Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

  1. Leon

    Leon Raccoon City Officer

    Innlegg:
    121
    Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Klarte å aktivere VIP på en eksisterende konto, men linken for å registrere ny konto med VIP ser ikke ut til å fungere mer? Noen som har en lenke som funker? (Prøvde både den tyske og engelske linken.)

    (Kunne jo laget en konto først, og deretter aktivert VIP, men da får man evt. bare 1 år med status istedenfor 2... Får gjøre det hvis det fremdeles ikke funker.)
     
    Darkcho liker dette
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,418
    Likes mottatt:
    3,357
    Bonuspoeng:
    113
    Trenger også linken - anyone?
     
  3. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,306
    Likes mottatt:
    5,216
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt mail til [email protected] og bedt om statusmatch, før det er innvilget?
     
    Cumulus liker dette
  4. senorwafflez

    senorwafflez Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Radisson RED Vienna
    Min status: VIP
    Rom booket: Standard m utsikt til elv
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: Voucher for 2 gratis drinker i baren, sjokolade, vann

    Første resepsjonisten virket som hadde hodet sitt et annet sted og måtte overlate innsjekk til en annen. Smale ganger som ga litt engelsk hotell vibber. Stilen ellers, seng og rommet generelt holdt RED standard, så helt greit standardmessig. Ganske fin rooftop bar. Bartenderen var litt frekk i kjeften, så der gadd jeg ikke være.

    Hatt god erfaring med RED på Gardermoen, men dette var ikke helt min greie. Er nok mer for de unge og hippe. Anbefales ikke om man er glad i komfort og profesjonalitet fra betjeningen. Ved evt gjensyn med Wien blir det andre siden av elven og kanskje Blu.
     
    Spielhaug and Maggie like this.
  5. jonss

    jonss Metaprokrastinator

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    1,131
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Royal Blu Bergen
    Min status: VIP
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja.
    Andre fordeler: Frokost inkl.

    Akkurat rundet 30 dagerskravet og fått VIP-kvalifisering.
    Fikk Junior-suite. Skal være litt mer kravstor om noen uker, når jeg kommer tilbake.
     
    Spielhaug and senorwafflez like this.
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,422
    Likes mottatt:
    8,792
    Bonuspoeng:
    183
  7. Cumulus

    Cumulus Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    265
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Caledonien Kristiansand
    Min status: VIP
    Rom booket: Standard enkeltrom
    Oppgradert: Ja, Suite with Balcony
    Andre fordeler: Håndskrevet velkomstkort og en liten dessert på rommet. Tidlig innsjekk.

    Dette var en jobbreise der rommet var booket som del av en felles bestilling. Jeg gjorde som anbefalt i denne tråden og sendte på forhånd hotellet en mail med info om mitt medlemsnummer, og de bekreftet at jeg fikk opptjening av netter (men ikke poeng) samt at fordeler ville gjelde. De informerte også om at hotellet var fullbooket, så de kunne ikke garantere tidlig innsjekk eller oppgradering, men siden vår gruppe hadde booket såpass mange rom tipper jeg at jeg ble bumpet internt i vår gruppe.
     
  8. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    855
    Likes mottatt:
    2,696
    Bonuspoeng:
    93
    Noen andre som har problemer med bestilling på Radisson nå? Når jeg skal få opp side for å legge inn kredittkort for romgaranti får jeg bare feilmelding. Helt enkel booking på OSL Radisson Conference. Har prøvd chrome, edge og med vpn...
    upload_2024-9-6_14-34-8.png
     
  9. Staralliance

    Staralliance Medlem

    Innlegg:
    238
    Likes mottatt:
    475
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Caledonien Kristiansand
    Min status: VIP
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgradert: Ja, Suite med balkong(1703)
    Andre fordeler: Håndskrevet velkomstkort og en liten skål med godteri på rommet. Sen utsjekk til kl 1300.

    Hyggelig velkomst av resepsjonist med anerkjennelse av status, og oppgradering til juniorsuite i 17.etg, som senere viste seg ikke å være så høyt, men i et eget bygg bak hovedbygget.
    Flott rom med både balkong, dusj og badekar. Eneste negative var at det ikke gikk å justere ventilasjonsanlegget, hverken på temperatur eller styrke. Iskald vind, som gjorde det ganske så kaldt. Gikk ned i resepsjonen og de forsøkte justere, noe som gjorde det litt bedre.
    Flott frokost og rask utsjekk.
     
    Last edited: 06. sept 2024
    jonss, senorwafflez, Flymunda and 2 others like this.
  10. foxman

    foxman Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Jepp, skjer det samme hos meg. På samme hotell
     
    Nordlands liker dette

Del denne siden