Flyselskap: SAS, Austrian, EVA Air, Singapore, Thai Airways, Swiss & (Philippines Airlines)
Avreise fra: Trondheim
Destinasjon: Vietnam og Fillippinene, Bangkok.
Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
Antall poeng brukt: 165 000 + CT
Skatter & avgifter (per person): 1250,- + 150 kr endringsgebyr
Antall reisende: 2 Voksne
Reisen finner sted i: Januar 2020 / Februar 2020
Booket: Mai 2019 opprinellig, endret Juni 2020, endret på nytt i Oktober 2019.
TRD-CPH / SK Plus
CPH-VIE / OS Biz
VIE-TPE / BR Biz
TPE-SGN / BR Biz
SGN-MNL-CEB-MNL-BKK på egen billett med Philippines Airlines.
BKK-SIN / TG Biz
SIN-FCO / SQ Biz
FCO-ZRH / LX Biz
ZRH-OSL / SK Plus
OSL-TRD / SK Plus
View attachment 61775
Kommentar:
Etter en del reviews av TK sin Biz i 787 så valgte jeg å bytte. Det er gjennomgående både i forumet her og andre plasser at setene er noe av det trangeste i markedet. 14timer på flytur fra Bali med TK blir da uaktuelt så jeg booket oss om via Singapore istedet med A350. Fordelen er at vi får bedre tid i Bangkok slik billetten er nå, og noe tid i Singapore den 7 feb når avreise er
Men awardfares og star alliance søkemotoren til SAS sier det er ledig på tidligere flights mellom BKK og SIN så skal få prøve å bytte om til noen av disse flightene litt senere, men 13.20 i fra BKK er helt OK
Fått bulkhead seter på SIN-FCO i mini kabinen så blir første gang i bulkhead. Får se om det er noe
Men det var ikke bare bare å endre.. Ringte til Tallinn, der sier de at de finner absolutt ingenting mellom SIN-FCO, og de søkte leg pr leg. Ringte flere ganger, ingen ledige.
Sender en mail til danske gull mailen, der får jeg utrolig god hjelp og hun bytter om hele returen til slik den er nå og la til og med på OSL-TRD den 8 feb, så vi slapp å enten booke OSL-TRD separat eller ta stopover i CPH og reise direkte CPH-TRD dagen etter.
Merkelig at de klarer å finne billettene men ikke Tallinn...?
Vis alt...