Nå står ikke verden til påske!! Flyselskap: LH, SQ Klasse: Business/First Avreise fra: OSL Destinasjon: TYO Enveis, T/R: tur retur Antall poeng brukt: 225 000 + CT Skatter & avgifter (per person): ca 2300 NOK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Mars 2020 Booket: i dag OSL - LHR SK C LHR - SIN SQ F (nye suites) SIN - TYO SQ C TYO - FRA NH F (nye cabin) FRA - OSL LH C Traff på en hyggelig mann som letet en stund etter noe F men så sa han kanskje vi skal prøve SQ siden de har løsnet på F til Europa. Og der fant han jammen 2 seter med SQ F nye suites også beholder jeg returen med ANA F som jeg booket tidligere. Alf
Nesten like overrasket over at du har funnet to seter på NH F så langt frem i tid. Når booket du disse? Og har NH ny kabin til FRA?
Var det han sa: «this flight has new cabin sir”. Har ikke så mye greier på dette men har ikke ANA ny kabin? alf
Ny på HND-LHR, men ikke FRA (etter hva jeg kjenner til). Og du er sikker på at det er bookingklasse O (og ikke I) på denne bookingen? Er jo helt sykt hvis du har landet to seter på nye suiter fra LHR og NH F på én og samme booking
Spurte om flightnr... Snakket med menn begge gangene - og vil tro det var stor sjanse for at vi snakket med samme
Det er ny kabin til FRA på nokre avgangar fekk eg bekrefta når me flaug HND-LHR. Og det skal vere ny kabin på den ruta også etterkvart.
Rokkert litt om på denne, nå ser den slik ut: OSL - LHR SK Plus A320neo LHR - PEK CA First 777-300ER PEK - HND CA Biz A321 HND - PEK NH Biz 787-8 PEK - SIN SQ Biz A380 SIN - FRA SQ First 777-300ER Tok en sjefsavgjørelse og "snudde" på hele bookingen. Ofret dobbeltsenga i SQ F-Suites SIN-PEK for SQ F på langstrekket SIN-FRA. Har sett at det er mye ledig i EF på PEK-SIN flighten vi har C på (og dagen før/etter), og det var ett bonussete ledig allerede nå ifølge Tallinn, så jeg håper det åpnes enda et innen vi nærmer oss litt. Har også forsøkt å posisjonere oss for endring til LH F FRA-PEK eller FRA-HND på utreisen dersom det åpner seg. Hvis ikke er CA F mer enn greit nok for oss. Mangler også fortsatt siste legget helt hjem... Det kan bli spennende å se om går opp..
Heil sjuk, 4k også. Syns sjølve at 22» skjermen i Business var svær, 4k den også. Men denne er vel 44»
Jo, for å bekrefte tilgjengelighet må man ringe inn, men du kan få en indikasjon på Singapores hjemmeside.
Ja, dette lurer jeg også på. Har brukt timesvis på telefon denne uken (og har funnet ut 100% sikkert at de ikke praktiserer prioritet i køen hverken for gull eller diamant). Hvis det er en måte å se det på nett, må du dele med oss.
Jeg kom igjennom etter kanskje 15 minutter en gang. Er gull. Singapore Airlines har jeg hatt lyst å finne Tilgjengelig på lenge på nett alfrn
Før kom jeg alltid gjennom i løpet av noen få minutter. Nå tar det timesvis. Forrige uke begynte de å si hvilket nummer du var i køen, så da testet jeg med madamens EB-nummer (gull), og uten nummer i det hele tatt. Jeg kom bak begge i køen som EBD
Du må være medlem av Krisflyee, og er det saver tilgjengelig er det indikasjon på ledig fra Star Alliance.