Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

1. Leknes

Leknes Medlem

Likes mottatt:
    214
    Bonuspoeng:
    43
    Hotell: Radisson Blu 1919 Reykjavik
    Min status: VIP
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja, juniorsuite
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk. Gratis frokost. Voucher på en drink i baren (ble til et glass champagne til frokosten).

Emma and Maggie like this.
  2. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Booket rom på Radisson Red Airport Gardermoen der deler av prisen ble betalt med bonuspoeng. Totalpris var 2300 kroner, men med bruk av poeng ble denne redusert til 1300 kroner. Dagen etter oppholdet trakk hotellet 1000 kroner til fra registrert kredittkort uten at det ble sendt ut kvittering eller noe annet varsel. Oppdaget det bare tilfeldigvis på kontoutskriften. Kontaktet hotellet, og de kunne ikke si noe annet enn at "noe måtte ha gått galt". Så det er nok en ganske manuell prosess å belaste kundene, og mye rom for feil...

3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,038
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vet ikke hva det er som gjør det, men har hørt fra flere hold at opphold på akkurat dette hotellet bruker å trekke registrerte kredittkort istedenfor å fakturere direkte til reisebyrået som arbeidsgivere har brukt, og nå dukket det plutselig opp her på IF at det er krøll for privatpersoner også. Kan se ut som at de har dårlige rutiner.

jgroneng liker dette
  4. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    323
    Bonuspoeng:
    63
    Innsjekk hos begge Radisson på Gardermoen er også talentløs.
    Man må alltid vise legitimasjon. Ok nok, selv om det er eneste kjede i Norge som etterspør dette. Men selv med id og alle detaljer i bookingen må man fylle ut et ekstra papirskjema..?!
    Aldri opplevd at det har vært køfritt der på kvelden. Hadde det ikke vært for beliggenheten så ville jeg ikke brukt noen av dem. Styrer konsekvent unna Radisson hvis jeg kan.
    Rant over.

view, jgroneng, NoLimit and 1 other person like this.
  5. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,368
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson RED OSL
    Oppgradert: Tja, såkalt "Runway view" = Utsikt til parkeringsplass.
    Andre fordeler: Gratis frokost
    Kun en kort natt etter Kolonialens "Vinbonanza" og tidlig avgang på LH-run. Helt generisk rom, AC lot seg ikke regulere og vinduet lot seg ikke åpne. Jeg holder de derfor delvis ansvarlige for hodepinen morgen etter og champagnebehovet på FCL i MUC. :rolleyes:

jonss, Cumulus, magnusant and 4 others like this.
  6. senorwafflez

senorwafflez Nytt Medlem

Likes mottatt:
    99
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Radisson Blu CCH Hamburg
    Oppgradert: Ja - premium rom i 24. etasje
    Andre fordeler: Gratis frokost, voucher på en drink i baren, lokal kaffemix i gave på rommet

7. Leknes

Leknes Medlem

Likes mottatt:
    214
    Bonuspoeng:
    43
    Hotell: Radisson Blu Bucharest
    Rom booket: Standard uten frokost
    Oppgradert: Ja, stor suite
    Andre fordeler: Gratis frokost. Lounge med mat og drikke. Gratis minibar. To flasker prosecco og sjokolade med velkomstbrev på rommet.

jonss, magnusant, Flymunda and 8 others like this.

Del denne siden