Ja det stemmer. Også skriver hun på dansk. Sender bare en mail til gull mailen og skriver hva du vil ha så får du nok mest sannsynlig hun. Er ikke mulig å "spørre" etter hun på noen måte *Flyttet den*
Flyselskap: SK, BR, TK Klasse: Biz og Økonomi Avreise fra: OSL Destinasjon: HAN/SGN Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw Antall poeng brukt: 165.000 + CT Skatter og avgifter: 1177,- pr. pers Antall reisende: 2 Reisen finner sted i: September 2021 Booket: Desember 2020 Flyvninger: OSL-AMS / SK Biz (A320neo) AMS-TPE / BR Biz (B777-300ER) TPE-HAN / BR Eco (A321) SGN-IST / TK Biz (A330-300) IST-OSL / TK Biz (A321) Kommentar: Turen vår til Vietnam skulle egentlig vært gjennomført i mars 2020 men er nå blitt flyttet for 3. gang. Først til desember 2020, så til mars 2021 og nå til september 2021. Så er det bare å krysse fingrene. Fint er det jo at vi får opplevere BR Biz fra AMS til TPE og nesten 19 timer på Taiwan før vi flyr videre. Hjem er det raskeste vei som gjelder. Ville egentlig ha TPE-BKK-HAN med det sa den svenske agenten nei til. Og det selv om det kun var Eco ledig TPE-HAN. Får se om vi kan få endret på dette. HAN-SGN bookes separat med et billig, vietnamesisk flyselskap.
Dere må være EBG+. Det er ikke være en å sende mail, og be om hjelp til booking. Gjorde det senest i går og oppga alt av info om de reisende samt kortinfo. Biletter på plass innen dagen.
Kan broren min som har gull kort bestille for meg via han dersom han sender alt av informasjon, og sier at reisen skal bestilles fra en annen konto?
Flyselskap: Lufthansa og ANA Klasse: Øko, Biz og First Avreise fra: Oslo OSL Destinasjon: Tokyo Enveis, T/R, Open Jaw: t/r Antal poeng brukt: 195k + CT Skatter & avgifter (per person): Ca 1100,- Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Nov/Des 2021 Booket: November 2020 Flyvninger: OSL-FRA / Lufthansa Biz FRA-BRU / Lufthansa Biz BRU-NRT / ANA B787 Biz HND-FRA / ANA First B777 FRA-OSL / Lufthansa Øko
Flyselskap: SK Klasse: Plus Avreise fra: OSL Destinasjon: ALF Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 20.000 + FP + 50% julekalender Skatter og avgifter: 401,-/ pers Antall reisende: 4 Reisen finner sted i: Feb 2021 Booket: Des 2020 Flyvninger: OSL - ALF / Sk plus (a320neo) ALF - OSL / Sk plus (737-700)
Flyselskap: LH, NH Klasse: Økonomi og First Avreise fra: OSL Destinasjon: JFK Enveis, T/R, Open Jaw: Enveis Antall poeng brukt: 52.500 + CT Skatter og avgifter: 1538,- pr. pers Antall reisende: 1 Reisen finner sted i: Desember 2021 Booket: Desember 2020 Flyvninger: OSL-MUC / LH Y A320 MUC-LHR / LH Y A320 LHR-HND / NH F B777 (The Suite) HND-JFK / NH F B777 (The Suite) Flyselskap: LH, NH Klasse: Økonomi og First Avreise fra: OSL Destinasjon: ORD (foreløpig) Enveis, T/R, Open Jaw: Enveis Antall poeng brukt: 105.000 + CT Skatter og avgifter: 1254,- pr. pers Antall reisende: 2 Reisen finner sted i: Desember 2021 Booket: Desember 2020 Flyvninger: OSL-FRA / LH Y A320 FRA-HND / NH F B777 (The Suite) HND-ORD / NH F B777 Kommentar: Førjulstur til NYC. Samtidig avreise fra OSL, før troppen igjen samles for 18 timer i TYO og videre reise i litt ulike retninger østover. Den ene bookingen skal utvides med ORD-LGA når United slipper seter, med mindre det dukker opp flere plasser direkte til JFK. Satser på å få ordnet en enkel retur fra EWR når SAS får ut billettene sine.
