Klasse: First og Business
Avreise: OSL
Destinasjon: MNL
Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
Antall poeng brukt: 145000 + CT
Skatter & avgifter (per person): 1245 nok inkludert ombooking
Antall reisende: 1
Reisen finner sted i: Desember 2022
Booket: Desember 2022
View attachment 108777
Flyvninger:
OSL - HLR / SAS+ A320neo
LHR-BKK / Thai F 777-300ER
BKK-MNL Thai C 777-300ER
MNL-BKK Thai C 777-300ER
BKK-DEL Thai C 330-300
DEL-HND ANA C 787-9
HND-LHR ANA F 777-300ER
LHR- OSL / LH X A320neo
Dette ble egentlig en liten rysare. Med ombooking i to omganger, nå en uke før avreise. Første ombooking på ferie i Amsterdam, den siste nå i ettermiddag mens jobben egentlig krevde litt oppmerksomhet. Det kom inn varsel om et ANA F sete på awardfares. Og det ble lagt til bookingen av en hyggelig ansatt på CT. Litt leting og jeg fant to muligheter. Enten turist fra BKK via FUC til HND. Eller å utnytte den gamle bookingen som fremdeles lå i bookingen nemlig flyvningen til DEL også tilbake til HND med ANA C. Trodde egentlig ikke jeg ville få lov til det. Men i dag svarte CT på sekunder, og alle tre ansatte jeg snakket med, skjønte problemet. To av dem kommenterte at det flott jeg hadde funnet F begge veier og skjønte at jeg jobbet for å få det til. Ruteforslaget via DEL ble godkjent av ansatte nr 2 på telefonen, som så satte meg videre til en annen ansatt, som skulle kunne ferdigstille billetten. Han godkjente også 5 legg på veien hjem, som han sa, da blir det billigere med gebyrer også. Og pling så kom epost og kortet var belastet.
Ut, får jeg en natt i London som er frivillig. Frokost på SQ F loungen og kjedelige 6 timer på BKK.
Hjem får jeg en kort natt i BKK som kan utnyttes til noe hyggelig, og desverre 8 timer på DEL. Så hvis noen vet om et airside hotell på DEL så rop ut. Jeg får sove ombord hos ANA og får 3 timer på HND F loungen før jeg returnerer mot LHR og kveldflyet hjem med sas minus.
Vis alt...