Flyselskap: AF, SK
Klasse: Biz/Eco
Avreise fra: BOO
Destinasjon: SIN
Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
Antall poeng brukt: 95 000 + CT
Skatter & avgifter (per person): 1581 kr + 15 EUR
Antall reisende: 1 voksen
Reisen finner sted i: Nov 2026
Booket: Feb 2026
Flyvninger:
BOO-OSL / SK Eco / A320neo
OSL-CDG / SK Eco / A320neo
CDG-SIN / AF Biz / 777-300ER
SIN-CDG / AF Biz / 777-300ER
CDG-OSL / SK Eco / A320neo
OSL-BOO / SK Eco / A319
Søkte litt på awardfares i forrige helg. Fant først en vei med AF til HND og retur med VN via HAN, men avbestilte dagen etter når jeg fant denne muligheten til SIN med AF begge veier og datoer som passet bedre. Ganske perfekte lengde for en "ekstra" ferie med 5 netter på destinasjon. Bestilte da CDG-SIN t/r på nett forrige søndag.
Så masse ledige feeders i Biz så tenkte det skulle bli enkelt å legge til etterpå, men det er visst blitt verre siden sist. Ringte premium kundeservice og de prøvde en halvtime, men kunne ikke legge til verken KL/AF feeder i Biz som jeg fikk opp på partnerbonussøk, eller SK feeder i Biz på flere avganger som jeg fikk opp både i partnerbonussøk og vanlig SK bonus søk. Tydeligvis er alt sperret for annet en nye bestillinger.
Kundeservice mente at fullt flightprogram og bonusseter i nødvendig klasse først blir sluppet 6 mnd før, men jeg synes det virket som et dårlig råd å vente. For om jeg søker 5-6 mnd fra nå er det ingenting ledig. Ba de derfor legge til SK eco feeders nå, så får jeg heller endre senere om det kommer en schedule change eller vurdere å betale 750kr endring. For øvrig betalte jeg 2930 i skatt og avgift på bestilling fra CDG, men det står 1581 på siste pdf, da formoder jeg at jeg får differansen refundert om en stund.
View attachment 172421
Vis alt...