Park Inn By Radisson Palace, Southend-on-Sea, Essex UK Status: Concierge Rom bestilt: Standard. Oppgradert: Ja, rom med beste utsikt på toppen av hotellet Andre fordeler: Vinflaske
Radisson Blu Longyearbyen Status: Concierge Rom bestilt: Standard. Oppgradert: Ja, One bedroom suite Andre fordeler: 2 vinflasker og sjokolade !
Hotell: Radisson Blu Royal (Stavanger) Min status: Gold Rom booket: Billigste (2 for 1) Oppgradert: Ja, til Business Velkomstgave: Frukt-/nøttefat. En flaske vin ved siden av Nespressomaskinen, men jeg undersøkte ikke om den var gratis eller ei (var på en ok ølfestival, og en halvkjip vin var det siste jeg ville ha avsluttet kvelden med) Fint Business-rom, fin utsikt og et rikelig antall puter. Litt trøblete dusj, men dette er kun bagateller.
Noen som har erfaring med å få oppgradering av rom når man har bestilt opphold med poeng/award? Er concierge og har svidd av nesten hele beholdningen på et opphold i New York (Radisson Broadway).
Hotel:Radisson Blu Trondheim Airport Status: Gold type juks fra match. Rom bestilt: Billigst mulig, allikevel dyrt i min bok Oppgradert: Ja, til Business. Velkomstgave: Sjokkis og friske bær. Jeg var såpass trøtt at jeg ikke klarte å observere eventuelle andre gaver.... Fint rom med god aircondition. Hyggelig dame i resepsjonen. Nært flyplassen som var meget OK når flyet går før sju.
Jeg har riktignok bare prøvd dette i Norge, men har da fått oppgradering hver gang (er også Concierge).
Hotell: Park Plaza Sherlock Holmes London Min status: Gold Rom booket: Advance Saver B&B-Executive Studio Room Oppgradert: Nei Andre fordeler: Velkomstbrev, 2 vannflaske og liten eske konfekt. Fikk sen utsjekk 14:00 uten noe problem. Bodde her i 3 netter. Greit rom, stort og rent. Lite bad, men har det jeg trenger. Særdeles lytt, spesielt mot gangen. alle rommene har tregulv/laminat som knaker noe vanvittig. Trivelig ansatte og god service. Grei lokasjon. Grei frokost (15GBP hvis du ikke har det med i rommet). Tesco og Sainsbury's 10 meter unna. 3 minutter å gå til baker street station. Blir nok å bo her igjen. 512kb internett gratis, 2 og 5mbit kan kjøpes.
Har bodd på Radisson Broadway 6 ganger siste to år. Du får oppgradering til 17 eller 18 etasje. Rommet er i seg selv ganske gammelt og jeg likte ikke den. Klaget på forholdene og etter å ha gjort det tydelig at jeg ikke ønsker å bo på rommet fikk jeg gratis oppgradering til 1901 som er altså Penthouse Suite. Ett av de beste utsiktene i NYC, men rommet fikk jeg gratis for 1 natt. Koster rundt 1000 USD per natt tror jeg normalt. Her er bildene mine.
Angrer på at jeg ike gjorde dette selv.. Rommene var ikke noe å skryte av og hadde lavere standard enn hva jeg forventet. Internett gikk også altfor tregt.
Hotell: Radisson Blu Edwardian Kenilworth Hotel, London Min status: Gold Rom booket: Club Carlson-Points+Cash-Deluxe Single Oppgradert: Ja, til Deluxe Double rooms with King beds (men ikke pga av gull) Andre fordeler: Gratis internett. Mål til 10Mbit. Fikk late check out til 13:30 uten noe problem. Bodde her i 3 netter. Hotellet har flott plasseringer. 2 min til Oxford street. 2 minutter unna Tottenham Court Road undergrunnsstasjon Rommet jeg fikk var stort, godt utstyrt. Stor TV med HDMI mulighet godt plassert på vegg i rommet slik at man kunne ligge i senga å se, eller snu den rundt å sitte i sittegruppen. Greit bad med badekar. God king size seng.Meget stille og rolig hotell. Flott og hjelpsom betjening. Hadde alt jeg trengte og litt til. Eneste negative for min del er at jeg ikke liker bad hvor dusjhode er fastmontert i veggen. Fikk nok oppgraderingen primært pga en dårlig erfaring fra et annet Edwardian hotel tidligere hvor jeg var lovet en komparasjon i fremtiden. Etter jeg hadde bestilt dette hotellet en e-post til customer service hos Radisson Blu Edwardian og ble lovet en oppgradering ved sjekk inn. Meget bra frokost (Kun testet room service frokost, ikke vært i frokostrommet), men endte opp med å ha frokost 2 dager på Garfunkels 3 minutter bortenfor. Sainsbury's local i området.
Hotell: Park Inn by Radisson Hotel & Conference Centre London Heathrow Min status: Gold Rom booket: Club Carlson-Points+Cash-Standard Room Oppgradert: Ja, Superior rom Andre fordeler: Gratis wifi, 1 flaske vann. Booket 1 natt her. Stort og greit rom. God service. 37tommers TV med mulighet for HDMI. Kjøleskap og safe.
