Hotell: Radisson Plaza, Oslo Min status: Gold Rom booket: Standard rom p Oppgradert: Ja, til businessrom Andre fordeler: Sjokolade Jeg bor for det meste på Radisson når jeg er på reis og ofte på Plaza. De får alltid med seg beskjeder og innfrir disse. Veldig gode på "amenities"....alltid hudkrem, shampoo, balsam, shower gel, sy kit etc og ikke minst, det viktigste for meg, strykebrett og strykejern på hvert rom. Ble aldri oppgradert når jeg var silver, selv om jeg spurte om det. Har blitt oppgradert 2 av 2 ganger etter at jeg ble gold. I deres fordelsprogram står det oppgradering ved ledig kapasitet fra silver, men dette følges ikke på Plaza. Det er for dårlig! Frokost - tja, ikke spesielt bra egentlig. Faktisk mye dårligere enn Nordic Choice og Scandic.
Radisson Seaside Helsinki Min status: Gold Rom booket 2 netter for priset av en Oppgradert: Ja til businessrom Andre formåner: frukostkuponger for begge nettene og voicher for fri drink i baren.
Hotell: Radisson Blu Skandinavia Oslo Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business Andre fordeler: To flasker og frukt
Hotell: Radisson Blu Hotel Latvia (Riga) Min status: Gold (oppnådd gjennom aksjekjøp i Rezidor) Rom booket: Standard Oppgradert: Til superior-rom i høyblokken med "city view" Andre fordeler: Frukt og nøtter samt velkomstbrev. Annet: Ble bedt om å vente litt etter innsjekk da salgsdirektøren ville hilse på. Hyggelig med en liten prat og fikk kortet hennes med oppfordring til å ringe henne dersom det var noe.
Hotell: Radisson Blu Trondheim Lufthavn Værnes Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business rom 501 som ønsket Ekstra: Ingen velkomstgave eller kort. Fikk innvilget sen utsjekk Mektig skuffet over restauranten. Servicen var grei, men maten var dårlig. Pay-tv er fjernet, men betalingsdialogen kom plutselig opp da jeg så på tv kanalen Max.. Ringte resepsjonen som sa jeg bare skulle bestille så skulle jeg slippe å betale noe.
Kan noen med erfaring fra prismatch på CC svare på følgende: Vil Radisson/CC godta en prismatch mot Hotels.com der man har brukt et kampanjetilbud? Tenker da på kampanjen Hotels.com har gående i det Norske markedet for tiden (EML2016 som gir 10% rabatt).
Neppe! du må finnes en side som selger overnattingen under like betingelser til en lavere pris. Altså ingen kampanjepris , 2-1 osv.
Har vært slik i hele høst både på business class-rom og på vanlige standardrom. Det skjedde etter at de endret på kanallisten i august tror jeg. Jeg sier i fra hver gang jeg sjekker ut, men de har ikke fikset det enda.
Hotell : Royal Garden,Trondheim Status : Concierge Rom booket : Standard rom Oppgradert : Ja, til Jr. Suite. Velkomstgave : En flaske Cava og "dessert" tallerken. Andre fordeler : Tilbud om sen utsjekk, som jeg ikke trengte. Rom nummer 620 denne gangen, så nå har jeg prøvd alle Jr. Suitene på RG Nice touch var at Cava flasken nå står i kjøleskapet når du ankommer, slik at den holder seg kald.
Har prøvd meg på en "club carlson best rate guarantee" Bestilte rom på park plaza Ams airport via CC sin side. 2 pers i dobbelrom med frokost til 104 USD per natt. Fant deretter samme rom, dato og betingelser på www.getaroom.com til prisen 73.90 USD. I følge garantien har jeg da krav på den nye prisen + 25% rabatt. Hvis den går gjennom har jeg plutselig fått 50% avslag på romprisen, skal oppdatere svaret fra Park plaza
Hotell: Radisson Blu Tromsø Min status: Concierge Rom booket: 3x billigste (2-for-1 Weekend) Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei
Denne skal jeg prøve med også på. Min sak er nok litt mer utfordrende. Forskjellen er at jeg allerede har booket en veldig god pris og denne er ikke lengre tilgjengelig. Så nå har jeg nettopp reservert de samme datoene på clubcarlson.no og avventer 24t før jeg sender in "claim'en". Jeg kan ikke se noen plass i terms&condition at reservasjoner gjort før reservasjon hos clubcarlson ikke er gyldige. Det står videre: " If the Competing Rate is no longer available to the public at the time the claim is reviewed by us, the Best Rates Guarantee will not apply, unless the guest provides us with satisfactory evidence of the Competing Rate." Det er her jeg håper at det er et "smutthull" at min eksisterende booking er beviset for at dette har vært en alminnelig tilgjengelig pris. Blir spennende....
Hotell: Radisson Plaza, Oslo Min status: Gold Rom booket: Standard rom Oppgradert: Til businessrom Andre fordeler: Frukt
De ville ikke gi meg den smertefrritt hvertfall, de prøver seg på noen noen forskjeller i valuta osv og rettigheter osv.. Er i en diskusjon med dem, og kommer IKKE til å gi meg
Hotell: Park Plaza Victoria, Amsterdam Min status: Concierge Rom booket: Billigste (2-for-1 Weekend) Oppgradert: Ja, til suite (i den gamle delen) Andre fordeler: Nei
Hotell: Park Plaza Riverbank, London Min status: Gull Rom booket: 2 rom, standard 2 for 1 Oppgradert: Ja til executive begge rom Andre fordeler: Fikk tilgang til executive lounge, noe som egentlig var en fordel mot betaling. Ellers ganske fornøyd, til tross for at det var en del bygging i området.