Da var jeg påmeldt Måtte bare flytte en samling med jobben først fra 12. mai til 11. mai, slik at alt passer perfekt. Flynerden i meg gleder seg sykt mye
Da er jeg også påmeldt. Kontaktet de først for å høre om de kunne tilby tilknytningsfly også, men det kunne de dessverre ikke. Jaja, skal vel komme meg til/fra Oslo på egenhånd Direkte billig er jo ikke denne eventen på noen måter, men jeg anser dette som en ganske unik mulighet og gleder meg allerede stort! Skal bli veldig hyggelig å møte igjen kjente fra InsideFlyer også.
I dag kom det e-post fra SAS med invitasjon til turen til Zürich og når jeg sjekket nå så var det null plasser igjen for 25 000 poeng og noen få for 70 000 poeng. Så er glad jeg bestilte før denne e-posten kom! Takk for "advarselen" her inne!
Det er 2 ledige på 25000 poeng nå...... Fikk også mail idag....har noen fått det tidligere i uken ? ( uten å være pandion)
Gleder meg skikkelig! Godt å se at vi stiller mannsterkt opp også denne gangen Blir helt sikkert noen øl etter middagen på Radisson også
Se på billetter t/r Oslo - Zürich, så er prisen der på de avgangene som er satt opp i SAS Plus på over prisen det det kostet for å delta på eventen. Det var da kun flybillett alene! De pengene betalte jeg gladelig! Dette blir en opplevelse for livet. Som SAS skriver selv, så er dette for flyfantaster, og om du ikke er i denne kategorien så er det også helt klart forståelig at du kanskje rynker litt på nesen over prisen. Ser frem til å treffe folk herifra der nede.
Da har man fått bekreftelse og programmet per epost. Kommer til å bli stappfullt i Plus til og fra ZRH disse dagene, da vi er 42 stykker som skal på tur
Vi har ikke fått bookingene enda, men med så mange EBD ombord og seat block så burde det vel være enda flere rader med PLUS...