DNB SAGA, Pros og Cons

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 26. jan 2018.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,002
    Bonuspoeng:
    183
    Har du fått velkomst poeng tidligere uten at du har byttet kundeprogram?
    Jeg signerte opp på 20K kampanjen men fikk kun 10K poeng forrige faktura. Mottar snart ny faktura.
     
  2. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke med samme kundeprogram nei, kun en gang for 1,5 år siden, før jeg ble Saga-kunde.
     
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,002
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, men du fikk de 20K poengene fordelt på to fakturaer?
     
  4. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Venter enda på de siste 10K, men de lover at de skal komme når neste faktura sendes ut, så ja, de kommer fordelt på to fakturaer.
     
    Maggie liker dette
  5. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    308
    Likes mottatt:
    413
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet om DNB ikke lenger tilbyr SAGA gruppelivsforsikring? Ser det ikke nevnt som fordel noe sted og alle søk på Google peker til døde lenker.
     
  6. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Da er det endelig mulig å se omsetningen på DNB SAGA MC i nettbanken:

    Hvis du trykker på 'dagligbank og lån' deretter ser du 'min økonomi'. Der velger du mastercard under innstillinger også vil du se hva du har brukt i løpet av en periode / siste år etc
     
  7. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke-poengberettiget omsetning som kontantuttak, person-til-person overføringer feks. Vipps vil være inkludert i den summen så den er ikke helt nøyaktig.
     
  8. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Det vil fremkomme i den meget detaljerte oversikten slik at det er lett å trekke fra.
     
  9. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har i alle fall en aktiv gruppelivsforsikring. Gjennom private banking. Regner med det er samme avtale.

    Finnes det noen som matcher disse på pris? Utenom de man kan få gjennom fks nito, akademikerne osv.
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    Den var ikke dum!
    Jeg har et eget Excel-ark hvor jeg har registrert bruk, og det ser ut til at vi er ganske enige. Transaksjoner som ikke er bokført er ikke med i regnestykket.
     
  11. runguru

    runguru Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    13
    Supertilbud på DnB Mastercard starter i dag.

    Bl.a 25% på Farmasiet.no. De har nå munnbind på lager igjen til 549,- for 50 stk.

    Bruk i tillegg kode Farmasiet6 som gir 20% rabatt + Mastercard med 25% på toppen, og du betaler i realiteten 329,- for munnbindene.
     
    Henrik, epletyv, EndreD and 8 others like this.
  12. CowboyDan

    CowboyDan Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    Dra inn kickback i brøken og. Usikker på om det lar seg kombinere med kupongkode.
    https://kickback.no/partner/770615/farmasietno
     
    Maggie liker dette
  13. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,896
    Bonuspoeng:
    183
    epletyv, EndreD, CowboyDan and 2 others like this.
  14. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Mulighet til og ta et kjøp på 250 for en kompis nå i morgen. Kun Saga mc som har det i grense per nå.
    Hadde egentlig ikke tenk og bruke det mer før ny periode siden jeg absolutt ikke har behov for 20k status poeng i og med at SAS forlenget perioden.
    MC premium med 90K i kreditt grense tillater nok aldri og øke den så mye for et enkelt kjøp.

    What 2 do? poengene er vel kanskje vært det, men usikker på om jeg med dagens reisenivå klarer Diamant neste år om noe drastisk ikke skjer snart med tanke på Covid-19.
     
  15. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk økt min MC-Premium grense fra 75k ->250k etter kun én tlf. samtale, verdt et forsøk?
     
    Xflipper liker dette
  16. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk dessverre ikke det igjennom. Men verdt forsøket. Tror jeg verdsetter 40k poeng nå, så får vi ta problemet med å oppnå diamant når den tid kommer:cool:
     
  17. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Har den gemene hop her inne ca 1,55 (eff) som beste rente? Var i forhandlinger om boliglån, og de sa de per nå var sluttet å prøve å matche Danske Bank-avtalen, men at de nok kom til å begynne igjen relativt snart ila høsten. Snakket med typen til min kusine som hadde samme rente og hadde prøvd å matche mot DB men fått nogenlunde samme beskjed.
     
  18. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk 1.5
     
    Neonex liker dette
  19. stigvis

    stigvis Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk 1.4 (i et forsøk på å matche 1.35 hos Danske Bank)
     
  20. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gadd ikke lenger bruke tid på å mase på dnb og byttet til DB. Har nå 1,35%. Har fremdeles saga programmet, aksjefond og pensjonskonto i dnb men lønnsinngang i DB som de krever. Så bruker begge bankene parallellt nå. Fungerer fint.
     

Del denne siden