Ja, skjønner jeg kan booke flere rom om jeg selv reiser. Jeg tenker på om man ikke selv reise, kan man da booke å få poeng?
Nei og ja. Hvis ikke rommene er fulle kan man bestille i eget navn og skrive egentlig gjest som tillegsgjest. Blir pris for to personer der for det er relevant.
Dette var jo litt skuffende å høre da jeg har booket 3 netter der i desember til en ganske stiv pris. Var oppholdet forøvrig skuffende?
Noen som har erfaringer med prisgarantien til Club Carlson? Har funnet priser som er lavere enn det jeg bestilte av dem. Noen sjanser for å få penger tilbake + 25% avslag?
Du må finne det innen 24 eller 48 timer etter din bestilling og "bevise" med screenshot osv og sende mail.. det er et skjema du fyller ut som du finner på CC siden.
Har forsøkt meg på en garantisak nå. Spent på resultatet! Og særlig om jeg får 25 % avslag i tillegg til å bli matchet på pris.. Må innrømme at jeg er skeptisk!
jeg har brukt det selv 3 ganger og har fungert 2/3, den siste fungerte til slutt etter litt hardt snakk til fyren i andre enden. husk at det skal oppgis i samme valuta som hotellet operer i osv, dette er noe de ofte krangler på.
Kanskje det er håp alikevel da. Jeg oppga prisen i USD og alt så ellers ut til å være likt med bestillingen. Så også bort i fra avgiftene
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, Oslo Min status: Gold Rom booket: 2 for 1 (standard) Oppgradert: Ja (Business class, nyoppusset rom) Andre fordeler: Frukt på rommet Minibaren er tom på de nyoppussede rommene. Dette er noe de visstnok tester ut, og de vil etter sigende se an kundenes reaksjoner før de bestemmer seg om det skal bli fast policy. Da gjelder det å reagere så negativt vi kan, innenfor høflighetens grenser
Fungerte på park inn Gardermoen. Bestillte non refundable til ca 1500, og fant samtidig et tilbud på finn til rundt 1000. Garantien gikk inn og jeg fikk rommet til ca 750. Men er en del jobb å ordne med screenshots og skjema
Hotell: Radisson Blu Royal, Stavanger Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja (Business class) Andre fordeler: Frukt på rommet
Hotell: Radisson Blu Hotel, Bergen Min status: Concierge Rom booket: Billigst mulig (945,-) Oppgradert: Ja, tror det er en junior suite, gjennomgående bad, eget soverom, stue, spisebord, stressless, kontor... ordentlig god seng! Andre fordeler: sjekket inn kl. 10, utsjekking på søndag kl. 16 OK. Ingen velkomstgave enda, kanskje glemt? Veldig fornøyd med CC, siden Consierge status i mai, har jeg fått suite 6 av 6 ganger.
Hotell: Radisson Blu Riverside, Göteborg Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja (Business class) Andre fordeler: Vatten och snacks på rummet. I tillägg hade min far, som fyllde år och hade ett annat rum, fått en födelsedagshälsning från hotellet. En riktigt fin extragest som sattes stor pris på.
Veldig fornøyd med at Best Rates Guarantee fungerte. Fikk e-post i dag at jeg fikk den nye prisen + 25% avslag til new york oppholdet mitt på Radisson Martinique.