Jeg liker at Radisson oppgraderer til høyeste kategori dersom tilgjengelig for VIP. Noen som har forslag til bra Radisson hoteller som kan egne seg for en helgetur i starten av oktober? Gjerne med sol og varme, men ikke ett must
Det hadde jeg også likt, men har dessverre ikke erfart dette selv enda . Virker som Premium rom upgrade er maks nivå i Skandinavia. Hintet litt om at det var ledige suiter sist vi overnattet i Stavanger men fikk beskjed om det var ikke praksis på det hotellet selv om det var ledig.
Typisk.. de har vel sikkert sikret seg for sånt ved å legge til en stjerne * i vilkårene og noe om at de individuelle hotellene selv kan bestemme
Jada, mener å ha lest her inne en plass at noen fikk oppgradering i København også, så klart jeg overdriver litt . Mulig det hjelper å stå litt mer på kravene enn jeg har gjort også, har ikke tatt meg bryet med å diskuterer noe særlig siden det kun har vært opphold på 1 natt.
Har ikke veldig mange opphold hos Radisson, men opplever Radisson som mange andre programmer, man får en kategori eller to opp. Suite har jeg fortsatt til gode å få.
Som VIP? Jeg skjønner at man får én kategori opp med Premium, for det står det jo i fordelene, men for VIP står det "to the best category"
Har hatt Vip i ganske kort periode. Sikkert 4-5 mnd og har kanskje 20 netter. Alltid vært en kategori opp på alt annet en OSL blu. Der har jeg fått jr suite et par ganger. Eller ikke noe å rope altfor stor hurra for. Men det har det ikke vært noe annet sted heller
Ja, som VIP. Ikke veldig gode erfaringer så langt, og jeg har faktisk vert så frekk at jeg har spurt om jeg har blitt oppgradert. Det har nok ikke alltid vert tilfelle at jeg har blitt oppgradert mange nivå.
Får gi litt tilbake til tråden og dele av mine erfaringer etterhvert. Har booket en til med Radisson, og vurderer flere til sommeren Hotell: Radisson Red OSL Min status: VIP Rom booket: Standard Oppgradert: Tror det? Superior? Andre fordeler: Fikk to vannflasker i resepsjonen og anerkjennelse av status. Ingen av de andre som sjekket inn før oss fikk dette. Var også en hilsen med litt snacks (to makroner, karameller og to juice) på rommet. Velger nok dette hotellet igjen flere ganger over Comfort om prisforskjellen er 500 kr som nå, eller mindre. To pers sparer 320 kr på shuttlebus og så er det mye mer fleksibelt å bare kunne gå bort til terminalen. Hotellet var ganske fullbooket siden det var lørdag-søndag i vinterferien, kunne se at suitene ble utsolgt, så antar at dersom jeg fikk oppgradering at det var til det høyeste som var ledig. Rom 6321:
Vinterferien gikk til Stockholm i år. Hadde lyst å prøve VIP status på Radisson så da ble det 3 netter på Radisson Blu Waterfront. Booket billigste dobbeltrom via app. Betalte ca 1200kr per natt. Vi kom tidlig, før 12, og rommet var ikke klart men det forventet vi heller ikke. Ble møtt av veldig veldig hyggelige ansatte i resepsjonen. De informerte om at frokosten var inkludert da jeg var VIP og at rommet ble oppgradert. Fikk rom 1627 i øverste etg med fantastisk utsikt og rene vinduer. Alle vi har møtt i forbindelse med oppholdet har vært utrolig hyggelige og serviceinnstilte. Frokosten var veldig bra. Ikke så stort område, men godt med utvalg og god kvalitet. Omelett kunne bestilles. Frokost til kl 12 i helgene. Alt i alt et veldig fint opphold, kommer garantert til å prøve ut flere hoteller fra Radisson.
Har hatt 18 netter fordelt på 9 opphold de siste to månedene, og uten unntak fått veldig gode oppgraderinger. Litt mer random med sjokolade og vann på rommet, men for meg er dette absolutt verdt å beholde VIP for.
Hotell: Radisson Edwardian Manchester Min status: VIP Rom booket: Superior Oppgradert: nei Andre fordeler: ingen
Jøss. Høres ut som de ikke har fått med seg status. Spurte du? Jeg har kun opplevd én gang at jeg ikke fikk nevneverdig oppgradering ut over at du har fått et "veldig fint rom". Gikk sporenstreks ned igjen til resepsjonen og fikk en ordentlig oppgradering.
Spurte ikke, eneste hun sa var «oh i see you are radisson reward menber, welcome» og så selvfølgelig gratis frokost. Men rommet er fint og jeg klarer meg her for natten
Hotell: Radisson Blu Hotel, London Bloomsbury Min status: VIP Rom booket: Superior Oppgradert: Resepsjonisten påstod at vi var oppgradert fra "Queen Room" til "King Room" men klarte ikke se noe forskjell på rommet vi fikk vs. bilder av det som ble booket. "Queen" / "King" er for øvrig ikke begrep som brukes på rombeskrivelser når en booker Andre fordeler: Sen utsjekk, noe snacks/vannflaske på rommet
Spurte om kl. 14-15 og fikk beskjed om at 14 var ok, og 15 var "need to check", så ble bare enig om at 14:00 var greit.
Har fått beskjed om at hotell nå må bestilles og betales direkte av jobben. Noen som vet om det er mulig å legge til reward-nummer i etterkant? Ikke at det spiller noen rolle ift status og jeg gir beng i poeng, men det er jo greit å få oppgraderingene.