Flyselskap: LH og ANA, SQ, EVA og SK
Klasse: First og Biz
Avreise fra: OSL
Destinasjon: HKG
Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
Antal poeng brukt: 67500 (har ikke blitt trukket for retur enda, vet ikke hvorfor)
Skatter & avgifter (per person): ca 1100,- kr
Antall reisende: 1 voksen
Reisen finner sted i: Oktober 2020/November 2020
Booket: November 2019
OSL-FRA / LH Biz (A320)
FRA-HND / ANA F. (777-300ER)
NRT-SIN / SQ Biz. (A380)
SIN-HKG / SQ Biz (A380)
SGN-TPE / EVA Biz (777-300ER)
TPE-NRT / Eva Biz (787-10)
HND-LHR / ANA F (777-300ER)
LHR-OSL / SK Plus (A320)
View attachment 64952
Kommentar:
Da har jeg fått lagt til returen på bookingen jeg skrev om for noen uker siden.
Fikk lagt på ANA F nå idag da de slapp billetter for den 10 november 2020 nå idag. EVA slapp sine billetter i forrige uke, forsøkte å ringe til Tallinn ettersom danske Vibeke hadde ferie forrige fredag, men det var ikke mulig å booke SGN-TPE-NRT uten at jeg hadde hele reiseruten til Europa klar. Hun kunne også si at om det hadde vært ledig helt til Europa så var det uaktuelt å endre om på den fordi at reisen min via SIN til HKG var ulovlig.
Fair enough, ventet på svar til mandag og da fikk jeg en hyggelig epost ifra Vibeke om at det var fikset og i boks. Nå idag la hun da på HND-LHR så venter vi til SAS slipper sine billetter fra LHR til OSL. Jeg hadde tenkt å gå for HND-FRA men neste fly var kl 21.30 ut ifra FRA og det blir for lang tid å vente når flyet lander litt over kl 15.00.
Eneste plan jeg har av endring nå er å få gjort om NRT-SIN til HND/NRT-BKK i TG F, deretter TG C bort til HKG så lenge det fortsatt er planer om at drikketuren vår går dit. Hvis ikke er jeg åpen for Singapore jeg altså.
Samme med returen. Da tenker jeg SGN-BKK deretter BKK-HND/NRT med TG F
Vis alt...