Da nærmer det seg avreise til Zürich folkens og jeg gleder meg! Jeg antar at de fleste som skal på tur tropper opp i Gullstua før avgang? Jeg er nok på plass ca klokka 0800 (kommer inn med SK1313 fra Ålesund) og regner med å treffe noen kjente ansikter der etterhvert. Jeg sitter nok med en morgenbajer og en sort Samsonite med InsideFlyer tag på om noen vil ta kontakt
Må vi være edru på omvisningen i hangaren, mon tro? Eller, holder det med "sober-ish" som det ble sagt på MegaDo i fjor? Sees på torsdag i loungen og satser på seat block for EBD...not
he-he, jeg satser på "sober-ish" i alle fall Vet ikke om du mener seat block i loungen, men er i alle fall enig i at det blir det nok dårlig med. Men på flyet ser det lovende ut i alle fall;
Slottid fra SVG og streik i catering betyr ingen frokost og forsinket avgang. Men, de hadde Polarruller. - Eple- eller appelsinjuice? - Jeg tar drue. - Det har vi ikke. - For tidlig med vin? - Åhh , var det det du mente. Siri, kan du hente en vin til herren? Landet OSL
Ser ut som et bra opplegg! Er bitter for at jeg måtte være på konferanse med jobb... Håper det kommer flere bilder (og kanskje en TR) etterhvert!
Flere bilder flyttet til rett tråd Malingsjobben skulle gjøres denne helga. De gamle setene skulle selges(!) evt. kasseres. Vi fikk ikke ta bilder i de andre "shops" og hangarer vi fikk omvisning i. Det var vel 25.000 man-hours som gikk med til C-check, repaint og nytt interiør om jeg husker rett.
Business setene var vel solgt til et Fransk selskap, så vidt jeg forstod Superb tur, og jeg håper at dette ikke blir den siste som SAS kjører av denne typen Og der var 4600 bonuspoeng kommet inn på konto også. Takk SAS