Jeg opplevde samme upgrade til Business på samme hotell nå i helgen (som CCG, billigeste poeng +cash), Jeg fikk heslige gulvtepper, men rikelig med plass på alle kanter av senga. Pluss for praktfull utsikt og dør inn til ungenes tilsvarende rom (som betjeningen velvillig åpnet på forespørsel). Bra inntrykk av både hotell, personal og location og (i RB-målestokk) grei nok frokost. Det er verdt å merke seg at bygningsmassen består av en "ny" og en gammel del. Kanskje er den gamle delen nylig oppusset til bedre standard enn den såkalt nye? Jeg bodde i sistnevnte.
Hotell : Radisson Blu Plaza Min Status : Gold Rom booket : Standard Oppgradert : Nei Andre Fordeler : Nei Fortsatt et enorm irritasjonsmoment at man ikke klarer å gi en gjennomgående, like og god kundeopplevelse på tvers av de ulike hotellene. Minimum på tvers av f.eks Radisson kjeden
Teppe på Radison Blu Tromsø.... Tydeligvis ikke teppefritt på alle rom. Men kanskje prisen er at rommet er lite? Det teppebelagte businessrommet mitt hadde veldig bra størrelse. Fant hotellet generelt veldig bra, og gleder meg til å bo der igjen.
he-he, spennende bilde! Forøvrig helt enig med @Snusmumrikken vedrørende forskjellsbehandlingen når man sjekker inn som CC Gold eller Concierge. Når man ser hvor bra det kan være (f.eks. på Royal Garden i Trondheim) og da blir mottatt som "alle andre" på andre hoteller i samme kjede så er det irriterende!
Hotell: Radiosson blu Hotell, Trondheim airport Min status: Red Rom booket: Standard Oppgradert: Nei rom 549. Andre fordeler: Ingen. Fint og fresht hotell. 100,- døgnet for parkering er innafor. God frokost og bra med tilgang til treningssenter. Hyggelig resepsjonist og god øl i baren.
Du kan alltids kjøpe noen aksjer i Rezidor. Vet ikke om det er en tråd her, men er omtalt både på Businessclass.se og Flyertalk. Eventuelt Google Rezidor stock owner benefits.
Ja det er en tråd her. Kjøpte selv 200 aksjer på 35,- og sendte mail og fikk gullkort frem til 02/16. Så er det bare å selge dem igjen etterpå. Liten risiko. Har dog beholdt aksjene da de stadig stiger, og øker stop-loss etterhvert.
Hotell : Radisson Blu Beke Hotel Budapest Min Status : Gold Rom booket : Standard Oppgradert : Ja, Superior Andre Fordeler : Fat med frukt (noe av det var rottent) Sikkert et greit hotell i Budapest standard men vi kommer nok ikke til å bo her igjen
Hotell: Radisson Blu New Providence Wharf, Canary Wharf, London Status: Concierge Booket: Superior (laveste kategori) Oppgradert: Yepp. 3 'romkategorier' til Deluxe m/ River view Annet: Drops, vann og velkomsthilsen! Ett av de bedre Rad Blu hotellene i London. Ganske fresht og fin beliggenhet 15 min fra Central London (med DLR - Docklands Light Rail). Spa i hotellet.
Har akkurat fått CCG via EBG og skal på mitt første status opphold neste uke. Lønner det seg å vise CCG kortet ved innsjekk for større sjanse for å få oppgradering eller har ikke dette noe å si? Og burde jeg vise mitt EBG kort i håp om å få poeng der selv om det er booket via tredjepart?
De er veldig klare over din status dersom booker på cc siden du så du trenger ikke vise det ved innsjekk. Du får ikke poeng om du bokker via 3.part med mindre det ligger spesielle avtaler bak, men du kan få de andre fordelene om du får lagt inn at du har CCG
Så du kan få oppgradering med CCG osv selv om du har bestilt gjennom 3 part? Kun poengene som utebli?
Er visst tilbud på kjøp av GOLDS POINTS hos CC. Kjøp poeng, få 50% mer poeng enn normalt. Noen som har erfaringer med kjøp av point hos CC? Tilbudet står til 14 aug. http://bit.ly/1NnuVgE