Erfaringer med Accor

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Henning, 27. nov 2013.

  1. McSteen

    McSteen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Gammel tråd, men legger inn her allikevel.

    Hotell: Novotel Wolverhampton
    Status: Gull

    Rom booket: Superior room

    Oppgradering: Executive room, velkomstgave: tre konfektbiter på et fat, drikkebong i hotellbaren.

    Annet: På dette hotellet er alle rom like, men Executive room har litt mer stash som slåbrok, tøfler, Nespressomaskin, Bose stereo for i iPhone m.m. Ordnet gullstatus ved kjøp av Ibis business card for to dager siden, ca en måned etter jeg hadde bestilt rommet. Har en del opphold på Accorhotell i England framover så jeg får se om det var verdt å betale €90.
     
    phileas and miura like this.
  2. Davinsji

    Davinsji Bonusamatør

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Novotel Sevilla

    Status:
    Gull


    Rom booket:
    Executive
    Oppgradering: Nei
    Annet: To tannbørster!?! og en flaske ekstra vann
     
  3. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Har du nådd noen konklusjon enda om det var verd det med Ibis Business card? De reklamerer jo med Accor Gull, 10% rabatt (5% ekstra ved promo), Gull skal gi mulighet for tidlig inn/sen utsjekk, romoppgradering ved ledig plass..... 90 EUR for 2 år høres ikke så mye ut opp mot tanken på mulighet for 10% rabatt - det ville jeg i så fall spare inn på første planlagte opphold.... Men har dette fungert i praksis for deg? :)
     
  4. Snublefot

    Snublefot Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har vært trofast mot Club Accor i noen år. Reiser ikke nevneverdig mye, men nok til at jeg har Gullkort pga antall overnattinger i kjeden.

    Har ved noen anledninger hatt behov for å kontakte kundeservice, og må si jeg er svært skuffet. De er elendige på å svare, har ofte feil på app og nettside, og føler i tillegg det er vanskelig å få noe særlig fordeler ut av medlemskapet.

    Jeg har planer om å skifte, så vil helst finne en kjede som er godt representert i BENELUX og har gode fordeler/kundeservice. Tips mottak med takk:)
     

Del denne siden