Husker du navnet på agenten? Jeg har fått to herremenn og ingen av dem kunne hjelpe meg. Vanlig kundeservice eller gull/diamant-variant?
Hvorfor kom ikke den beskjeden litt tidligere på en fredag. Må jo vente helt til mandag med å bestille ...
Stemmer disse gode nyhetene? Har SAS offisielt åpnet for bookinger med CT hos Star Alliance, eller har du bare vært heldig med den agenten du har truffet på? Jeg sitter bare å venter på å bestille, har funnet billettene jeg vil ha og alt
Noen som har sjekket karantene reglene om en ikke forlater flyplassen i f.eks mexico? Hadde håpet på en t/r mexico samme dag med first
Tror ikke de offisielle rådene dekker situasjoner som dette, men det kan kanskje sammenlignes med flytransfer via rød sone i Sverige? En mellomlanding på Arlanda gir 10 dager i karantene, selv om man kommer fra et «grønt land» og ikke har forlatt flyplassen.
Snakket nettopp med Tallinn. De søkte gjerne på SQ-flights for meg og sa at det er mulig å booke disse. De fikk imidlertid ikke opp flightene jeg finner på United.com. Merkelig. Jeg ønsket i tillegg å legge til OSL-CPH og CPH-OSL på min booking CPH-HND og HND-CPH i september/oktober i år. Dette fikk jeg beskjed om at ikke var mulig. CPH-HND og HND-CPH er booket separat. De kunne heller ikke slå disse sammen. Begge aktuelle bookinger er med SAS. Noen som har informasjon om hvem man kontakter for å gjøre dette?
Prøver det. Ser også at det nevnes en Vibeke ved flere lignende anledninger. Noen som har kontaktinfoen til henne? Hun ser ut til å ha ordnet tilsvarende endringer tidligere.
Vibeke svarar på danske Gull/Diamant mailen. Hon är med andra ord en i mängden på den delen av kundtjänsten
To separate bookinger kan ikke slåes sammen, men de kan "linkes" i systemet. Men merkelig at de ikke kunne legge til OSL-CPH og CPH-OSL på bookingene dine. Var det ikke mulig i det hele tatt eller var det ikke noe ledig?
Takk for svar begge to Tallinn sa at det ikke var mulig å legge til, men at det trolig var flere billetter tilgjengelig. Ifølge personen jeg snakket med har de ikke anledning til å «legge til» legs, kun booke om hele reisen.
Etter agentrulett hos Tallinn og vanlig SAS kundeservice i dag kan jeg konstatere at bonusreiser med *A-partnere, med eller uten CT, er ikke åpnet ennå.