DNB SAGA, Pros og Cons

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 26. jan 2018.

1. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,672
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan er det hvis man bestiller «klikk og hent» i dag og henter i morgen.
    Da burde vel super rabatten slå inn når man betaler i butikken ?

2. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Det skal gjelde fra 00:01 torsdag til og med 23:59 lørdag i nettbutikken om det er der du ønsker å handle.

Ikke noe problem så fremt kortet dras mellom torsdag og lørdag, det vil nok også fremkomme av SMS du mottar når varen er funnet frem til deg.

BendikHa and Schlandy like this.
  3. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,661
    Bonuspoeng:
    183
    På utkikk etter ny elektrisk tannbørste og hadde sett meg ut Oral B iO Series 9S.
    Denne kostet kr 2369 tidligere i uken. Dette var billigste pris og den samme hos Expert og Elkjøp.

Med 20% rabatt hos Power så skulle en få denne for kr 1895 fom Torsdag denne uken. Men samtidig så kjører Elkjøp tilsvarende kampanje samme dag: "Som medlem av Elkjøp Kundeklubb får du 20% avslag på alle småelektriske varer. Tilbudet gjelder fra kl.8 20. oktober til kl.23:59 24". Dvs prisen er nå lik hos begge disse butikkene.

Tilfeldig? Neppe. For min del så blir tilgjengeligheten større men viktig å faktisk sjekke før en handler.

4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,574
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er ikke tilfeldig, nei. Elkjøp har flere ganger matchet Power sitt Supertilbud med såkalt Klubbhelg. Klubbprisene låses opp med innlogging for å unngå at Power sin prisrobot matcher prisen og blir 20% lavere med DNB Mastercard.

Husk at Power gir ytterligere 2% avslag i form av gavekort gjennom sin kundeklubb.

5. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som tror (eller har informasjon eller historie) på om DNB vil kjøre til med nytt Supertilbud før jul der Power vil være med? Har noen julegaver som fortsatt må handles.

6. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, ser ut som om det sannsynligvis kommer nytt supertilbud med Power i starten av desember: https://www.rabo.no/739/dnb-supertilbud/

BendikHa liker dette
  7. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Har concierge tjenesten for SAGA kunder forsvunnet helt nå, eller bare jeg som er blitt blind?

8. HenrikE-G

HenrikE-G Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    I følge DNB ble dette avsluttet 31. oktober og nytt konsept er på vei, men ikke lansert enda.
    De kunne ikke si noe når det var på plass.

Wendel liker dette
  9. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk akkurat SMS fra DNB om at de kjører i gang nytt supertilbud 11-13.11. Butikkene som er med er:
    • Aword (20%)
    • Vakre Vene (25%),
    • Farmasiet (25%)
    • Interflora (20%), Devold (25%)
    • Teleoutlet (20%)
    • Galleri D40 (20%)
    • Hastens (20%)
    • WoolLand (20%)
    • Travelstuff (25%)
    • Morild (25%).

Dessverre er ikke Power med på listen. Jeg får krysse fingrene for nytt Supertilbud i Desember. Jeg skulle gjerne hatt ny datamaskin og rakk ikke være med på siste tilbud.

Upsaker liker dette
  10. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,258
    Bonuspoeng:
    93
    Noen her inne som har opplevd at de ikke har mottatt sine statuspoeng etter oppnådd 100.000 i omsetning? Trodde jeg var over grensa for "andre bulk" i Oktober men fikk de ikke da. Kom ikke noe denne måneden heller sammen med ekstra poengene tross ytterligere 40.000 i omsetning.

11. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,880
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg har heller ikke fått mine. Men når jeg sjekker historikken for i fjor ser jeg at første bolk med ststuspoeng kom 11/6 både i 2020 og 2021. Jeg brukte over 200k før mars var omme i fjor og de første 10 kom 11/6 og de andre 20/7. i år kom de første 10 også 11/6, men de siste har ikke kommet selv om jeg passerte 200k i august.
    Kommer nok plutselig…..

tobeornot999 liker dette
  12. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,533
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har prøvd følgende scenario hos power? Du bestiller en vare med levering til butikken fra nettlager (Betales ikke ved bestilling, velger "betal i butikk"). Den ankommer butikken mandag. 3 dager etterpå (torsdag) så er det dnb mc kampanje. Du betaler varen da.

Har noen testet og erfart om man får rabatten?

Vet det at det vanligvis står "gjelder ikke varer allerede i bestilling", men tolker dette som at det gjelder varer som er på vei, men ikke levert til butikken enda.

13. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg la inn en ordre på ny MacBook Pro på Power. Klokken på maskinen min sa 00:01. På Power står det 00:00. Håper virkelig at DNB teller denne på riktig side av døgnet. Kjenner jeg blir ille nervøs jeg nå.

14. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Slik jeg har forstått det, så må beløpet betales under kampanjen for at du skal kunne benytte deg av rabatten.

15. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Du har rett i siste avsnitt, sett at prisen er forskjellig. Gjelder samme om du kommer med en vare du betalte f.eks forrige uke og ønsker å heller betale med DNB MC, da er det dagens pris som gjelder.

16. Braxze

Braxze Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Er det fremdeles 20k grunnpoeng kvar periode med SAGA?

17. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på hva du definerer som periode, men man kan få opptil 20k grunnpoeng via SAGA hvert kalender år. Hvordan du velg er å ta dette ut for å makse evt EB opptjeningsår, bestemmer du selv ;)

18. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat mail om doble SAS EB poeng ved bruk av SAGA DNB MC 10.12-12.12. Regner med at det ikke kun gjelder SAGA

Brukernavnet and ChrisTW like this.
  19. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,258
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk også, den var ny

20. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Ja frem til nå har jeg brukt dnb mc i curve og flyttet til sas mc ved dbl poeng. Nå må jeg ha et tredje kort jeg kan plassere transaksjonene på slik at de kan flyttes til dnb mc eller sas mc ved dbl poeng.

Del denne siden