LH 864). Har prøvd det samme selv, og fikk ikke booket det selv om det var ledige billetter.
For vår del ser det ut til at connection blir 50 min - lander 20:40, avgang til OSL er 21:30. Ser at det blir litt lite.
Det ser ut til at SQ 326 landet 20:40 frem til 26. oktober, deretter 20:30 frem til og med 28. mars, og deretter 20:40 igjen, så det kommer nok an på når man skal fly.
Herlig med litt mer presisjon! Min tur i februar har også LH864 avgang 2140, ikke 2130. Så ti minutter her og ti minutter der. De som har svart belte i sånne verktøy; hva er min connection time på FRA? K
Har nå ANA i F med nye suitene t/r, men ser det er ledig med SQ i F til FRA. Hva bør en stakkar gjøre?
Eg trur eg hadde tatt ANA i F begge vegar, har kun flydd ‘The Room’ (C) med Ana og det var meget bra. Gjekk forbi Suitane og dei såg vanvittig bra ut!
Både 45 min og 1 time er uansett for lite i mine øyne. Hadde 1 time i fjor høst. Latam fikk remote gate, Oslo-flyet hadde gate A5000 eller noe og buss. Hadde jeg ikke sittet på første rad og løpt gjennom halve Tyskland hadde det ikke gått. Reisefølget møtte gate closed.
Enig. Hadde 45min selv mellom LH F inn og LH C ut til Køben i fjor. Tiden rakk knapt, tiltross for at vi ble møtt ved gate og eskortert det meste av veien. Bussgate ble holdt for oss, og stengte i det vi passerte.
Har samme problemstillingen selv. Har ANA F begge veier. Vurderte SQ F men tror jeg bare holder meg til ANA F selv om jeg ikke har flydd SQ F før
Egentlig enig, men er happy med mine 1:10 siden jeg ikke skal noe dagen etter. (Annet enn å restituere bort litt Krug.) Så er vi forsinket får jeg satse på at noen™ tar ansvar og sørger for at jeg får en seng og kommer hjem dagen etter. K
Min CT går ut i januar 2020, har ikke all verdens tid på å booke inn en tur i biz eller first tur/retur Male. Jeg hadde funnet noen flights med singapore airlines fra London - Male via singapore i business. Samt funnet noen returer Male-Frankfurt-Oslo. Men når hun damen i Tallin søker så finner hun kun økonomibilletter og ingen via London. Hun kan ikke søke leg for leg. Jeg har prøvd å lese meg opp litt her på forhånd så sorry hvis jeg virker helt nybegynner, men føler meg frustrert nå. Jeg ringte for 2 gang og tror jeg møtte på samme dama igjen, fordi hun sa eksakt det samme - kan ikke søke leg for leg. Har jeg vært uheldig eller skal jeg ta til takke med denne reisen under: Hun kunne booke london - male for meg i business i november, men ikke start i Oslo, da dukket ikke reisen opp. ALtså måtte jeg kjøpte egne billetter Oslo- London tur retur. Hun virket sliten og lei, så kanskje jeg var maks uheldig?
Mangler litt informasjon her. Hvor har du funnet setene? Awardfares? United Airlines sitt awardsøk? LH har vel strupet tilgangen for bestilling av bonusbilletter i biz med bruk av eurobonuspoeng, så hvis du har funnet returen på for eksempel UA sin hjemmeside så er det trolig slik at du ikke får bestilt den for poeng. Og leg for leg er riktig. Den jobben må du gjøre selv. Og PS: Ingen her trenger å unnskylde seg for å mangle kunnskap Dette er en tråd for å dele erfaringer.
SAS sin star alliance søkemotor viser eksempelvis London - Singapore - Male. Alt i biz. Men søker jeg Oslo - Male samme dag i samme søkemotor dukker ikke den reisen opp, da foreslår den via istanbul og slikt. Og det samme sier hun i tallin, hun vil ikke gi meg oslo - london - male hvis ikke jeg starter reisen i London og kommer dit på eget initiativ; ellers vil hun ikke rute meg via london. Jeg får vel bare gjøre det da, reise til london på vanlige billetter og så CT derfra. da får jeg a380-800 fly og de er vel veldig bra i business også slik jeg forstår det. drømmen var first class, men ser at det er helt håpløst så langt frem i tid, finner jo knapt business class
Book London. Deretter endrer du og legger til ønsked legs burde gå fint Reiser som starter i London har ekstremt høy avgift. Dette kalkuleres på nytt med endring til annen avreiseby