Flyselskap: SAS, Air Canada og Avianca
Klasse: Business og Plus
Avreise fra: Oslo
Destinasjon: Santiago
Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw (Hjemreise fra Buenos Aires)
Antal poeng brukt: 82 500 + CT
Skatter & avgifter (per person): 1924 NOK
Antall reisende: 1 voksen
Reisen finner sted i: Nov. 2020
Booket: Jan. 2020
Flyvninger:
OSL - LHR: SAS Plus (B737-800)
LHR - YYZ: Air Canada Business (B777-300ER)
YYZ - SCL: Air Canada Business (B777-300ER)
EZE - BOG: Avianca Business (B787-8)
BOG - LHR: Avianca Business (B787-8)
LHR - OSL: SAS Plus (A320-neo)
View attachment 68538
Kommentar:
Siden jeg kom hjem fra New Zealand-turen rett før påske 2019, har jeg forsøkt å finne et passende tidspunkt å reise til Santiago og Buenos Aires, men lett er det ikke. Jeg har imellomtiden planlagt tur til Taipei, Chicago og New York i 2020 og trodde lenge at det ikke er rom for tur til Latin-Amerika i 2020. Men plutselig får jeg en liten åpning i november. Da er det bare å begynne å undersøke ledige seter. Etter 20 minutter på EF fant jeg to alternativer, det ene vet jeg at Tallinn mest sannsynligvis vil godta og det andre trenger jeg å snakke med "riktig agent" for å få til.
Dessverre fikk jeg en stresset agent på telefon. Med tanke på det er mange CT'er som går ut i morgen, tipper jeg at det var mange som ringte Tallinn i dag. Så jeg har full forståelse for at hun kanskje ville være så effektiv som mulig og valgte å ikke godta booking leg for leg. Men jeg klarte likevel å booke en tur som jeg er 90% fornøyd med. Det er ikke umulig at jeg ringer Tallinn om et par dager og optimaliserer reisen min litt. (Blant annet enda flere timer i Toronto og ikke nattflyving fra EZE til BOG).
Gleder meg masse til busstur fra Santiago til Buenos Aires!
Vis alt...