Var det fullt? Jeg har blitt oppgradert 4/4 på dette hotellet med Gold. Reisekamerat uten status også.....
Hotell: Radisson Blu Trysil Min status: Gold Rom booket: Bonus @50000 poeng pr natt Oppgradert: Nei, på tross i at jeg hadde daglig kontakt siste uken før ankomst Andre fordeler: Ett gedigent fruktfat nok til 40 personer - spesiell hilsen fra
Det var neppe fullt, var ikke på jakt etter det heller ved innsjekk da jeg ankom sent og var rimelig klar for bingen. Greit rom i 3.etg over hovedutgang med littegrann utsikt.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Gøteborg Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business class Andre fordeler: Tallerken med frukt, sjokolade og en flaske vann
Hotell: Radisson Blu Hotell Norge Bergen Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Jepp, til junior suite Andre fordeler: Sjokkis eske og vann Booket da det var fullt på Bryggen. Dette hotellet trenger virkelig en oppussing, da rommene og felles lokalene (minus baren) er så fryktelig slitt. Suiten var som å reise tilbake til 80 tallet
Hotell: Radisson Blu Royal Bryggen Bergen Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Jepp, til junior suite Andre fordeler: Sjokkis eske Så sykt mye bedre enn hotell Norge, selv om dette Jr suitene er mye mindre her. God service og all smiles
Hotell: Radisson Blu Astoria Vilnius Min status: Gull som en følge av softlanding etter jukse concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei, men de beklaget fordi rom i bedre kategori ikke var tilgjengelig begge netter altså fullbooket. Andre fordeler: Kanskje en av de bedre velkomstgavene jeg har fått, to stk flaskeøl fra litauisk mikrobryggeri. Kom i fin eske også... Tommel opp! og det beste - Kjos får regninga.
Hotell: Radisson Blu Tromsø Min status: Concierge Rom booket: Standard (Weekend extend offer, 2 for 1) Oppgradert: Mock Suite (beste rom på hotellet) Andre fordeler: Nei, men oppgradering var verdt minst 5000 kr, så trenger ikke andre fordeler.
Hotell: Radisson Blu Kiev Min status: Concierge Rom booket: Standard (Weekend extend offer, 2 for 1) Oppgradert: Junior Suite Andre fordeler: Flaske vin, Frukttallerker, Ost osv.
Hotell: Radisson Martinique on Broadway (New York) Min status: Concierge Rom booket: Standard (AAA rate) 1 dag Oppgradert: Ja, først til Club floor, men rommet stinket, så ble gitt Penthouse Suite Andre fordeler: Nei.
Hotell: Radisson Blu Lillehammer Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Nei, hotellet er i forferdelig tilstand Andre fordeler: Nei, ingen
Hotell: Radisson Blu Warsaw Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Executive Suite Andre fordeler: Frukt, Vin
Hotell: Park Inn Stavanger Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Business Friendly Andre fordeler: Fikk en muffins
Hotell: Radisson Blu "Royal" Stavanger Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Business Class Andre fordeler: Nei
Hotell: Radisson Blu Trysil Min status: Concierge Rom booket: Standard (Bonus poeng) Oppgradert: Ja, One Bedroom Apartment Andre fordeler: Nei
Hotell: Radisson Blu Royal Garden Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Jr. suite. Andre fordeler: En halvflaske Faustio (Trøndersk rødvin nummer 1) og en desserttallerken. Må være det beste noe Radisson hotell har gitt meg i Norge! For øvrig samme rommet som sist, så da er det 9 netter siden jeg sist sov i denne sengen