Endring 2.
Klasse: Plus og Business
Avreise fra: OSL
Destinasjon: Bangkok
Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
Antall poeng brukt: 165.000 + CT
Skatter og avgifter: 1.627,- + 150,- + 150,- pr pers
Antall reisende: 2 voksne
Reisen finner sted i: Januiar 2020
Reisen opprinnelig booket: September 2019
Reisen endret: September 2019 / januar 2020
LH C OSL - FRA Boeing 737-800
TG C FRA - BKK Airbus A350-900
TG C BKK - FCO Airbus A350-900
SK C FCO - CPH Airbus A320 Neo
SK C CPH - OSL Boeing 737-800
Da ble rett og slett hele turen gjort om her. Det virker rett og slett umulig å finne noe fra BKK eller SIN til OSL/ARN/CPH/FRA/LHR i C, har ikke åpnet et eneste nytt sete på de aktuelle datoene på en måned nå, og EF viser lite ledige seter på de fleste flyvinger hjem, så da ble det via Roma. For å få reisefølge med på denne måtte jeg korte ned utreisen, og når det helt plutselig åpnet seg 2 seter med TG C direkte fra Frankfurt så var det egentlig ganske enkelt. Dessuten åpner TG F ganske jevnt et par dager før, så jeg håper på å få F på utreise. Aller helst ville jeg hatt LH F, men der har det ikke vært et sete på flere uker. Det var litt med det samme de begynte å fly med F igjen, men nå er det tørke...
Jeg slet veldig med å komme gjennom til Tallin. Har vel sittet totalt 14-15 timer i ventekø, og det hjalp ikke på køen å taste inn mitt eget EBD-nummer heller, så i ren frustrasjon sendte jeg på torsdag ettermiddag en henvendele til diamantmailen og forklarte problemet. La med de flyvingene jeg ville ha, og sporte pent om det var noe de kunne gjøre. Hadde ikke noe stort håp, men jaggu fikset Vibeke dette også, og det sågar uten at jeg fikk noe ekstra gebyr.
Så da er jeg i utgangspunktet fornøyd, men dukker det opp en enklere reise hjem og ikke minst F på utreise så blir det nok et bytte til
Vis alt...