Fikk på mail i går. Som @Wiolenze skrev, så lå det litt gjemt ned i mailen fra i går om salget. (emne "Kun for deg: Få en tyvstart på det store salget vårt")
Dette var krøkkete greier. Fikk først en dialog med beskjed om feil (er eksisterende bruker, logget inn), så fikk jeg beskjed om at hvis mitt medlemsnummer eller epost ble funnet, så ville jeg bli automatisk innrullet. Står forsåvidt at jeg er "Premium member", men det er vel ikke det samme som VIP?
Logget ut og inn, og da ble det VIP. Nå er det fri frokost for to uten forbehold om at hotellet deltar i programmet
Nå går denne oppgraderingskampanjen sin rundgang på nettet takket være at den ikke kobles mot status i EB, men kun er avhengig av promokoden, som er lik for alle. Blir spennende se om den i ettertid vaskes mot medlemslister hos EB. Det viser seg at nye kontoer får 2 års VIP-status, mens eksisterende kontoer kun får ett års status. https://travel-dealz.de/deal/hochster-radisson-vip-status-sofort/
Da har ryktet spredt seg. En annen stor reiseblogg reklamerer nå at linken er åpent for alle og at alle kan få VIP i to år uten å ha bodd en eneste natt. https://travel-dealz.com/deal/free-radisson-rewards-vip-status/ For min del konkluderer jeg at et status som kastes etter folk som dette her... kanskje ikke er så mye verdt. Hadde jeg vært en kunde som har opptjent status ved å bo og bruke penger, så hadde jeg uansett irritert meg, på samme måte som SAS gir bort EBD'en. Edit: Du var først, @freddyen
Har egentlig ikke så mange gode erfaringer med Radisson Rewards, og det blir nok ikke noe bedre av at toppstatus nå gis bort gratis.
Prøvde å følge linken i går med eksisterende konto uten hell. I dag forsøkte jeg å opprette en ny konto med en annen epost, det heller fungerte ikke. Kan det være at hele linken er sperret etter at det har blitt lekket ut at alle kan bruke den?
Jeg registrerte meg med ny konto tidligere i dag uten problemer. Sønnen min gjorde det samme. Men ingen av oss får logget oss på nå, hverken med ny eller gammel konto. Det tyder på at de har litt trøkk i kveld. Er glad jeg ikke er den stakkaren som må forklare genistreken med å bruke en kode for alle uten noen form for verifisering av kvalifiseringskrav Som nevnt over fikk jeg to år med ny konto. Ulempen er at alle poengene mine er på den gamle Premium-kontoen, men det skal jeg kunne leve fint med.
Det er mulig å slå sammen kontoer via kundeservice. Brukte du samme informasjon på den nye kontoen (navn, adresse, epost, tlf osv)?
Ja, samme informasjon, men ny e-post. Tar lett et ekstra år med gratis frokost for separat e-postadresse, så jeg tror ikke jeg bryr meg med å slå sammen kontoene.
Har vært VIP et drøy år nå og er fornøyd med det. Alltid oppgradering, gave på rommet og frokosten er bra. Samtidig må det sies at Radisson tilsynelatende gjør rare ting. Antall overnattinger vokste plutselig med 15 og opphold med 1, uten at jeg kan se noen grunn til det. Periodestart ble flyttet med 6 mnd. To ganger de siste månedene har innsjekkingen hatt dataproblemer, og måttet ta en liten pause. De fleste overnattingen kommer fra posisjonering for tidlige fly på OSL. Håper det ikke blir for mange VIPer, da går det vel skeis med oppgradering. . . . .
Er det bare meg, eller er det å bestille rom for poeng med Radisson Rewards en utrolig krøkkete og omstendelig affære? Hva enten man bruker browser eller app på tlf?
Ble oppgradert til VIP gjennom nylig publisert lenke. Sjekket inn på Hotel Caledonien i Kristiansand. Ble ønsket velkommen og oppgradert fra standard dobbeltrom til juniorsuite med balkong, og hyggelig velkomsthilsen på rommet. Supert opphold, og veldig fornøyd med første overnatting etter VIP.
Skal muligens til Caledonien på et jobb-arrengement snart, der selskapet har booket rom til alle. Er det sjans for å gå oppgradering fra standardrom dersom jeg viser frem vip-medlemsskap ved innsjekk?
Jeg hadde sendt dem en mail på forhånd hvor jeg vennlig hadde sagt jeg ser frem til et utrolig hyggelig opphold og på en diskret måte gjort dem oppmerksomme på at jeg hadde vip-status. Er det fullt når du ankommer er det for sent. Vårt reisebyrå har forøvrig en enorm evne til ikke å få med status i bestillingene våre, uansett om det er leiebil eller hotell. Selv om alt ligger inne i reiseprofilen min.
Det er min løsning på slike bookinger også; Send hotellet en mail i forkant der du opplyser om ditt medlemsnummer og at du ber om at dette blir lagt til i systemet, slik at du får dra nytte av fordelene.