Flyselskap: Lufthansa, Turkish & EVA Klasse: Øko & Biz Avreise fra: Oslo OSL Destinasjon: Kuala Lumpur KUL Enveis, T/R, Open Jaw: t/r Antal poeng brukt: 165k + CT Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Nov 2021 Booket: Des 2020 Flyvninger: OSL-FRA / LH Øko FRA-IST / Turkish Biz IST-KUL / Turkish Biz KUL-TPE / EVA Biz TPE-CDG / EVA Biz CDG-FRA / LH Øko FRA-OSL / LH Øko
Flyselskap: Lufthansa, ANA, Air Canada Klasse: Øko & Biz Avreise fra: Oslo OSL Destinasjon: Mexico City MEX Enveis, T/R, Open Jaw: 2xEnveis Antal poeng brukt: 156k poeng Antall reisende: 1 voksen Reisen finner sted i: Des 2021 Booket: Des 2020 Flyvninger: OSL-FRA / LH Øko FRA-HND / ANA Biz B777 NRT-MEX / ANA Biz B787 MEX-YYZ / Air Canada Biz A319 YYZ-LHR / Air Canada Biz B777 LHR-ARN / SAS Plus ARN-OSL / SAS Plus Kommentar: Booket gjennom Vibeke. Artig å se at denne ruten til Mexico går gjennom.
Flyselskap: LX, SK Klasse: Business Avreise fra: Oslo Destinasjon: Bangkok och så vidare Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antal poeng brukt: 412.500 + 3 CT Skatter & avgifter (per person): 1400ish Antall reisende: 3 voksne 2 barn Reisen finner sted i: Juli 2021 Booket: Dec2020 OSL - ZRH SK/LX ZRH - BKK LX B777 BKK - ZRH LX B777 ZRH - OSL SK/LX Ytterligere ett omboknings førsøk på en familje tur. Bokat med samma poäng och nästan samma CT`s... *** Allt fixat av Vibeke. sendte mail med ønskemål om exakt rute og dato som passet oss. Hon fikset det på prikken !! 5 pax i biz gjør at man tar det man får.. Barn og samboer ønsket og ta med mormor...
Flyselskap: SAS, Turkish og Swiss Klasse: Business Avreise fra: Stavanger SVG Destinasjon: Bali Denpasar DPS og Singapore SIN Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw Antal poeng brukt: 247 500 + CT (2 stk) Skatter & avgifter (per person): 1729,- Antall reisende: 2 voksne + 1 barn Reisen finner sted i: Juli 2021 Booket: Des 2020 Flyvninger: SVG-OSL / SAS Plus OSL-ATH / SAS Plus ATH-IST / Turkish C IST-DPS / Turkish C SIN-ZRH / Swiss C ZRH-CPH / Swiss C CPH-SVG / SAS Plus Kommentar IKKE booket gjennom Vibeke (virker som en standard om dagen), da jeg er EBB, men ringte pent og pyntelig til Tallinn. En person i kø fredag ettermiddag. Nærmest en blåkopi av turen det ikke ble noe av i 2020, med litt lengre utreise (ingen tilgjengelighet OSL-IST), og kortere hjemreise. 'Systemet' foreslo OSL - FRA i økonomi, men fikk ok på Athen, en kortere rute og i Business, som jeg fant selv via AwardFares. Dessverre ikke åpnet opp for Singapore Airlines enda, men var en fin rute med Swiss. Nattfly begge veier, fellesferien. Doble poeng med SAS MC i dag, fikk benyttet anledningen.
