DNB SAGA, Pros og Cons

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 26. jan 2018.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,872
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk nye poeng etter nedgradering fra Saga Platinum til Gull, nytt kort og ny aktivering av EB-upgrade.

ChrisTW liker dette
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,279
    Bonuspoeng:
    183
    Mener man alltid får nye velkomst poeng når man bytter program.

Har du forfall på faktura den 15 mars og fikk 20K poeng til denne faktura?
    Fikk du samtidig månedsavgiften om du har faktura periode 29.12.20 - 26.02.21?

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,872
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer ja. Jeg har ikke fått fakturaen enda, det dukket opp i SAS-appen.

4. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    902
    Bonuspoeng:
    113
    Man kan også ha flere MC programmer parallelt i DnB og få velkomstpoeng på dem alle, har en venn fortalt meg :cool:

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,279
    Bonuspoeng:
    183
    Fruen har et pb mc kort gjennom meg, dette fikk jeg ikke aktivert med eb opptjening, derfor søkte hun om eget saga kort, da gikk det gjennom.
    Noen her med både pb og saga kort som har fått til oppstartsbonus på begge kort samtidig?

6. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Power kommer heldigvis tilbake på supertilbudet på torsdag.

Erlingni, markus and freddyen like this.
  7. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
  8. jallesjo

jallesjo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Spørsmål om supertilbudet på Power. Er det øyeblikket du utfører betalingen som teller slik at jeg kan fylle handlekurven onsdag kveld og betale akkurat kl 0:00 torsdag for å få rabatten, eller må jeg vente til etter midnatt før jeg putter tingene i handlekurven? Skal ha et par ting som det allerede er lite av på nettlageret så håper å kunne være så kjapp som mulig.

9. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,494
    Bonuspoeng:
    113
    Det er transaksjonsdatoen som gjelder.

10. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Power har en lei tendens til å være utsolgt for en del varer under supertilbud-uka, som alle på magisk vis kommer på lager på mandagen etter. Du kan heller ikke kjøpe en telefon uten abonnement den helgen. Grenser til lureri.

October and Maggie like this.
  11. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med å betale med om superrabatt gjelder når man mottar en egen betalingslink fra Power? Har en betalingslink på en skjerm til noe rabattert pris som er gyldig et par uker til, og hadde passet fint å få ytterligere 20% rabatt...

12. dahlmath

dahlmath Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    "I vilkår fremkommer det blant annet at rabatt ikke gis ved kjøp av gavekort, i kombinasjon med andre rabattavtaler/rabattkoder, for varer som allerede er i bestilling eller for egne fremforhandlede pristilbud, eller ved betaling med kort i digitale lommebøker."

Betalingslink er vel att tolke som ordre i bestilling/fremforhandlede pristilbud ?

/M

13. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, strengt tatt er det nok det, men dette er jo et generelt vilkår så lurer på hvilke erfaringer folk har med Power på akkurat dette området.

14. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,494
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har inntrykk av at alle transaksjoner gir rabatt. Det er vel derfor enkelte produkter må fjernes fra nettbutikken under tilbudsdagene.

15. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg testet å kjøpe gavekort på XXL selv om det ikke var "lov", og det ga meg rabatt. De ansatte spør om man skal betale med DNB, bare å svare nei.

freddyen and trygveat like this.
  16. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har erfaring med om man kan bruke Fjordkraftrabatt og dnb mc rabatt samtidig?

Ser fjordkraft gir en smskode som vil gi rabatt på Power. De gir 1000 kr rabatt, så tanken var å ta bruddgebyret på 500, og da likevel få 500 kr rabatt. Forutsetter jo så klart at det ikke kansellerer dnb-bonusen.

17. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    I teorien kan du bruke begge samtidig, så lenge de ikke vet at du betaler med DNB-kort.

Har USBL og da legger de inn en rabattkode i kassa som gir 10% eller noe sånt.

Rabatten/kickback med DNB skjer jo hos DNB sin side (AFAIK) så i teorien skal det teknisk sett være mulig å gjøre som du ønsker

18. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor finner du USBL-rabattkode hos Power?

19. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Det ser ikke ut til at det gjelder lenger. Mener å huske at man viste medlemskortet i butikk, og så fikk man 10% rabatt eller noe slikt.

20. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Svarer meg selv; var helt uproblematisk å kombinere fjordkraft og dnb mc-rabatter. Fikk jo i 2 forskjellige butikker, hvorav jeg gjennomførte i den siste.

Del denne siden