Skal ikke være noe problem, spesielt ikke om oppholdet blir booket direkte eller gjennom et tradisjonelt reisebyrå og ikke en "OTA" (Expedia, Hotels.com, Booking.com osv). Sistnevnte tar så stor provisjon at mange kjeder unntar dem fra poeng og/eller fordeler under oppholdet. Om oppholdet knyttes mot ditt navn, e-post, mobilnummer ol. er det ikke uvanlig at det havner på din profil automatisk, uten at du trenger å legge til reward-nummeret.
Ja, det var akkurat det som skjedde. De booket et par opphold for meg med jobbadresessen i går, men jeg fikk varsel på den private profilen om at jeg var registrert som "gjest" og kunne legge til mitt eget rewardnummer for perks og poeng.
Litt de samme her. Har 2 overnattinger nærmeste tiden. Jeg har da tatt kontakt direkte med hotellene. Ene fant navnet mitt og fått lagt til reward nr. Andre hotellet fant bare gruppebestillingen men sa jeg kunne legge til reward nr ved ankomst. Usikker på åssen det blir med oppgraderinger da. Siste tilfellet er på mandag. Så kan oppdatere
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Oslo Min status: VIP Rom booket: Standard Oppgradert: Deluxe Andre fordeler: Sen utsjekk (kl. 14:00) og gratis ferdig frankert postkort til å sende en "feriehilsen" til venner eller familie Generelt så begynner dette hotellet å bli litt utdatert men deluxe-rommet virket relativt nyoppusset / fint. Flott utsikt.