Oh yes. Interessant at det står informasjon om gjesteprisen i e-post ved innmelding; jeg finner det ikke på min profil når jeg er logget inn. Registrerte meg også for flere år siden, så den e-posten tipper jeg er long gone på en gammel jobbmail; men det naturlige for meg er å forholde meg til infoen i appen som jeg antar er greit oppdatert.
Kundebehandleren hos DNB kunne forøvrig servere følgende ordrette sitatet:
Jeg beklager dette, men det burde være selvsagt at slike goder kun gjelder deg og at du ikke kan ha med gjester som får ta del i godene som du har på kortet ditt.
Et slikt tilbud ville vært umulig å opprettholde hvis du kunne tatt med hele vennegjengen eller familien gratis på et slikt besøk.
Hvorpå jeg kunne forklare at det langt ifra var selvsagt, og at for Private Banking gjaldt også gjester. Da fikk jeg beskjed om å kontakte Mastercard, og så beskjed om at jeg måtte forholde meg til vilkårene for Saga siden jeg ikke var PB-kunde.
Når jeg da kontret med at det ikke står noe verken i en eller annen retning i Saga-programmet sine vilkår, og at det derfor føles litt kjipt å bli trukket penger for noe som ikke er formidlet, gikk hun til slutt med på at hun kunne gi beskjed til de ansvarlige for nettsiden om å oppdatere teksten. Ingenting annet og null selvkritikk på utydelige vilkår, men er usikker på om jeg gidder å gjøre noe videre.