DNB SAGA, Pros og Cons

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 26. jan 2018.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,230
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor er egentlig den siden for å booke med DNB? Har aldri funnet den jeg..

2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Den siden som er så lett å huske adressen på? :-D

Da jeg fikk avis president's club via dnb saga så ble linken oppgitt til å være:
    http://production.rent-at-avis.com/...?OpenForm&MST=EA07229C957FDEE5C1257FCC0051097

Stort sett bruker jeg bare avisworld sin eurobonus-side, tror aldri jeg har funnet noe billigere via DNB

holmen liker dette
  3. AV83

AV83 Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    I følge kundeservice på chat:
    "Velkomstbonus får man kun en gang, slik at dersom du har fått det tidligere på dnb mc, vil du ikke få det på nytt på saga." :(

Var som f... at jeg nettopp har bestilt "Mastercard upgrade" på DNB Mastercard da...

4. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Dei er morsomme på chatten til DnB!

Eg har plukka opp startbonus med grønt MC tre gonger, og no fekk eg på nytt med Saga, det kom no i juni.
    Har planer om å seie det opp litt seinare i år, for å sjå om det tikkar nye 10 000 min veg...
    Men må fyrst få statuspoenga mine...

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,288
    Bonuspoeng:
    183
    De på chatten kan kun basic ting..
    Du kan referere til at du har hørt at man får ny velkomstbonus om man bytter kundeprogram. Forhør deg eller på mail,eller med rådgiver. Chaten er ubrukelig til det meste

6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Ikkje si at du har hørt at du får velkomstbonusen fleire gonger...

Men eg tipper du får ny velkomstbonus om du ikkje har fått det før i år

DanH liker dette
  7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,288
    Bonuspoeng:
    183
    Det er opplyst tidligerer fra Dnb om at hvis man bytter kundeprogram,skal man ha krav på ny velkomstbonus.

Enig med deg at man ikke bør nevne dette med bonus så dette også blir stoppet.
    Virker som man kan få ny velkomstbonus om man minst har et opphold på 4-6 mnd,uavhengig om man bytter kundeprogram

8. AV83

AV83 Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Da bør jeg altså ikke søke om Saga allerede nå som jeg nettopp har bestilt "Mastercard upgrade" til DNB MC? Har verken fått første faktura eller velkomstbonusen (6000 p)

9. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Korrekt.

10. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hva mener du at vedkommende skal svare da?

"Har lest på et flyforum at du kan få det". Er også ofte en forskjell mellom instruks til en kunderådgiver og hva som er lagt inn i systemet.

11. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,104
    Bonuspoeng:
    183
    2 dager, kostet total 280 norske kroner. Så det er vel helt kurant uttelling for, såvidt jeg klarer å skjønne, 7000 EB-poeng.

Jeg fant linken kun på mobil, ikke på PC. God stemning. Samme adressen hos DNB med linken som funker på mobil får du ikke opp fra en vanlig desktop-nettleser, så teknologi-savvy som jeg er mailet jeg den til meg selv. @HaraldOslo har postet samme som jeg har funnet.

holmen liker dette
  12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,288
    Bonuspoeng:
    183
    Det er tidligere oppgitt fra DnB at man ved bytte av kundeprogram får ny velkomstbonus. I tillegg mener jeg noen kopierte det svaret inn i en av trådene her :)

13. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Aha.. Tipper at det på intranettet står en ting, men at folk som har erfart noe annet svarer noe annet. Var iallfall typisk slik da jeg satt på kundeservice i et stort konkurrende firma til DNB for noen år siden i studietiden.

14. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med velkomstbonusene flere ganger? Har fått 2 ganger på det hvite mc (sept 2018 og sist 30. mars 2019). Lurte på om jeg skulle prøve meg i anledning doble velkomstpoengkampanjen nå (med vanlig dnb mc + det hvite), men er redd det hvite kan være litt i tidligste laget. Andre som har vært nede i slike korte rom mellom, og har fått? Vet ikke om det har noe å si med alle som ble flyttet fra cresco til hvite dnb-kort.

15. toyboy

toyboy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    29
    Bonuspoeng:
    18
    Søkte om SAGA (oppfyller lønnsvilkår) men fikk beskjed om at jeg måtte minst ha lønnsinngang. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan unngå dette? Har lån i annen bank og tror ikke jeg kan droppe lønnsinngangen jeg har der... trodde ikke jeg måtte ha andre produkter enn kortet men det gikk jo ikke.

16. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,082
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde ikke lønnsinngang hos DNB da jeg fikk Saga-kortet mitt. Men jeg sparer i fond hos DNB over lengre tid. Likevel tror jeg ikke det har så mye å si at jeg sparer i fond hos dem.

17. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har heller ikke lønnskonto eller huslån hos DnB. Gikk uten problemer. Du kan kanskje ringe et lokalt kontor?

18. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Normalt er det bare å bytte lønnskonto uten å informere gammel bank. Kontoen blir jo stående til evig tid. Man kan også bytte tilbake når alt er i orden hos DnB. Om du er redd for å bli sparket som kunde i gammel bank så har jeg aldri hørt om at det har skjedd.

19. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel bare å bytte midlertidig, så går det helt fint. Er jo ikke sånn at DNB går inn og tar tilbake kundeprogrammene fra folk.

20. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Hmmm tenkte å forsøke noe slikt selv... beholde SAGA kun for de 20.000 ellers intet som holder enn tilbake hos DNB:( Brev om rente trussel er mottatt, har ikke hatt nerver til å åpne dette enda...

Del denne siden