Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

1. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Så bra! Skal dit i oktober, som Gullkunde. Hadde vært fint med en oppgradering. Ellers bra hotell?

2. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag sträcker mig så långt att säga att det nog är min nya favorit bland Radissonhotellen. Håller på med en review som borde finnas på Bonusfeber.se i slutet av veckan, gläd dig!

Baldrick and Robamu like this.
  3. Rohass

Rohass Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,100
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Blu Cebu, Filipinene
    Min status: Consierge
    Rom booket: 9 bonusnetter ( 38000 poeng / stk )
    Oppgradert: Ja til Executie Suite

Et ekte luksushotell, med en standard & et 24 timers servicenivå som ingen av deres nordiske hoteller kan drømme om å matche. Restauranter, alltid smilende personale, fasiliteter/tilbud & renhold i toppklasse. Anbefales på det sterkeste.
    Eneste som kan sies å dra ned må være at sjø utsikten fra hotellet overser en svær containerhavn, og at nabolaget nok ikke er av de vakreste. Anbefales på det sterkeste & jeg bor der gjerne igjen. Også kjekk gangvei rett over til et digert kjøpesenter i nabolaget.
    Flott stort marmor bad med tropisk dusj & badekar med utsikt, samt 2 andre sminke/garderobe rom & gjestebad ikke tatt bilde av.
    19435061.jpg 20150911_135310.jpg 20150911_135347.jpg

Last edited: 21. sept 2015
    pgaa, Jørgen, LN-FHU and 3 others like this.
  4. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,042
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blu Scandinavia Oslo
    Min status: Gold
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja, til Business Class
    Andre fordeler: Frukt, cookie og en flaske med vann. Rommet var pent oppusset og med utsikt, men litt i minste laget. Ellers fint med gratis pay-tv som følger rommet.

5. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Blu Atlantic Stavanger
    Rom booket: 2 for 1
    Oppgradert: Ja til business

Flott beliggende hotell, fikk rom i 12 etasje med utsikt mot dammen. Litt lite rom, og uten noen spesielt gode sittemuligheter. Enkelt bad med (grrrr, hater det) dusj i badekaret. Lysbrytere man målle løpe rundt å lete opp, for å få slukket til natten. Ikke stikkontakt ved nattbordet. Ellers alle bekvemligheter forbundet med business-rom; DN, kapselmaskin, safe etc. etc. Snaut utvalg av toalettprodukter, men gratis pay-tv.

Velkomstgave; to klamme sjokoladetrøfler, to halve jordbær og fire blåbær.

Ellers veldig hyggelig mottagelse og serviceinnstilt personale. Vil nok bo her igjen, ikke minst på grunn av beliggenheten. Veldig bra frokost.

Last edited: 21. sept 2015
    tommy777 liker dette
  6. Brunello

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Blu Royal Stavanger
    Rom booket: Billigste (870,-)
    Oppgradert: Ja, til business.

Beliggende tre hundre meter unna Atlantic. Rom i 5 etasje, heldigvis med vindu ut mot en stille gate (får jeg rom inn mot restauranten, slik det er risiko for, på enkelte Radisson-hoteller, så snur jeg meg og går, da sover jeg heller under en busk.) Langt bedre rom enn på Atlantic, ok restaurant også. Lekker velkomsthilsen med frukt og sjokolade,samt personlig brev fra sjefen.

Alt det vanlige på business, samt det jeg virkelig liker, skikkelig dusj, en sentral lysbryter ved senga som slukker alt lys i rommet - pluss stikkontakt til iphone-laderen ved nattbordet. Pluss i margen.

God frokost. Får du ikke utsiktsrom hos Atlantic, så velg Royal, generelt vil jeg si at det var et bedre hotell. Selv om Atlantic også var bra.

7. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Arlanda
    Rom booket: Standard cash+points
    Oppgradert: Ja, til Business Class
    Andre fordeler: Ferdig trykt kort og 3 makroner

Greit rom men litt lite bad. Utsikt rett på jumbosleep hotellet. Stille til å være nabo til rullebanen.

Ingen fasiliteter i nærheten, med mindre man tar bussen til flyplassen. Så jeg spiste middag på hotellet. Hadde en skikkelig distre kelner. Da jeg ble vist bordet mitt bestilte jeg en øl. Denne kom ikke. Så måtte jeg vente lenge på å få bestille mat, og da spurte han igjen hva jeg ville drikke. Jeg sa jeg ventet på min øl. Like etter kom han med vann og forsvant. Det var ikke før maten kom at jeg endelig fikk bestilt øl av en annen kelner. For ordens skyld, jeg hadde ikke drukket før det :) men fikk iallefall betalt og fikk rabatt som carlson gold medlem.

8. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blu Latvija, Riga
    Rom booket: 1 stk standard
    Oppgradert: Ja, til Superior Room i 17 etg. med utsikt til gamlebyen
    Andre fordeler: Personlig velkomstbrev, fruktfat med frukt og nøtter og en flaske boblevann.

Annet: Bestilte tre rom for meg og to kolleger. Min ene kollega meldte seg inn i CC og fikk oppgradert rom, mens han andre ikke gjorde det og fikk standard. Litt senere på kvelden klaget han pga. røyklukt (visstnok røykehjørnet for noen ansatte et annet sted rett under) så han ble også oppgradert. Ellers prøvde jeg SPA'et for første gang. Måtte betale €23 for tilgang, men det var sykt bra og digg med båpde svømmetur, boblebad og badstu. Så fremover tror jeg at jeg booker med SPA-tilgang like så godt ved bestilling...Passe med folk i frokostsalen så da ble det omelett på bestilling denne gangen. Helt suverent!

Edit: Var med i en undersøkelse som kom i mailen i dag og fikk følgende svar:

Last edited: 25. sept 2015
  9. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,715
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan er muligheten for oppgradering på Radisson Blu Edwardian Bloomsbury Street for CCG

10. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan var dette hotellet? Beliggenhet? Har nemlig akkurat booket tre netter der nå og det var nesten mistenkelig billig. Executive suite for ca 1500,- natta kan man ikke klage på. Nesten synd at man ikke kan få ytterligere oppgradering som Concierge ;)

11. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Vært der 5 ganger nå (siden det åpnet for 2-3 år siden) - min favoritt! God tur!

12. gregas85

gregas85 Senior Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Anbefaler Radisson Blu Royal i Stavanger. Ny-renovert. Atlantic har gamle og slitne rom.

13. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell : Radisson Blu Royal Garden,Trondheim
    Status : Gold
    Rom booket : Standard 2for1
    Oppgradert : Ja, til junior-suite
    Velkomstgave : Flaskevann og fat med småsjokolader
    Andre fordeler : Gratis pay-tv og frokost på rommet uten kostnad( følger vel rommet )....

Fin størrelse på suiten, som er i to etasjer. Endel tegn på alderen, og utrolig dårlig gardinløsning på rommet. Nyoppusset bad, men uten varme i gulv, noe jeg savner på de fleste RadissonBlu og andre hotell. Dårlig vanntrykk i dusjen. God seng og greit Tv-kanalutvalg inkl. bra utvalg i pay-tv. Pluss for ekstra toalett nede i stueavdelingen.
    Gjenstår å se om jeg skårer helgebonus på 2for1-prisen dog.....

Baldrick liker dette
  14. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Park Hotel Fornebu
    Min status: Concierge
    Rom booket: Standard.
    Oppgradert: Yepp. Business rom (oppusset)
    Andre fordeler: Håndskrevet velkomsthilsen og en flaske vann.

15. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Park Inn Copenhagen AirPort
    Min status: gold
    Rom booket: standard
    Oppgradert: ja til buisness
    Andre fordeler: 2 vannflasker fra resepsjonen ved ankomst.

Annet: siden jeg hadde sen ankomst, hadde jeg bestilt pasta fra restauranten kl 23. Dette var avglemt, så de laget den kjapt og den ble satt på huset. Jeg måtte spørre om jeg var oppgradert, da de ikke sa noe når jeg fikk nøkkelkortet. Buisness rom hadde aircondition (som bråket) i tillegg til vannkoker og litt mer romslig rom. Grei frokost og bra treningsfasiliteter. Enkelt å komme seg mellom flyplass og København med metro. 4 min fra flyplass. 10 min til sentrum. Hotellet ligger 100m fra metro stasjon. Tror ikke jeg fikk 15% rabatt på mat fra restauranten. Bør man sende inn klage på dette?

16. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det synes jeg. Du får sikkert ikke pengene igjen, men kanskje ekstra poeng eller lignende.

17. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Reglene sier at du skal kreve denne rabatten før regningen gjøres opp. Så teknisk sett så har du ingen case her. Men du kan jo være heldig :)

18. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Dama i resepsjonen mente dette var det automatikk i siden jeg var CCG, men det stemte ikke.

19. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg viste mitt kort i resturanten

20. Brunello

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Det var ikke så galt, men Royal var bedre, om man bare ser på innredningen på rommet. Dog var utsikten fra tolvte etasje på Atlantic fabelaktig, men rommet var ikke så stort og senga sto på skrå ut i værelset på en klønete måte. Styr med lysbrytere og stikkontakter. Alt dette var på stell på Royal. Til gjengjeld hold de på å ta livet av meg, med en klønete kombinasjon av manglende dusjdør og bred baderomsterskel som ble såpeglatt av vann fra dusjen. Ikke vært så nær å møte min skaper på et Radisson hotell før.

Del denne siden