[] Takker! Er avhengig av full flex da ting har en tendens til å snu fort... Har registrert meg for den kampanjen pluss at jeg bestilte 2xpoeng. Blir interessant å se resultatet. Jobben betaler forsåvidt og jeg leverer billigere reiseregninger en flere andre siden de må også velge frokost. Så har bare fått tommel opp
Vurderer fortsatt ett av Hilton hotellene på Seychellene for bryllupsreise i sommer. Hvordan er det med mat og drikke? Får man all-inclusive når man booker med poeng? Ser jo litt ut som om 5th night free dealen bare gjelder "Standard Room Reward" Disse hotellene ligger jo ofte helt for seg selv, må man da regne med å betale ganske drøye summer for lunsj og middag på restaurantene on site?
Det er sjeldent noe som er all inklusive. På sånne steder der må man betale for nesten alt og det er ganske stive priser. Har du gold eller diamond, så får du nesten i alle tilfeller gratis frokost og evening cocktail/happy hour. Her er et eksempel på en regning som jeg fikk på Conrad Maldivene for 5 dager i sommer. Dette er en «liten» regning
Bodde på den beste(?) av Hilton properties på Seychellene på poeng som Diamond. Veldig bra sted med villaer med eget svømmebasseng og fine snorkle forhold rett utenfor stuedøren. Dog ikke akkurat all-inklusive på disse stedene, her er regningen i kroner (men husk at 14 februar er spesiell og krever litt ekstra omtanke på restaurant-fronten )
Hvor mange netter bodde du? Nyttige regnskap å få med seg, det blir avgjørende for beslutningstagningen her. Takk også @interface87 ! Har blitt Gold via Amex Platinum. Hvordan ser man om evt frokost og happy hour er inkludert for poeng?
Det var et ukesopphold, så restaurantregningen er for seks dager. I tillegg kommer 2-3 lunsjer utenfor resort på litt oppdagelsesreise, det er litt kjedelig å bare bade og steike seg i solen en hel uke. Så lenge man er gull/diamant er frokost normalt inkludert, men happy hour er derimot bare vanlig for diamant på properties med executive lounge. Vær obs på at enkelte resort har egne regler og resort fees. Bare å finlese reglene med små skrift…
Hotell: Hilton Tokyo Odaiba Min status: Diamond Rom booket: Twin Hilton Guest room Oppgradert: Nei Andre fordeler: Frokost & lounge Hotell: Hilton Tokyo Min status: Diamond Rom booket: King Hilton Oppgradert: King Premium Andre fordeler: Frokost & lounge Hotell: Doubletree by Hilton Kyoto Station Min status: Diamond Rom booket: Queen Guest Room Oppgradert: King Premium Room Andre fordeler: Frokost, lounge og tidleg innsjekk kl 12.00 Hotell: Hilton Osaka Min status: Diamond Rom booket: King Hilton room Oppgradert: King Executive Room Andre fordeler: Frokost & lounge
Vet ikke om dette gjelder worldvide, men i Thailand og Malaysia er poengprisen på slh-hotellene utrolig mye bedre enn på Hilton Brand. Som Diamond skal en vel fortsatt få en liten oppgradering og to kontinental frokost.
Jeg skyr SLH og Grand Vacations som pesten. Det er helt random om du får noe som helst fordel, inklusive poengopptjening. Da bruker jeg heller pengene på Waldorf Astoria.
Vi bodde en uke på samme hotel (booket via milehigh, er selv gull), fantastisk sted. Fikk oppgradering når det var tilgjengelig, dog ikke oppgradering til rom med basseng. Vi fant en lokal "sjappe" oppi gata med OK utvalg av drikke, og klarte å holde regningen nede på 16k for 2 pers. Ser man bort i fra prisnivået, fantastisk sted