Det fungerer fint det, men med dagens dollarkurs vil du ikke tjene noe på det, selv med 50% bonus. Vil ikke anbefale å kjøpe poeng med mindre du bare er noen få poeng unna en bonusnatt eller noe.
Har ikke vært der, men skal en svipptur i september. Ser ut til å ha bra tilbakemeldinger; http://www.tripadvisor.com/Hotel_Re...dansk_Pomerania_Province_Northern_Poland.html Men jeg hører også gjerne fra noen som har vært der ja...
Jepp, tilbakemeldingene på TA ser veldig lovende ut. Jeg skal ned til helgen. Så skal gi en oppdatering på hvor bra hotellet var og om det vanker noen oppgraderinger.
Har bodd der tre ganger siste fem måneder og ble oppgradert samtlige til en suite (booket standard rom alle ganger, der den ene med poeng). Meget dyrt hotell etter polsk standard men god service og en allright frokost. Edit: er G4 (Concierge)
Hotell: Radisson Blu Latvija, Riga Min status: Gold Rom booket: 1 stk standard Oppgradert: Ja, til Executive Room med utsikt til gamlebyen Andre fordeler: Personlig velkomstbrev, fruktfat med frukt og nøtter og en flaske vann. Annet: Mitt første opphold som Gold. Fikk flott rom i 14 etasje med utsikt over gamlebyen i Riga. Var den varmeste dagen i år i Riga, så aircon funket ikke optimalt. Er også dundyner på hotellet som er superdigg på vinteren, men sykt varmt nå på sommeren. Dro ut dyna og sov kun med trekket...
August 2015 Hotell: Radisson Suites Bangkok Sukhumvit Min status: Concierge Rom booket: Billigst mulig Oppgradert: One bed room Suite. Andre fordeler: Gratis drinkebonger til baren, WIFI, Frokost, Muffins, frukt og 2 flasker vann daglig.
Hotell: Park Plaza Vondelpark, Amsterdam Min status: Gold Rom booket: 1 stk standard Oppgradert: Nope Andre fordeler: Nope
Hotell: Radisson Blu Norge, bergen Min status: Concierge Rom booket: 1 stk standard Oppgradert: Nope Andre fordeler: Litt nøtter/rosiner på rommet...
Hotell: Radisson Blu Plaza, Bangkok Min status: Concierge Rom booket: Billigste. Oppgradert: Business med loungetilgang. Andre fordeler: Ingen. Veldig bra hotell og utmerket rom i 25 etasje. Brukte loungen flittig, serveringen var enkel (mineralvann, kaffe, litt smørbrød og kaker ) frem til 17.30, deretter "coctail time" frem til 19.00. Det innebar gratis cocktails, øl, vin og meget bra mat fra en buffet med noen varmretter fra hotellets restauranter, samt en del kalde godsaker og desserter. Dekket middagsbehovet for meg i tre dager. Frokosten var ubeskrivelig bra, må oppleves. Det gikk ikke mye penger på oppholdet ettersom jeg ikke er hverken horekunde eller bar-løve, og transport i Bangkok er veldig billig. Drosje til flyplassen tok 40 minutter og kostet meg en drøy hundrelapp. Jeg kommer definitivt til å bruke dette hotellet igjen, om anledningen skulle by seg.
Hotell: Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim Min status: Concierge Rom booket: Billigste standard med 2-for-1 Oppgradert: Juniorsuite Andre fordeler: Diverse sjokolade/snacks/småkaker, en liten flaske rødvin, gratis aviser, gratis frokost på rommet ++ Atter ett særdeles positivt opphold på Royal Garden. God service, veldig hyggelig betjening og en kjempefin oppgradering til juniorsuite med oppholdsrom/spiseplass/arbeidsplass og toalett nede og soverom og bad på "hemsen" med utsikt over byen og Nidaros. Det eneste som trakk ned litt denne gangen var at det var svært fullt og småkaotisk ved frokost. Royal Garden fortsetter å imponere med sin behandling av statuskunder og denne gangen kommer jeg til å sende e-post både til hotellet og Club Carlsson for å fortelle hvor fornøyd vi er. Mitt desiderte favoritthotell i Norge fra nå av!
Skal til Køben og vurderer Radisson Blu Scandinavia der. Billigste rom er uten frokost. Jeg er Gold og hvis jeg blir oppgradert, vil jeg få med frokost også? Er det lounge der? Eller er det dødfødt så jeg like godt kan bestille med frokost med en gang? Frokost kan man jo kjøpe på morgenen dersom behovet skulle dukke opp, tenker jeg, men...
Hotell: Radisson Blu Edwardian Manchester Min status: Gold Rom booket: Billigste standard Oppgradert: Buisness rom Andre fordeler: Gratis bruk av hele hotellets SPA (Vet ikke om dette er ink på alle rom Veldig fornøyd med standard og service. Men resturanten var dårlig. Liten frokost, elendig middag. Som KUN var å få i dårlig biff eller en liten hummer. Og i baren kunne dem KUN selge drinkene som sto i menyen. Hvor alt hørtes æsj ut. Sjefen hadde vist bestemt at dem fikk ikke laget noe annet selv om dem kunne det og hadde alt. Men ellers enn dette så er jeg meget fornøyd. Blir å bo der igjen
De er ganske gniene på oppgraderinger der så jeg ville ikke ha forventet noe, men heller spist frokost ute i Køben om du ikke blir oppgradert.