Flyselskap: SK, KL, AF Klasse: Business Avreise fra: OSL Destinasjon: BKK Enveis, T/R, Open Jaw: Enveis Antall poeng brukt: 114 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 2286 NOK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Mars 2027 Booket: Juni 2026 Flyvninger: OSL-CPH // SK Biz CPH-AMS // KL Biz AMS-CDG // KL Biz CDG-BKK // AF Biz Ligger en del ute nå til BKK i påsken 2027.
Flyselskap: KLM & Garuda Klasse: Business Avreise fra: TRD Destinasjon: CGK (LOP & DPS) Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 285 000p + 2x CT Skatter & avgifter (per person): 2360,- pr person Antall reisende: 4 (3pax + 1 infant) Reisen finner sted i: Mai/Juni 2027 Booket: Juni 2026 Flyvninger: TRD-AMS / KL Biz (E195) AMS-CGK / GA Biz (777-300ER) CGK-AMS / GA Biz (777-300ER) AMS-TRD / KL Biz (E195) Kommentar: Da er permisjonsturen for 2027 sikret! Endelig kom returen, og da kunne jeg få booket denne ferdig på nett. Måtte gjøres i to omganger med tanke på CTene som skulle brukes. Litt over 6 uker ferie venter primært i Kuta Lombok, Gili Air og Uluwatu på Bali. Skal få prøvd å lagt på CGK-LOP og DPS-CGK når disse slippes, men ingenting ledig i juni så langt ser det ut som. Infant blir å legges til når termin er i august Ikke største fan av Garuda sin business kabin, men med en 3 åring til neste år så er setene i den kabinen langt bedre enn hos Air France eller Garuda med tanke på å kunne sitte nærme hverandre.
Flyselskap: SAS, KLM Klasse: Business Avreise fra: OSL Destinasjon: ICN, PEK Enveis, T/R, Open Jaw: 2 x enveis (én med FlyPremium, en med CT) Antall poeng brukt: 168 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 721 NOK for SAS legs +++ Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Juli 2026 Booket: Juni 2026 Flyvninger: OSL-CPH / SK Biz (E195) CPH-ICN / SK Biz (A350) ICN-PEK / Separat booking for cash PEK-AMS / KL Biz (787-9) AMS-CPH / KL Biz (737) Må få endret/lagt til en flight helt hjem til OSL.
Klassebooking, spør du meg! Jeg har ikke gjort mange bookinger enda, men det virker som jeg alltid må tolerere å fly på kryss og tverrs rundt i Norge/Europa for å komme meg til og fra AMS og CDG
Flyselskap: KLM Klasse: Business Avreise fra: TRD Destinasjon: SIN Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 190 000p + CT Skatter & avgifter (per person): 2748,- kr per pers Antall reisende: 2pax + infant Reisen finner sted i: Mars 2027 Booket: Juni 2026 Flyvninger: TRD-AMS / KL Biz (E195) AMS-SIN / KL Biz (777-300ER) SIN-AMS / KL Biz (777-300ER) AMS-TRD / KL Biz (E195) Kommentar: Dukket opp billetter i mars neste år til Singapore, så da ble det booket, enkelt å greit