Hei mitt CC- gold går snart ut. Får man forlenget Gold status som Diamant medlem eller det tilbake til rødt?
Siden jeg er et stort rotehode endte jeg med en natt på hotell i London. Booket 23:00, sjekket inn 15minutter senere. Hotell: Park Plaza Sherlock Holmes London Min status: Gold Rom booket: Billigst (15 000 poeng og 107GBP) Oppgradert: Ja, Executive double room Andre fordeler: Niks Annet: - Hotellet er generelt er ganske slitent, men rommene er av grei standard (hvertfall rommet jeg fikk). - Ubrukelig internett, med mindre du ønsker å betale for det.
Hotell: Park Inn Oslo sentrum Min status: Concierge Rom booket: Business ready (billigst når booket) Oppgradert: Nei, men de har ikke noe over Business ready... Andre fordeler: Tallerken med Nonstop og Orio cookie, og en vært personlig velkomst lapp
Hotell: Park Inn OSL Min status: Concierge Rom booket: Billig billig fellesregning... Oppgradert: Nei, men kortet lå ikke inne pga fellesregning og hotellet var fullt... Andre fordeler: Nope, men fikk noe frukt etter jeg spurte om det. Superb lunsjbuffet til å være et Radisson hotell på OSL, og en klar forbedring siden jeg var der sist.
Hotell: Radisson BLU Oslo Plaza Min status: Gold Elite Rom booket: Billigste med bonuspoeng Oppgradert: Jepp, business class rom i 27. etasje Andre fordeler: Etterå ha sjekket inn og vært ute en kort tur, kom vi tilbake til et fruktfat og maskinskrevet hilsen. Fikk også frokost på rommet og sen utsjekk til 14:00, men dette ligger vel i den oppgraderte romklassen.
Hotell: Radisson Blu Edwardian Kenilworth London Min status: Gold Elite Rom booket: Standard dobbel (styr unna enkeltrom her, de er umenneskelig små) Oppgradert: Ja, til Deluxe etter en prat med guest relations manager under innsjekk Andre fordeler: 2 vann per dag, men dette følger Deluxe rommene her, så jeg vil si nada. Frokost var gratis for alle og enhver (Radisson Edwardian promo i jan/feb). Bra frokost med made to order meny inkludert, gikk for en bra eggs benedict ene dagen.
Hotell: Radisson Blu Bremen Min status: Gold Elite Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Business Class Andre fordeler: Tja. Rommet var bestilt uten frokost, og det fulgte ingen frokost med oppgraderingen. Derimot ble jeg informert om at jeg var så heldig at jeg ville få 15% rabatt på alt jeg kjøpte i restauranten takket være min Gold Elite status. Det stod gratis vann i minibaren, små sjokolader ved på putene og et eple og noen drops på et bord. Hva som hører med til romkategorien og hva som eventuelt var ekstra pga status (om noe) er ikke godt å si.
Fikk mail i dag om at de ikke hadde sett meg på en stund og ville gi meg 9000 ekstra poeng om jeg booket en natt innen 2måneder.
Hotell: Radisson BLU Caledonien Kristiansand Min status: Gold Elite Rom booket: Rimligste, bestilt under 24 timer før. Oppgradert: Ja, business class rom. Andre fordeler: Kort tid etter innsjekk kom en på døren med håndskrevet hilsen og nøtter/sjokolade. Frokost på rommet og sen utsjekk til 18.00. Hyggelig betjening.
Hotell: Radisson Blu Royal Garden Min status: Concierge Rom booket: SAS betaler Oppgradert: Jepp til junior suite (2 etasjer) med elveutsikt. Andre fordeler: Nope, men stupte i bingen når jeg ankom da jeg var sliten etter å ha reist i 7 timer mellom BOO og TRD Rakk dessverre ikke frokost så kan ikke kommentere på den, men hotellet i seg selv og servicen fremstår som meget bedre enn sist jeg boode der
Hotell: Radisson Blu OSL Status: Gull Rom booka: WF betaler Oppgrader: jepp, til business Andre fordelar: Nix
Hotell: Radisson Blu Leeds Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nope Andre fordeler: Sjokolade og vann på rommet, fikk gratis adgang til Virgin gym i samme bygget.
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Hadde ikke booket, men gr. misconnect la SAS meg inn her Oppgradert: Ja, til jr. suite etter fremvisning av kort Andre fordeler: Nei, kom inn rundt midnatt med SAS voucher og stupte i bingen.