Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,802
    Likes mottatt:
    4,572
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk på mail i går. Som @Wiolenze skrev, så lå det litt gjemt ned i mailen fra i går om salget. (emne "Kun for deg: Få en tyvstart på det store salget vårt")
     
    RoadKing liker dette
  2. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,629
    Likes mottatt:
    3,921
    Bonuspoeng:
    113
    Det virker som at jeg fikk ut august 2026. Er det her du ser 08/25?

    RadissonVIP.png
     
    Wiolenze and freddyen like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,477
    Likes mottatt:
    62,745
    Bonuspoeng:
    293
    Det sto det hos meg i går også, men nå står det 25. :(
     
    Rscott liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,013
    Likes mottatt:
    33,211
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var krøkkete greier. Fikk først en dialog med beskjed om feil (er eksisterende bruker, logget inn), så fikk jeg beskjed om at hvis mitt medlemsnummer eller epost ble funnet, så ville jeg bli automatisk innrullet.

    Står forsåvidt at jeg er "Premium member", men det er vel ikke det samme som VIP?
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,013
    Likes mottatt:
    33,211
    Bonuspoeng:
    293
    Logget ut og inn, og da ble det VIP. Nå er det fri frokost for to uten forbehold om at hotellet deltar i programmet :)
     
    Baldrick liker dette
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,013
    Likes mottatt:
    33,211
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må begynne å lese hele mailen :)
     
    Baldrick and Wiolenze like this.
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,725
    Likes mottatt:
    31,959
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg har 2025 der
     
    Rscott liker dette
  8. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,485
    Likes mottatt:
    1,424
    Bonuspoeng:
    113
    Nå går denne oppgraderingskampanjen sin rundgang på nettet takket være at den ikke kobles mot status i EB, men kun er avhengig av promokoden, som er lik for alle. Blir spennende se om den i ettertid vaskes mot medlemslister hos EB.

    Det viser seg at nye kontoer får 2 års VIP-status, mens eksisterende kontoer kun får ett års status.
    https://travel-dealz.de/deal/hochster-radisson-vip-status-sofort/
     
    themichael liker dette
  9. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,430
    Likes mottatt:
    3,852
    Bonuspoeng:
    113
    Da har ryktet spredt seg. En annen stor reiseblogg reklamerer nå at linken er åpent for alle og at alle kan få VIP i to år uten å ha bodd en eneste natt.

    https://travel-dealz.com/deal/free-radisson-rewards-vip-status/

    For min del konkluderer jeg at et status som kastes etter folk som dette her... kanskje ikke er så mye verdt. Hadde jeg vært en kunde som har opptjent status ved å bo og bruke penger, så hadde jeg uansett irritert meg, på samme måte som SAS gir bort EBD'en.

    Edit: Du var først, @freddyen :D
     
    jonss, RoadKing and freddyen like this.
  10. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,472
    Likes mottatt:
    3,886
    Bonuspoeng:
    113
    Har egentlig ikke så mange gode erfaringer med Radisson Rewards, og det blir nok ikke noe bedre av at toppstatus nå gis bort gratis. :p
     
  11. Cumulus

    Cumulus Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    265
    Bonuspoeng:
    63
    Prøvde å følge linken i går med eksisterende konto uten hell. I dag forsøkte jeg å opprette en ny konto med en annen epost, det heller fungerte ikke. Kan det være at hele linken er sperret etter at det har blitt lekket ut at alle kan bruke den?
     
  12. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,629
    Likes mottatt:
    3,921
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg registrerte meg med ny konto tidligere i dag uten problemer. Sønnen min gjorde det samme. Men ingen av oss får logget oss på nå, hverken med ny eller gammel konto. Det tyder på at de har litt trøkk i kveld. Er glad jeg ikke er den stakkaren som må forklare genistreken med å bruke en kode for alle uten noen form for verifisering av kvalifiseringskrav :p

    Som nevnt over fikk jeg to år med ny konto. Ulempen er at alle poengene mine er på den gamle Premium-kontoen, men det skal jeg kunne leve fint med.
     
  13. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,485
    Likes mottatt:
    1,424
    Bonuspoeng:
    113
    Det er mulig å slå sammen kontoer via kundeservice.
    Brukte du samme informasjon på den nye kontoen (navn, adresse, epost, tlf osv)?
     
  14. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,629
    Likes mottatt:
    3,921
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, samme informasjon, men ny e-post. Tar lett et ekstra år med gratis frokost for separat e-postadresse, så jeg tror ikke jeg bryr meg med å slå sammen kontoene.
     
    freddyen liker dette
  15. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,084
    Likes mottatt:
    14,764
    Bonuspoeng:
    183
    Har vært VIP et drøy år nå og er fornøyd med det. Alltid oppgradering, gave på rommet og frokosten er bra.

    Samtidig må det sies at Radisson tilsynelatende gjør rare ting. Antall overnattinger vokste plutselig med 15 og opphold med 1, uten at jeg kan se noen grunn til det. Periodestart ble flyttet med 6 mnd. To ganger de siste månedene har innsjekkingen hatt dataproblemer, og måttet ta en liten pause. De fleste overnattingen kommer fra posisjonering for tidlige fly på OSL. Håper det ikke blir for mange VIPer, da går det vel skeis med oppgradering. . . . .
     
    Baldrick and holmen like this.
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,013
    Likes mottatt:
    33,211
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare meg, eller er det å bestille rom for poeng med Radisson Rewards en utrolig krøkkete og omstendelig affære? Hva enten man bruker browser eller app på tlf?
     
  17. Staralliance

    Staralliance Medlem

    Innlegg:
    238
    Likes mottatt:
    475
    Bonuspoeng:
    63
    Ble oppgradert til VIP gjennom nylig publisert lenke. Sjekket inn på Hotel Caledonien i Kristiansand. Ble ønsket velkommen og oppgradert fra standard dobbeltrom til juniorsuite med balkong, og hyggelig velkomsthilsen på rommet. Supert opphold, og veldig fornøyd med første overnatting etter VIP.
     
    Leon, Cumulus, Maggie and 5 others like this.
  18. Cumulus

    Cumulus Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    265
    Bonuspoeng:
    63
    Skal muligens til Caledonien på et jobb-arrengement snart, der selskapet har booket rom til alle. Er det sjans for å gå oppgradering fra standardrom dersom jeg viser frem vip-medlemsskap ved innsjekk?
     
  19. Reiseglad

    Reiseglad Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg hadde sendt dem en mail på forhånd hvor jeg vennlig hadde sagt jeg ser frem til et utrolig hyggelig opphold og på en diskret måte gjort dem oppmerksomme på at jeg hadde vip-status. :) Er det fullt når du ankommer er det for sent. Vårt reisebyrå har forøvrig en enorm evne til ikke å få med status i bestillingene våre, uansett om det er leiebil eller hotell. :rolleyes: Selv om alt ligger inne i reiseprofilen min.
     
    Cumulus liker dette
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Det er min løsning på slike bookinger også; Send hotellet en mail i forkant der du opplyser om ditt medlemsnummer og at du ber om at dette blir lagt til i systemet, slik at du får dra nytte av fordelene.
     
    Cumulus liker dette

Del denne siden