Hotell: Art'otel Berlin Min status: Concierge Rom booket: Bonus Oppgradert: Nei Andre fordeler: Gratis WiFi etter Cosierge forespørsel, litt underlig at hoteller fortsatt ber om 10€ dagen for wifi.... Sentralt like ved Ku'Damm, helt ok, særlig for de som er virkelig glade i Andy Warhol, før de sovner, og straks de våkner.
Hei. Jeg har turer til Manchester i November og London i januar. Noen som kan anbefale hoteller og muligheter for oppgraderinger? Jeg er forøvrig CCG.
"Frokost" på Scandinavia er triste greier, faktisk noe av det dårligste jeg har opplevd, og DEFINITIVT ikke verdt pengene.... Spar heller penger og spis ute i Køben...utrolig mange flotte frokostrestauranter med ufattelig nye bedre utvalg enn Scandinavia *tommel ned*
Hotell : Radisson Blu Tromsø Min status : Gold Rom booket : standard 2for1- to rom Oppgradert : ja-begge rom til business med connecting door( reiste med familien) Andre fordeler : 4 små esker med Radisson-sjokolade og to flasker vann Hjertelig velkomst og gjenkjennelse av status. Skal feire bursdag og resepsjonen beklaget at det ikke var tilgjengelig suite til oss. Ble med opp på rommene og låste opp mellomdøren og ønsket oss et hjertelig opphold. Tommel opp for denne mottakelsen og serviceminded personale Edit; flott fruktfat og personlig hilsen sto på rommet lørdag ettermiddag i anledning dagen
Hotell: Radisson Blu Gdansk Min status: Concierge Rom booket: Business class Oppgradert: Ja, til Jr suite. Andre fordeler: Vannflasker
Hotell: Park Inn Øvre Slottsgate Min status: Concierge Rom booket: "billigst" til 1499 Oppgradert: Ja, til Business Friendly Andre fordeler: Sjokkis og hyggelig lapp fra staben Liker meg egentlig ganske godt der, merk at de holder på med å bygge ved siden av, de starter kl 0700 :/
Noen som har gått seg så langt som å kjøpe aksjer i rezidor for å få gullkort?? Ref bonusfeber no/tips-og-triks-snarvei-til-club-carlson-gold-elite/
Jepp, kjøpte for noen uker siden, Gold card underveis. Skal vel legges at aksjene ikke ble kjøpt bare på grunn av upgrade
Har mitt til feb 17 men tror du kan rekvalifisere hvert år så lenge du kjøpet minimum aksjepost på 200 stk
Jeg vet at bestillinger gjort via tredjepart ikke teller mot opptjening av poeng, men jeg har heller ikke fått kreditert noen netter mot Elite status. Får man ikke dette heller vis det er bestilt via tredjepart?
Hotell: Radisson Blu Lietuva (Vilnius - Litauen) Min status: Gold Rom booket: Billigste standardrom (med best price guarantee, så ca. 40% billigere enn det de egentlig skulle ha på radisson.com) Oppgradert: Ja, 2 hakk til Business Class i øverst etasje Andre fordeler: Gratis hilsen med nøtter og øl. Ekstremt bra utsikt over hele byen. Jeg ble veldig imponert over dette hotellet! Dårlig roomservice utvalg (etter min smak, bra kvalitet men dårlig utvalg for en som helst spiser KFC - null fries med ketchup/club sandwich som er ganske standard)
Hotell: Radisson Blu Royal Helsinki Min status: Gold Rom booket: Billigste standardrom Oppgradert: Nei, fikk beskjed at Gold ikke fikk oppgraderinger, de tilbudte meg å oppgradere for cash.. Andre fordeler: Ingenting.... ingen hilsen, ingen velkomstgave.. Hotellet ser flott ut som dette var triste greier...