Mener det var på svenske insideflyer at det var noen som skreiv at man beholdt gullet hvert fall så lenge man beholdt aksjene... Ute hos en kunde nå så blir litt vanskelig å leite fram tråden
Hotell: Radisson Blu Nice Min status: Gull Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei, men (les under) Andre fordeler: Nei Booket vanlig standardrom hvor jeg i bestilling ba spesifikt om tidlig innsjekk da vi skulle ankomme byen tidlig den dagen. Jeg sendte samtidig en mail til hotellet om spørsmål på hva jeg kunne forvente meg med gull-medlemskap i CC. Hadde nettopp blitt dette på det tidspunktet. \Jeg fikk til svar følgende: At jeg ville få en velkomstgave, "VIP-treatment", 15% rabatt på mat og lignende. Og at jeg heller ikke på noen som helst måte nøle med å ta kontakt. Jeg takket så mye og ba om tidlig innsjekk pga vår tidlige ankomst. Jeg gledet meg veldig da jeg hadde blitt lovet "VIP-treatment" og at jeg på flyturen til Nice så på radisson.no at det var ledige Business Class room, så her var jeg sikker på en oppgradering iht medlemsfordelene. Vi ankommer hotellet ca kl 1130, og vi sjekker inn. Beskjeden var at vi ikke kunne få rommet før kl 1500 da vårt rom ikke var ferdigvasket. Jeg sa at det var dumt da jeg hadde bedt om tidlig innsjekk både under bestilling men også via mail til hotellet. Her fikk jeg ikke noe "VIP-treatment" for å si det sånn, og måtte bare vente. Samtidig spurte jeg om oppgradering av rommet, og fikk beskjed om at det ikke var mulig. Jeg forklarte at dette er en fordel gull-medlemmer har, men ble blankt avvist at dette stemte. Men, jeg kunne betale 45EUR pr natt for oppgradering eller betale med poeng om jeg ville. Det hele endte med at jeg sammen med resepsjonistene leste vilkårene for meldemsfordelene hvor det tydelig står at man blir oppgradert til neste romkategori så fremt det er ledig. Da fikk jeg beskjed av en ansatt at det var mer "komplisert enn som så". Jeg orket ikke å diskutere lengre så valgte til slutt å sjekke inn på det rommet vi var tildelt. Her var det ingen velkomstgave slik de lovet. Dagen etter sjekket jeg opp med noen bekjente og fikk bekreftet at jeg burde ha fått oppgradering da det var ledig, og endte med å klage på dette. Fikk etter 3 av 8 netter gjennomslag for klagen og ble endelig oppgradert til rom med sjøutsikt. Det skal sies at hver dag hadde jeg en diskusjon med resepsjonen ifht oppgradering, men fikk hver gang beskjed at jeg måtte betale 45EUR. Endelig tenkte jeg at nå skal jeg slippe mer klaging og stress. Men det gikk ikke lang tid før noe nytt skjedde. Vi bestilte mat på rommet en sen kveld, men maten dukket aldri opp. Ringte ned til resepsjonen, de beklaget, og lovet ny levering av samme bestilling. Den dukket heller ikke opp. Ringte på nytt ned og fikk beskjed at da hadde klokken blitt så mye at kokkene hadde dratt jeg. Ingen beklagelse eller noen kompensasjon. Dagen etter bestilte vi mat på taket, det tok 2,5 time uten at noe mat dukket opp, og gikk bort til servitøren og spurte etter maten. Han stod der bare som et spørsmålstegn, og fikk ingen beklagelse. Totalt sett var det alltid en eller annen ting vi måtte klage på, uten at hotellet gjorde noe. Nest siste dag oppdaget jeg at hotellet har en fornøyd-garanti som sier at dersom en kunde klager på noe, og at hotellet ikke ordner opp i det, skal du få pengene tilbake. Hørtes nesten for godt ut til å være sant. Og ved utsjekk sa jeg pent i fra hva jeg syntes om den "VIP-treatmenten" vi fikk, uten at de ga noen kompensasjon for dette. Jeg føler jeg ble møtt med motstand, og hadde ikke lengre tid til å klage iht garantien da vi skulle rekke flyet. Så jeg bestemte meg heller for å skrive en mail påveg hjem. Her listet jeg opp alt som skjedde og at jeg hadde klaget mange ganger under oppholdet uten at noen tok ansvar. Jeg fikk så til svar at klagen burde blitt levert under oppholdet, slik at de fikk en sjanse til å rydde opp, og at jeg derfor ikke var berettiget til å få igjen pengene iht garantien. De mente også i mailen at jeg ikke kunne fått tidlig innsjekk på grunn av tilgjengeligheten. Eneste jeg kan se i vilkårene er at det ikke kan være før tidligst 2 timer før hotellets standard innsjekk, som er 15:00. Uansett, jeg fikk i samme mailen tilbud om gratis oppgradering til sjøutsikt ved mitt neste opphold hos Radisson BLU Nice. Men, har jeg ikke det innbakt i mitt medlemskap fra før ? Jeg synes hele denne opplevelsen har vært trist, og opplever fordelene i Club Carlson som villedende. Vertfall slik det står på deres nettsider. Noen som er enig med meg her eller har jeg missforstått noe ?