Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

1. Leon

Leon Raccoon City Officer

Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Klarte å aktivere VIP på en eksisterende konto, men linken for å registrere ny konto med VIP ser ikke ut til å fungere mer? Noen som har en lenke som funker? (Prøvde både den tyske og engelske linken.)

(Kunne jo laget en konto først, og deretter aktivert VIP, men da får man evt. bare 1 år med status istedenfor 2... Får gjøre det hvis det fremdeles ikke funker.)

Darkcho liker dette
  2. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Trenger også linken - anyone?

3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,279
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt mail til [email protected] og bedt om statusmatch, før det er innvilget?

Cumulus liker dette
  4. senorwafflez

senorwafflez Nytt Medlem

Likes mottatt:
    99
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Radisson RED Vienna
    Min status: VIP
    Rom booket: Standard m utsikt til elv
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: Voucher for 2 gratis drinker i baren, sjokolade, vann

Første resepsjonisten virket som hadde hodet sitt et annet sted og måtte overlate innsjekk til en annen. Smale ganger som ga litt engelsk hotell vibber. Stilen ellers, seng og rommet generelt holdt RED standard, så helt greit standardmessig. Ganske fin rooftop bar. Bartenderen var litt frekk i kjeften, så der gadd jeg ikke være.

Hatt god erfaring med RED på Gardermoen, men dette var ikke helt min greie. Er nok mer for de unge og hippe. Anbefales ikke om man er glad i komfort og profesjonalitet fra betjeningen. Ved evt gjensyn med Wien blir det andre siden av elven og kanskje Blu.

Spielhaug and Maggie like this.
  5. jonss

jonss Metaprokrastinator

Likes mottatt:
    1,142
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Royal Blu Bergen
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja.
    Andre fordeler: Frokost inkl.

Akkurat rundet 30 dagerskravet og fått VIP-kvalifisering.
    Fikk Junior-suite. Skal være litt mer kravstor om noen uker, når jeg kommer tilbake.

Spielhaug and senorwafflez like this.
  6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,018
    Bonuspoeng:
    183
  7. Cumulus

Cumulus Medlem

Likes mottatt:
    279
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Caledonien Kristiansand
    Rom booket: Standard enkeltrom
    Oppgradert: Ja, Suite with Balcony
    Andre fordeler: Håndskrevet velkomstkort og en liten dessert på rommet. Tidlig innsjekk.

Dette var en jobbreise der rommet var booket som del av en felles bestilling. Jeg gjorde som anbefalt i denne tråden og sendte på forhånd hotellet en mail med info om mitt medlemsnummer, og de bekreftet at jeg fikk opptjening av netter (men ikke poeng) samt at fordeler ville gjelde. De informerte også om at hotellet var fullbooket, så de kunne ikke garantere tidlig innsjekk eller oppgradering, men siden vår gruppe hadde booket såpass mange rom tipper jeg at jeg ble bumpet internt i vår gruppe.

8. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,893
    Bonuspoeng:
    93
    Noen andre som har problemer med bestilling på Radisson nå? Når jeg skal få opp side for å legge inn kredittkort for romgaranti får jeg bare feilmelding. Helt enkel booking på OSL Radisson Conference. Har prøvd chrome, edge og med vpn...
    upload_2024-9-6_14-34-8.png

9. Staralliance

Staralliance Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Caledonien Kristiansand
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgradert: Ja, Suite med balkong(1703)
    Andre fordeler: Håndskrevet velkomstkort og en liten skål med godteri på rommet. Sen utsjekk til kl 1300.

Hyggelig velkomst av resepsjonist med anerkjennelse av status, og oppgradering til juniorsuite i 17.etg, som senere viste seg ikke å være så høyt, men i et eget bygg bak hovedbygget.
    Flott rom med både balkong, dusj og badekar. Eneste negative var at det ikke gikk å justere ventilasjonsanlegget, hverken på temperatur eller styrke. Iskald vind, som gjorde det ganske så kaldt. Gikk ned i resepsjonen og de forsøkte justere, noe som gjorde det litt bedre.
    Flott frokost og rask utsjekk.

Last edited: 06. sept 2024
    jonss, senorwafflez, Flymunda and 2 others like this.
  10. foxman

foxman Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Jepp, skjer det samme hos meg. På samme hotell

Nordlands liker dette
  11. foxman

foxman Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Da fungerte det igjen.

12. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Hvilken type statusmatch er det snakk om? Kan man matche fra Strawberry f.eks?

13. Cumulus

Cumulus Medlem

Likes mottatt:
    279
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg vurderer å booke et rom på Radisson Blu Park Hotell på Fornebu: https://www.radissonhotels.com/no-no/hoteller/radisson-blu-oslo-park

Vi er 2 voksne og 2 barn (2 og 7 år). Dersom jeg legger inn det i søket får jeg kun opp 2 alternativer: Familierom eller Junior Suite. Men om vi booker f.eks et vanlig dobbeltrom, vil det da være lov å ha med seg 2 barn?

Jeg har VIP-status hos Radisson, og dermed rett på oppgradering dersom det finnes rom ledig i høyere kategori. Men dersom jeg skulle ha lyst til å satse på oppgradering til f.eks junior-suiten, hva ville være et lurt rom å booke?

Er det et alternativ å ringe hotellet og spørre om mulighetene for oppgradering til f.eks junior-suite eller familierom, eller er dette noe de ikke går ut med?

14. Cumulus

Cumulus Medlem

Likes mottatt:
    279
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Park Fornebu
    Rom booket: Familierom
    Oppgradert: Ja, junior suite (641)
    Andre fordeler: Gratis frokost for alle 4. Sen utsjekk til kl 1500 (men vi dro kl 13ish)

Se forrige post. Endte med å bestille familierom men fulgte med på tilgjengelighet på suite. Var fortsatt 4+ ledige kvelden før så jeg satset på at det ville gå i orden.

Ved innsjekk spurte jeg om oppgradering men da sa resepsjonisten at vi ikke var oppgradert siden det var familierom vi hadde bestilt og sikkert ønsket de ekstra sengeplassene. Jeg spurte om ikke junior suite også hadde 4 sengeplasser, og etter et øyeblikk måtte hun si seg enig i det. Dermed ble det oppgradering, men siden house keeping var gått for dagen måtte vi re opp ekstrasengen (sovesofa) selv.

Rommet var helt OK, moderne og pent dekor men bare såvidt større enn et standard dobbeltrom. Dessuten hadde vi heisen som nærmeste nabo, så det var litt støy på kvelden. Men alt i alt helt ok. God frokost bortsett fra litt kjip dampet eggerøre.

Baldrick, Emma, NoLimit and 1 other person like this.
  15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,591
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke bare SAS IT som gjør mye rart, Radisson bør nok også sjekke litt kode, når de mener Keflavik er i nærheten av Encinitas, California…
    upload_2024-10-20_13-47-22.png

Cumulus and tobeornot999 like this.
  16. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,570
    Bonuspoeng:
    183
  17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,591
    Bonuspoeng:
    293
    Spielhaug liker dette
  18. Mobiltelefon

Mobiltelefon Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Radisson Collection Astorija Hotel, Vilnius,
    Rom booket: Collection Room - Old Town View & Balcon
    Oppgradert: Ja, hjørnesuite
    Andre fordeler: Gratis frokost, sjokolade / makroner på rommet hver dag, gratis vann osv.

jonss, Emma and Maggie like this.
  19. Mobiltelefon

Mobiltelefon Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
    Rom booket: Superior Room - Panoramic View - 1 Queen
    Oppgradert: Ja, fikk ikke helt med meg hva de kalte rommet, men noe premium-opplegg og hjørnerom i 24. etasje
    Andre fordeler: Gratis frokost, tidlig innsjekk, voucher til et glass vin i baren per pers hver kveld

Har hatt 2 helger hos Radisson etter statusmatch til VIP og må si at det foreløpig virker som er svært god ordning. Gode oppgraderinger og ymse perks hver gang.

Last edited: 23. okt 2024
    Emma and Maggie like this.
  20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,905
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Radisson Blu OSL
    Rom booket: Standard king
    Oppgradert: Ja, 6201, "suite" med spisebord, sofa etc.
    Andre fordeler: Gratis frokost

Booket gjennom Hotels.com, så jeg var overrasket over at vi fikk noen goder. Men det fikk vi. Ikke så viktig, i og med at vi ankom hotellet ved midnatt, og dro kl 0730 uten å spise frokost.. Men hyggelig lell!

Emma liker dette

Del denne siden