Flyselskap : TK ,BR ,LH Klasse : Eco , Biz Avreise : Oslo Destinasjon : Singapore, Ho Chi Minh Enveis,T/R,Open Jaw : Open Jaw Antall reisende :2 Antall poeng brukt :165000 + CT Skatter og avgifter pr. person :1165 + 150 Reisen finner sted : Oktober/november 2021 Booket : November/ Desember 2020 Opprinnelig 4 dager i Singapore og hjem. Blir nå 6 dager badeferie i Mui Ne i tillegg. Flygninger OSL IST // TK biz ( A321-100) IST-SIN // TK biz ( B787-9) SGN-TPE// BR biz (B777-300ER) TPE-CDG// BR biz(B787-9) CDG-FRA // LH eco(A320) FRA-OSL // LH eco ( A319) Flyselskap :OS, ANA,LH Klasse: Biz,First Avreise : Oslo Destinasjon : Bangkok, Ho Chi Minh Enveis,T/R,Open Jaw : Open Jaw Antall reisende : 2 Antall poeng brukt : 195000 + CT Skatter og avgifter pr. person :1764+ 150 Reisen finner sted : November/desember 2021 Booket : November/desember 2020 Flyvninger OSL- VIE // OS biz (Embraer 195) VIE- BKK // OS biz (B777-200) SGN-HND // NH biz (B787-9 )) HND-LHR // NH F (A777-300ER) LHR-MUC // LH biz (A320Neo) MUC-OSL // LH biz (A320-100/200) Kan bli første flygning i first for de gamle dette. Krysser fingre og tær for at denne kan gjennomføres.
Flyselskap: SAS Klasse: Business og plus Avreise fra: OSL Destinasjon: ORD Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 90000 (FP) Skatter & avgifter (per person): NOK 580,- Antall reisende: 1 voksen + 1 barn Reisen finner sted i: Juni 2021 Booket: Desember 2020 Flyvninger: OSL-CPH - SK plus (A320 Neo) CPH-ORD - SK biz (A330-300) ORD-CPH - SK biz (A330-300) CPH-OSL - SK plus (A320 Neo) Kommentar: Reisen min til Chicago neste april/mai ble kansellert av SAS i natt. Da jeg tok kontakt med SAS i morges, mente SAS at jeg kansellerte reisen via nettsiden i oktober, noe som ikke stemte i det hele tatt. Men å forklare en agent at jeg ikke gjorde det synes jeg er bortkastet tid, så jeg booket en ny reise og utsatte reisen til juni neste år, noe som jeg i utgangspunkt har tenkt å gjøre uansett.
Klasse: Business Avreise fra: OSL Destinasjon: MLE Enveis, T/R, Open Jaw: Tur/retur Antal poeng brukt: 140 000 poeng + CT Skatter & avgifter (per person): kr. 1250 Antall reisende: 2 voksen Reisen finner sted i: Juli 2021 Booket: aug 2020 Flyvninger: OSL - IST / TK Z IST - MLE / TK Z MLE - IST / TK D IST - OSL / TK D Som nevnt i innlegg over og https://insideflyer.no/forums/threads/diskusjon-om-ct-flyvninger-eller-andre-poengreiser.16163/ + rapportert på https://www.businessclass.se/forum/threads/”bot-bokar-av”-star-alliance-awardresor-utan-notis.100302/page-4 så forsvant bookingen min i går kveld/natt. Ringte i morges til SAS, der fikk jeg først beskjed at alt var i orden og at jeg skulle oppdatere appen etter ett par minutter. Etter at ikke noe hadde skjedd i løpet av en time ringte jeg inn igjen, denne gangen CT telefon, der fikk jeg beskjed om at jeg hadde avbestilt selv, og billlettene var borte - men vi kunne bestille på nytt på nye datoer la fort på for å si det slik. Prøvde igjen SAS telefon og kom til en behjelplig svenske, fikk beskjed om at det var ett stort problem - med mange rammet, men at de skulle sende henvendelsen min til booking avdelingen som skulle se på dette. Etter ett par timers venting har jeg nå fått nye billetter, som ser ut til å være revenue billetter, i klasser som gir 150% EB opptjening. Supert, hvis turen kan gjennomføres, spørsmål er nå - hva skjer om COVID ødelegger turen og de må avbestilles..