Jeg er veldig opptatt av å få sen utsjekk. Er HH hotellene litt kjipe på dette? Er det noen som har erfaringer med dette? Da jeg brukte IHG var det aldri noe problem, fikk beholde rommet til både kl 14 og 16. Jeg har ikke hatt så mange netter enda på HH, men føler at det er litt vanskeligere med sen utsjekk, selv om jeg har Diamond status.
Hilton har sendt oss mail og bedt om at vi sjekker inn og velger(!) rom før vi kommer. Er det noen som vet om det er noe poeng?
Som diamant skal en kunne få sen utsjekk til 16.00. Har fått til kl 18 noen ganger. Men siden dette er opptil hotellet (availability) så er det litt random. Mine erfaringer er mest fra Asia, forstår at det er dårligere service i USA.
Silver, Gold and Diamond elite members will receive every 5th night free on Standard Room Reward stays of 5 nights or more. Klippet fra HH sin side.
Hva vil det si i prinsippet. Bestiller jeg fem eller flere netter på samme hotel så trekkes det fra en dag i bestillingen eller må jeg be om dette ved ankomst? Er det noen som har brukt dette?
Betyr ikke dette at du får hver 5 natt "gratis" når du bestiller rewards (bonus) netter? flere enn 5 bonus netter?
Ok ut i fra svarene deres så forstår jeg følgende, Jeg betaler automatisk kun for 4 dager ved bestilling, om jeg booker 5 netter på samme hotell(mandag-lørdag). Og det er ikke nødvendig å be om dette når man har valgt gratis netter og ikke poeng. Takk for svar Og God Jul.
Hotell: Hilton Tokyo Min status: Diamond Elite Rom booket: Executive Oppgradert: Ja, til suite Andre fordeler: Vin på rommet Vi spradet inn i lobbyen hvor det var kø, ble raskt sjekket opp av en assistent. Med erfaringen fra Radisson Frankfurt friskt i minne passet jeg på at han så statusen. Vi ble geleidet til heisen og sendt til Exec floor på 37 etg. Der ble vi over måte godt mottatt av sjefen sjøl, fikk visittkort og det hele. Etter en halv time med snack og øl fikk vi nøkkel til suite på samme etasje. Første gang jeg har vært på en suite med 2 -to- fulle bad... Hotellet er av litt eldre dato, men i godt hold. Meget fornøyd
Nå er kanskje matchingsfristen hos HH ute, men det går an å kjøre omveien CC Gold --> BW Diamond --> HH Diamond Utløp 03/17.
Fikk i helgen oppgradering hos Hilton både det bestilt via hotels.com og direkte hos dem. Er det noen som har erfaring med pris garrantien de hevder å ha. Har bestilt tre netter på rad på samme hotel en av disse var via hotels.com. Der ble prisen 118dollar, mens hos dem har jeg betalt 135. Det er samme pris hos hotels.com om jeg hadde byttet dato på reservasjonen. Reservasjonen hos hotels.com er nonrefundeable.
Jepp. Jeg har ikke bodd på Hilton de siste to-tre årene, men fikk likevel statusmatch til HH Diamond. Men den kampanjen jeg brukte er dessverre nå over (varte til 11. januar).
Hadde én natt der for to år siden, HH Diamond. Husker ikke alle detaljene, men: Booket vanlig rom, pre-mailet request om oppgradering, og fikk Exec. suite med terrasse (Kun 4 av disse på hotellet). God standard, men ikke eksepsjonell, loungen var tett befolket i "happy hour" og dennes åpnngstider ble håndtert rigorøst. Velkomstgave i form av petit fours og litt vin, turndownservice. Asst. manager møtte oss ved ankomst, og ikke måte på hva han ville hjelpe oss med, fikk businesskortet hans og bare å ringe.. Grei Dim Sum på hotellets kinesiske restaurant.