Booket standard award med mine gold points på Park Inn by Radisson @ OSL for en venninne tidligere denne uken. Hun ble tydeligvis oppgradert (usikker til hva da?) og fikk et fruktfat på rommet, samt sen utsjekk. Er dette vanlig? Jeg bodde altså ikke der sammen med henne.
Hotell: Park Inn Amsterdam Airport Min status: Gold Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei, 1 etasje, rom med en seng og en dusj Andre fordeler: Nei Skal ikke påstå at jeg forventet noe særlig med så mange ff på hotellet, men når gullkunden foran meg i køa blir oppgradert til øverste etasje, så blir det litt grrr.
Hotell: Radisson Blu Plaza Helsinki Min status: Concierge Rom booket: Standard award Oppgradert: Business class room. Andre fordeler: Lounge tilgang,Velkomstgave (frukt og sjokolade), Øvrig: Det serveres sprudlevann til frokost så det ble en mimosa til omeletten
Hotell: Park Inn Amsterdam Airport Min status: Gold Rom booket: Billigste kategori, to rom (4-for-2 tilbud) Oppgradert: Ja, begge ble oppgradert til Biz-rom med kaffimaskin og ett lite fruktfat, selv om det bare er jeg som har CC status. Andre fordeler: Nei Helt greit hotell med gratis shuttle til og fra Schipol - 24/7. Overraskende bra mat til å være ett flyplasshotell.
Hotell: Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen Min status: Kånnsiersj Rom booket: Billigste Oppgradert: Jaudå, en finfin juniorsvitte i 5te våning Andre fordeler: Nei, ikke enda i det minste. Mulig personalet snart knakker på døra med offergaver, champagne, fyrverkeri, 30 roser og et håndskrevet brev på papir importert fra Amazonas, i en rosegull-forgylt konvolutt.
Hotell : Radisson Blu Plaza Hotel Oslo Status : Concierge Booket : Billigste - corporate Oppgradert : Faktisk - juniorsuite 13.etasje Andre fordeler : Nei....kan ikke si det. En liten pose sjokolade, men tipper det står på flere rom, da det er et trykt standardkort med Happy thanksgiving-tekst....
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Til Suite Andre fordeler: Velkomst brev samt fruktfat og vann.
Hotell: Radisson Blu Latvija, Riga Min status: Red Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingen Ble puttet i høyblokken denne gangen, ikke så høyt da, bare i 4. Men synes rommet var mindre, dog hadde den dobbeltseng og dobbeldyne. Det er helt OK når man er alene, men når jeg må dele en sånn dyne med kona, er det helt for jæ... Sliter virkelig med det altså, og hvorfor ikke ha to dyner når det er dobbeltseng? Men dundyne og med vinduet åpent var det helt greit. Aircon virket ikke heller, men klaget ikke på det, så jeg vet ikke hvas de ville gjort.
Hotell: Park Inn Gardermoen Airport Min status: Gold Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, stort hjørnerom igjen. Fått samme type rom her 5 ganger på rad, alle store og fine. Andre fordeler: Fruktfat på rommet
HOTELL : Radisson Blu Trondheim Airport Status : Concierge Booket : B-b-b-billig på Dream Deals Oppgradert : Jepp -til businessrom( mitt "faste") = 501 Andre fordeler : Gratis VOD, ellers intet...
Hotell: Radisson Blu Bryggen Bergen Min status: Concierge Rom booket: Superbillig dreamdeals Oppgradert: Til svært Businessrom (486) Andre fordeler: Et glass frukt, etter påminnelse. God seng, god frokost og hyggelig service i resepsjonen
Hotell: Country Inn & Suites Fargo Min status: Gold Rom booket: Billigste for poeng Oppgradert: Ja, suite Andre fordeler: Cupcakes, vann og snacks på rom sammen med brev (litt lengre enn de jeg vanligvis finner i Europa, og signert av både General Manager og Assistant General Manager). Forespurte også airport shuttle før den faktisk begynner å gå, og da sa damen ved innsjekk at "since you are gold, we will call and pay for a taxi for you". God service Fikk også en chip med 5$ verdi i hotellbaren, "since you are gold". I tillegg var det en liste som stod på disken over alle Club Carlson-medlemmer som skulle være på hotellet i dag, separert i kategorier. Mr Flight Cancelled var eneste i Gold, mens det var en Congierce. Aldri opplevd et hotell som har vært så på det med status, meget imponert. De konkurrerer meget godt med byens Radisson-hotell om meg i alle fall.
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Standard missed connection rom - booket av SAS Oppgradert: Til Suite, type jr. Andre fordeler: Nei. Heller ikke forventet når man detter inn sent på kvelden og uten forhåndsbooking. Happy med at jeg fikk pratet med opp til et bedre rom med gullkortet.