Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

1. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Synes det virker tungtvint visst man setter regninga på rommet så skulle man tro at det gikk automatisk? visst ikke må jeg huske på korte til fredag når jeg skal på plaza ::)

2. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk faktisk kortet mitt i posten i dag, ca 8 uker etter innmelding :)

3. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Park Plaza Sukhumvit Bangkok
    Min status: Gold
    Rom booket: Billigste, standard
    Oppgradert: Ja til Deluxe corner room (som er det flotteste rommet de har etter hva jeg kan skjønne)

Ingen hilsen men rommet var klart når vi kom kl 8 på morran så det må man jo være fornøyd med :)

Ellers greit hotell, Thailand er Thailand - fin utsikt fra rommet i 14.etg

yukho and Travellingalf like this.
  4. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet ikke hvordan det er meningen det skal fungere, men jeg har kun fått restaurant-rabatten etter å ha "legitimert" meg med Gold eller Concierge. Eller etter å ha nærmest flyttet inn.

5. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Står veldig klart i reglene.

Ikke værre enn det.

hifiman liker dette
  6. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,659
    Bonuspoeng:
    113
    Er jo ikke noe stort problem, men allikevel litt irriterende.. ;)

7. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,715
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Radisson Blu Oslo plaza
    Min status: Gull
    Rom booket: billigste standard
    Oppgradert: Ja, Business class room i 28 etasje.
    Andre fordeler: En pose med noen seige karameller som nesten sendte meg til tannlegen.

LN-FHU liker dette
  8. Jonbertel

Jonbertel Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell : Radisson Blu Royal Garden, Trondheim
    Status : Gold
    Rom booket : Standard 2 for 1
    Oppgradert : Ja, til juniorsuite
    Velkomstgave : Flaskevann og fat med godteri
    Andre fordeler : To etasjes suite som er riktig så hyggelig. Utsikt utover Nidelven fra 6. etasje.

9. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell : Radisson Blu Plaza, Oslo
    Rom booket : Standard, corporate rate
    Oppgradert : Ja, business 29.etg
    Velkomstgave : ja etter en stund kom en hyggelig dame med et lite kort og en pose med rosa karameller

Flott rom, men tidens tegn gjør seg gjeldene på badet. Pluss for varmekabler på badegulvet,gratis Pay-Tv og frokost på rommet uten kostnad. Minus for teppegulv og uforståelig kontrollpanel for justering av romtemperatur.

10. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    Så kommer litt negativt om Park Plaza Sukhumvit Bangkok.

Av de 5 som jobbet i resepsjonen var det bare en som snakket tilfredstillende engelsk, han var selvfølgelig ikke på jobb når vi hadde litt problemer, spørsmål eller ville bestille taxi/airport transfer - alt ble plutselig veldig vanskelig. Det var ingen av dem som visste hva Club Carlson var heller, og da ble det også helt umulig å få poengene mine some miles til Eurobonus...

11. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du suite uten å forespørre det? Eller legger du det inn som ønske når du bestiller?

12. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell : Radisson Blu Plaza, Oslo
    Status : Silver
    Rom booket : Standard
    Oppgradert : tja , familie rom
    Fikk beskjed om det ikke var mulig med oppgradering da det var konferanse, men at dem hadde booket meg til et familierom. Var flere andre som fikk oppgradering til business rom, noe med at jeg var silver å dem var gold sikkert.
    Andre ting: varmekablene fungerte ikke så gulvet på badet var iskaldt, frokosten synes jeg var kjedelig ikke noe spennede, eller helt ok visst prisen er riktig. Positive er jo selvsagt skybaren i 34 etasje.

13. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk Nidaros suita da jeg skrev i bestillingen at jeg venta besøk og ønsket litt plass på rommet.
    Skal jeg bare sove der syns jeg suite er litt unødvendig. Jeg trenger ikke to bad og garderobe, men en sofa eller god stol ved siden av senga er nice. Så på Royal garden er jeg godt fornøyd om jeg får business eller jr suite.

14. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Hotel Gardermoen
    Min status: Gold
    Rom booket: Friends and family standard rom
    Oppgradert: Ja til business 6. Etg
    Andre fordeler: Ingen

Før noen klikker, ja jeg har kontakt som jeg kan bruke for friends and family rate, men jeg bruker den bare om det ikke er andre tilbud og absurd høye priser på hotellet. De hotellene som gjør jobben sin og sjekker sender en mail til min kontakt, og jeg ønsker ikke å plage han unødvendig :) ikke får jeg godskrevet poeng eller netter heller på den raten.

Gardermoen sjekket imidlertid ikke.

15. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    I år så har jeg fått oppgradering til junior suite eller suite tre av tre ganger på Royal Garden, som Concierge, uten å forespørre om det på forhånd. Veldig fornøyd med andre ord!

Misterix liker dette
  16. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Blu Riverside Gøteborg
    Min status: Gull
    Rom booket: 2 for 1 stnd
    Oppgradert: Nei, spurte i resepsjonen, men det var visst full. Fikk beste tilgjengelige rom..
    Andre fordeler: Sjokoalde og 2 vannflasker på rommet.

Fint og moderne hotell. Booket 2 rom og begge fikk velkomstgave. Desverre ingen oppgradering. Fikk ingen bemerkninger på at jeg var status kunde i resepsjonen heller. Fikk 15% på maten i restauranten ved å vise kortet da, som forøvrig var meget god mat!!

Sjekker inn på Radisson Martinique on Broadway NY i morgen, meget spent!!

17. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Vurderer samme hotellet til en tur om en måneds tid så du får holde oss oppdatert.

18. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell : Radisson Blu Royal Garden, Trondheim
    Rom booket : prepaid to netter standardrom
    Oppgradert : Ja, men nei
    Velkomstgave : Flaskevann og fat med godteri

Jeg skulle egentlig sove der fra søndag til tirsdag. Men takket være tåke i Trondheim ble første natt på Gardermoen. Ringte Royal Garden og sa ifra og ba de la være å selge rommet litt.
    Morran etter møtte jeg opp og fikk vite at joda, de hadde reservert en junior suite til meg, men jeg måtte vente til rommet ble klart, senest kl 15. Siden klokken var 9 og jeg desperat trengte søvn gikk jeg heller for det de kunne gi meg, et normalt standard rom, dog i 6 etg.
    Jeg skal vistnok få godskrevet 2 netter og dermed få 10.000 ekstrapoeng som kampanjen lover for 2 netter.
    Er litt usikker på om jeg bør føle meg snytt eller ikke. Er det greit av hotellet å gi bort rommet mitt når jeg sier ifra at jeg kommer dagen etter?

19. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Martinique on Broadway NY
    Min status: gold
    Rom booket: billigste
    Oppgradert: til Queen Bed og litt større rom
    Andre fordeler: 2 frokost kupponger.
    4 netter
    Ble gjenkjent ved innsjekk. Meget hyggelig betjening på hele hotellet. Dårlig Internett. Klaget på dette ved utsjekk og fikk noen CC poeng som beklagelse. Ikke mulig å bli oppgradert ytterligere. Frokosten var dyr, 32 dollar for en grei buffet var ikke verdt pengene. Fikk ellers god hjelp ellers, dem ordnet blandt annet krykker til meg (overtråkk dagen før avreise til USA). Som gullkunde får man ikke 15% avslag i restauranten. Fikk ikke velkomstgave.
    Men brukte ved bestilling prisgaranti og fikk 220 dollar avslag tilsammen på de 4 nettene.

20. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson riverfront Cincinnati
    Min status: gull
    Rom booket: billigste
    Oppgradert: King bed.
    4 netter
    Andre fordeler: 4 frokost kupponger, kort med valg: 250 poeng, gratis drikke i baren eller i resepsjonen.
    Greit hotell til en rimelig bra pris. Gjenkjent ved innsjekk. 15 % på alle bestillinger på hotellet. Kul restaurant i toppetasjen som snurret rundt og ga en flott utsikt over byen :)

Del denne siden