Fikk 10K Gold Points, men med tanke på at jeg har måtte krangle med Radisson Blu Royal etter ett opphold til TDKK 84, blir dette bare et hår i suppen
Fikk akkurat mail om 10K poeng i sted. Den desidert beste julegaven jeg har fått fra noe fordelsprogram i år!
Jepp - tikket inn 10 000 poeng, og jeg er kun sølvmedlem med bare tre netter siste år. Kanskje er poengtildelingen litt bingo, men jeg er iallefall veldig fornøyd (Og faktisk blir jeg litt sjarmert av disse standardtekstene med mitt navn flettet inn i overskriften.. jada, det er jo bare tøys - men det virker på meg)
Kan se ut som jeg har klart å slette denne mailen på fylla... En gmail konto, noen som har noen tips til hvordan jeg skal gå frem?
Hvis du ikke har slettet den to ganger, så ligger den 30 dager under slettede elementer. Prøv å søke etter "Comparato in:anywhere".
Jeg fikk også mail nå nettopp. Kun 2000 GoldPoints.. Er det noen sammenheng mellom antall stays og poeng eller andre variabler som noen har funnet ut av?
Gavekort på 50 EUR tikket inn her. Med utviklingen til den norske kronen er det snart en tusenlapp. Fornøyd med det
Hotell: Radisson Royal Dublin Min status: Gold Rom booket: 2 standard points+cash Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ja, fikk frokost inkludert Leklerk beklaget for at ikke var noen bedre rom tilgjengelig og gav frokost som plaster på såret for trofast kunde. Frukt og mince pai på rommet. Fresh og fint rom. Et av de bedre standard rommene jeg har bodd på. Romslig, ekstra sittegruppe.
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Standard dobbeltrom Oppgradert: Først til juniorsuite, men fikk godpratet meg opp til en skikkelig en! (lite gjester disse dagene..) Andre fordeler: Etter en liten påminnelse fikk vi en karaffel med vann, samt en skål med druer og eplebiter.
Jeg fikk 10 000 poeng, men har kun hatt to netter på Radisson i 2014 - kanskje poengtildelingen er omvendt proporsjonal med antall opptjente poeng? Men når det er sagt har jeg etter to uker fortsatt ikke fått poengene på konto...
De 10000 gavepoengene kommer ikke inn på de enkeltes kontoer før i mars (sto det i T&C). Synes også dette var en av de bedre måtene å gi kunder oppmerksomhet på http://www.clubcarlsonfestivethankyou.com/en/terms.aspx Snacky