Nå var min kommentar mer rettet mot «...men om det blir slik at alle her inne skal sende epost til gullmailen for å spørr om V kan gjøre endringer så forsvinner det der relativt raskt bare så det er sagt» enn hvem du kan sende epost til.
Endelig er første store bonusreise i boks! Flyselskap: SAS, Singapore Airlines Kabinklasse: Business Avreise fra: Oslo (OSL) Destinasjon: Auckland (CGK) Retur fra: Sydney (SYD) Enveis, T/R, Open Jaw: Open jaw Antal poeng brukt: 215 000 Skatter & avgifter (per person): 2 307,- Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Juli 2020 Booket: Januar 2020 Flyvninger OSL – LHR // SAS Plus LHR – SIN // Singapore Business // A380-800 SIN – AKL // Singapore Business // 777-300ER SYD – SIN / Singapore Business // A380-800 SIN – AMS / Singapore Business // A350-900 AMS – OSL / SAS Plus Gjenstår noen bookinger. Kommentar Min opprinnelige plan har vært å fly Lufthansa First på første CT. Dessverre har noen™ gjort dette betydelig vanskeligere i det siste, så fornuften ba meg følge en større drøm. Besøke Australia og New Zealand! Klokken ni skarp barrikaderte jeg meg på et møterom og ringte Tallinn, kom gjennom etter noen få minutter og etter litt startvansker var i vi i gang med å sette sammen en reise. Jeg presenterte mine planer for turen nedover og den gikk problemfritt gjennom. Returen skulle bli verre; opprinnelig plan var en retur gjennom LHR, noe mannen dessverre ikke kunne finne... Verden gikk midlertidig i grus til han kom med et men, dagen etterpå kunne han sende meg gjennom Amsterdam, en routing som ikke kom opp hos meg. Etter litt formalia, kom billetten i postboksen. Til min store overraskele ble det tre flytyper, første gang med A350 og dobbelt gjensyn med A380. Resultatet er en booking jeg gleder meg skikkelig til fly P.S. Lufthansa First kan vente.
Var ikke det jeg mente. Var heller det hvis folk starter å sende mail til SAS spesifikt hvor man spørr om V for at man skal ha en eller annen sinnsyk CT booking. Da forsvinner det der rimelig raskt ut døren
Men hvis man ikke kan spørre om en "sinnsyk" booking, da er det vel ikke noe poeng med å spørre Vibeke? Catch 22?
Vet ikke om det er jeg som formulerer meg dårlig her, men om man sender en epost til SAS og spør spesifikt etter hjelp fra Vibeke for å gjøre CT bookingen så forsvinner nok muligheten. Sender du en mail til gullmailen og man er så heldig å treffer på hun er jo det noe annet. Men jeg mener altså hvis alle starter å sende avgårde eposter med at de kun vil ha hjelp i fra Vibeke for å gjøre bookingen, så vil nok noen på avdelingen bite seg merke i det, også blir det ingen hjelp i det hele tatt for noen av oss Jeg har selv fått hjelp av hun to ganger...
Ingenting, men hvorfor skal seniorene få fordeler? Så lenge man er Gull eller Diamant burde man få samme tilgangen
Flyselskap: SAS, Turkish, Avianca, Lufthansa Kabinklasse: Business + First Avreise fra: AES Destinasjon: EZE Retur fra: SCL Enveis, T/R, Open Jaw: Open jaw Antal poeng brukt: 97.500 x3 + 2 CT Skatter & avgifter (per person): 1250 NOK Antall reisende: 3 voksne Reisen finner sted: På mandag Booket: Januar 2020 Etter 10 timer i kø og snakking med Tallinn fordelt på 12 ganger vi har ringt inn ble turen endelig komplett og med 3 stk i First hjem. AES OSL SK C OSL IST TK C IST (GRU) EZE TK C MVD EZE (seperat billett LATAM) SCL LIM AV C LIM MEX AV C MEX MUC LH F MUC OSL LH C OSL AES SK C 1 natt Istanbul 3 netter Buenos Aires 1 natt Montevideo 1 natt Santiago 1 natt Mexico City